Olen pannut merkille, että tämä suomi24:n lätkäkeskustelu on muuttumassa hitaasti asiallisempaan suntaan.
Mikä on pelkästään hyvä. Ei tänne viitsi täysi-ikäiset kirjoitella, jos keskustelun taso kulkee poro-pelle-homo-julli -tasolla.
Ylläpidolle ja Frekille kiitos, että siivootte pahimmat sonnat pois, jos niitä on viime aikoina tullutkaan.
Yksi hyvä vihje kaikille palstalla kävijöille: Rekisteröikää nimimerkkinne. Silloin kukaan toinen ei pääse nimissänne heittelemään paskaa. Ei ole vaikea homma. Ja tosi lätkäfanit näin tekeekin. Uskon.
Palsta kuntoon!
EtelänVaris
2
256
Vastaukset
- Alaspäin
Lue tuolta HIFK:n ja Jokerien sivuilta, siellä sitä paskaa on. Freakhan siivoo kaiken pahan kyllä Kärppien sivuilta, koska se on jostain syystä erityistarkkailussa. Tämän uudistuksen jälkeen tää on menny kyllä lujaa alaspäin, koska nyt kaikkia viestejä ei voida tarkkailla.
Jotenkin epäilyttää ettei keskustelu kovin korkealle voi nousta.
Sen sijaan reippaan inttämisen provosoinnin ja kaiken muun ala-arvoisen kielenkäytön suhteen olen enemmän kuin toiveikas...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku443888Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351879Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 1541202
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti41980- 190975
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.228954- 80927
- 55800
Jälkiviisauttako
Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?79799