Olen pannut merkille, että tämä suomi24:n lätkäkeskustelu on muuttumassa hitaasti asiallisempaan suntaan.
Mikä on pelkästään hyvä. Ei tänne viitsi täysi-ikäiset kirjoitella, jos keskustelun taso kulkee poro-pelle-homo-julli -tasolla.
Ylläpidolle ja Frekille kiitos, että siivootte pahimmat sonnat pois, jos niitä on viime aikoina tullutkaan.
Yksi hyvä vihje kaikille palstalla kävijöille: Rekisteröikää nimimerkkinne. Silloin kukaan toinen ei pääse nimissänne heittelemään paskaa. Ei ole vaikea homma. Ja tosi lätkäfanit näin tekeekin. Uskon.
Palsta kuntoon!
EtelänVaris
2
277
Vastaukset
- Alaspäin
Lue tuolta HIFK:n ja Jokerien sivuilta, siellä sitä paskaa on. Freakhan siivoo kaiken pahan kyllä Kärppien sivuilta, koska se on jostain syystä erityistarkkailussa. Tämän uudistuksen jälkeen tää on menny kyllä lujaa alaspäin, koska nyt kaikkia viestejä ei voida tarkkailla.
Jotenkin epäilyttää ettei keskustelu kovin korkealle voi nousta.
Sen sijaan reippaan inttämisen provosoinnin ja kaiken muun ala-arvoisen kielenkäytön suhteen olen enemmän kuin toiveikas...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291300
- 1181137
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97944- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa275826- 48715
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19711- 52699
- 28637
- 49599