Onko luotettava?

KuunpisaraSk-ropenYP

http://www.lightinthebox.com/
Tietääkö kukaan onko tämä paikka luotettava?
Jos joku on tuolta tilannut jotain, kauanko menee postituksessa, vai tuleeko perille ollenkaan?^^'

4

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enole

itse olin tilaamassu kigurumia sieltä mutta postitukset 20e niin se jäi siihen. sen verran vain voin kertoa.

• PieniOtaku

Itse meinasin aikanaan tilata, mutta äitini mainitsi että tilasi sieltä aikanaan koristeita häihinsä, eivätkä tulleet. En siis itse ole tilannut, mutten usko että tulee,
      Paikka saattaa olla luotettava, mutta tavarat saattavat olla myös tulematta, koska saattaneet jäädä tulliin.

• Onkokemusta

Itse olen tilaillut ps4 tuotteita sieltä, postikuluja ei ole jos valitset tuotteita missä on ilmaiset toimitukset, silloin se menee super save laivalla jossa kestää n. 10-20pv postin saapumiseen. Suosittelen kuitenkin ottamaan sen 0.95snt maksavan ''vakuutuksen'' niin näin ollen tavara tulee aivan varmasti. Olen huomannut että jos sitä ei ota niin joko tuotteitten saapumiseen kestää vielä kauemmin tai sitten ei tule laisinkaan. Omalta kokemukseltani voin sanoa että on luotettava, ja sieltä saa suht usein 3.5-4e bonus rahoja joilla voit ostaa jonkun halvan tuotteen ilmaiseksi.

• Kokemuksiaon

Itse olen tilannut cosseja yms.
      Hyvin on kyllä tullut perille.
      Itse suosittelen :)!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      20
      3784
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      24
      3179
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      2385
    4. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      2149
    5. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      22
      2000
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      27
      1648
    7. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      41
      1631
    8. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      32
      1512
    9. Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta

Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava
      Luterilaisuus
      502
      1473
    10. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1424
    Aihe