Norlevo jälkiehkäisypilleri, AUTTAKAAA!

eieiieieie

Eli olen 16-vuotias tyttö ja käytän e-pillereitä. Sunnuntai aamuna oksensin sen aamun pillerin pois (ruokamyrkytyksen takia) ja minula ei ollut ottaa toista pilleriä niinkuin ohjeissa sanotaan. Harrastimme samana iltana poikaystäväni kanssa seksiä. Ajattelin ettei teho hävinnyt kun oksensin, mutta maanantaina kävin kuitenkin kysymässä terkkarilta asiaa. Piti ottaa jälkiehkäisypileri ja yhdynnästä oli silloin 16h. Olen nyt lukenut netistä kauhuissani ettei monella se ole toiminut. Menkkojen olisi pitänyt alkaa tänään ei ole vielä kuulunut. Pelkään että olen raskaana.. Onko muilla tietoa ja kokemusta asiasta? Tarvitsen apua, olen toivoton. Auttakaa minua :(

4

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paavi Hius

      Lopeta hyvä kakara paneskelu ja ala nunnaksi.

    • Tee testi

      Jos viikon sisällä olet harrastanut seksiä ennen kuukautisten alkamista, et kovin todennäköisesti voi olla raskaana. Mutta aina on riski olemassa. En tiedä jälkiehkäisystä juuri mitään, mutta luitko pakkausselosteen, että voiko se tabletti vaikuttaa jotenkin kuukautisien alkamiseen? Voi kuukautiset jäädä kokonaankin pois joskus, vaikka ei olisikaan raskaana. Minulla kouluaikoina oli raskasta ja oli kova stressi, jäi kolmen vuoden aikana kuukautiset sen takia pois jopa 4-5 kertaa. Eikö se jälkiehkäisy pillerin vaikutus ole hyvä, jos sen ottaa alle 72h sisällä yhdynnästä? 16h ei ole edes vuorokautta. Tee raskaustesti ja jos se näyttää negaa, niin tee uusi testi viikon-kahden päästä jos kuukautiset eivät alkaneet.

    • juu.. :)

      jälkiehkäsypillerillä voi myös olla vaikutus asiaan. Minulle sanottiin että jos viikon myöhässä niin sitten testi. Ja olen itsekin 26 :)

    • juu.. :)

      Siis 16***. anteeksi virheeni:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe