Miksei virroille sijoiteta maahanmuuttajia, koska siellä olis paljon vapaita asuntojakin. Vai otteko niin juntteja persuja ?
Virroille maahanmuuttajia
13
206
Vastaukset
- Hieman yritystä
Maahanmuuttajan saavat asua missä haluavat, siksi niitä ei juuri täällä Virroilla ole. Pääasiassa Helsinkiin, Espooseen ja Vantaalle asettuvat maahanmuuttajat. Turvapaikanhakijoita sijoitetaan, mutta toi sijoittaminen tietylle paikkakunnalle vaatii päätöksiä mm. kunnan johdolta. En näkisi hirveän hyvinä turvapaikanhakijoiden mahdollisuuksia saada Virroilla kovinkaan mielekästä elämää (Virtain pienet piirit, asukkaiden epäluuloisuus, aktiviteettien ja työpaikkojen vähyys sekä heterogeeninen väestö).
- taNe l
Väitätkö että maahanmuuttajat on homoja ?
- Hieman yritystä
Tuskin ovat suuremmalla todennäköisyydellä homoja kun kantasuomalaiset, mutta erottuvat juuri ulkomaisuudella kantaväestöstä. Helpointa on kiusata ja syrjiä silloin kun joku on erilainen.
- TaNe l
Virroille vois rakentaa asianmukaiset harrastustilat yms. Asuntoja taitaa ollakkin sopivasti tyhjillään mamuja varten.
Vai eikö kelpaa virtain herroille ? Helkkarin valkoinen herrarotu.- sdprules
Oon kyllä samaa mieltä. Onkohan meissä jotain yhteistä ?
Mä oon ollut nyt 6 vuotta työttömänä ja kyllästynyt herrojen touhuun. Arhimäki pääministeriksi niin loppuu herrojen sikailu ja saadaan ottaa vaikka lisää pakolaisia tänne pois sieltä kurjuudesta. Kyllä täällä tilaa on vaikka kuinka. - äänikeskelle
sdprules kirjoitti:
Oon kyllä samaa mieltä. Onkohan meissä jotain yhteistä ?
Mä oon ollut nyt 6 vuotta työttömänä ja kyllästynyt herrojen touhuun. Arhimäki pääministeriksi niin loppuu herrojen sikailu ja saadaan ottaa vaikka lisää pakolaisia tänne pois sieltä kurjuudesta. Kyllä täällä tilaa on vaikka kuinka.Herää nyt demari ,Arhinmäki on oikea änkyrä kommunisti ja sdp,n mies työmiehen pahin vihollinen ja selkäänpuukottaja,kyllähän sen tietää mitä kaikki luottomiehet ovat.
- TaNe l
äänikeskelle kirjoitti:
Herää nyt demari ,Arhinmäki on oikea änkyrä kommunisti ja sdp,n mies työmiehen pahin vihollinen ja selkäänpuukottaja,kyllähän sen tietää mitä kaikki luottomiehet ovat.
Arhimäki ajaa köyhien ja maahaanmuuttajien etua. Mitä niin hyvää herrat on muka tehnyt, että niiden tarvis tienata 100k palkkoja ?. Isojen yritysten yrityspomot tienaavat miljoonia ja ajavat tuotantoo ulkomaille. Tasa arvoo kaikille
- TaNe_li
Oon kyllä samaa mieltä. http://www.taloussanomat.fi/politiikka/2015/01/29/eva-maahanmuuttajia-tarvitaan-tuplasti-enemman/20151182/12?pos=tuoreimmat
Kukas meistä sitten huolehtii kun me olemme vanhoja ? Maahanmuuttajia kaivattais kovasti ainakin tampereelle. Ne piristäis kivasti katukuvaakin. - TaNe_li
Nyt loppuu se mamujen pilkkaus facessa ! Luuletteko olevanne jotain yli ihmisiä ?
- tane__li
Pysytäänpä aiheessa !
- ifi
Mulla olis mummon mökki mamuille asuttavaksi,jos vaan mmahanmuuttovirasto
maksais vuokran.Mutta taitaa tyssätä,kun vesi on kannettava 50n metrin päästä... - Savolainenmuslimi
Itärajan vanhoille pojille ja piioille.
Itärajallahan tyhjenee niin asunnot kuin metsätkin, sinnehän savolaisten lupsakkaan joukkoon maahanmuuttajat sulautuisivat kuin siittiö munajohtimeen. Valtio ja eu tukisi kylmenevien rajakylien asutusta aivan uudella innolla ja sitä kaivattua uutta vertakin saisi savonmuan Hilimat.Naisiahan vähempi tuleekin tänne hyysättäväksi.Siispä rohkeutta mamupolitiikkaan eduskunnassa. Ps. Tuokaa niitä tummia naisiakin joskus, vaikkapa edes parikin laivakuormaa mutta ei ihan hirveen vanhoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1334705Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa703310"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1053185Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma392631Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.282312- 1131608
- 491136
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3391127- 49872
Mitä luulet mies
Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin55691