Edelleen vankeina, Sini, ja aviomies, J...
Muun muassa, työskentely turva-kodilla.
Koska olemme olleet jo kymmeniä vuosia naimisissa, emme tälliaseen seurailuun.
vankina pitämiseksi
Suhteemme on hyvin sisarellinen.
Ja olen itse vähän vanhempi.
- Tiesitkö, että olen vanhempi mitä itse?
Muun muassa aistimustan käyttö ja Kela.
"Äitini jaksoi vielä aviomieheni, kun hän oli lapsi, tehdä."
"Äitini oli vielä jaksanut aviomieheni, J-P:n tehdä, seuraksi, minulle itselleni."
Hän ajatteli auttaa...
Ja pystyi auttamaan...
Koska olen aistinut maailmaa, maapallolla hänen syntymästään saakka.
Hänen ensimmäisestä elinpäivästään, maapallon päällä.
Mutta tähän käytetty paranormaali on virheellinen, osallistumaton väestöntiheys
väkivalta-valta
Enkä ole syntynyt siten.
Ja syntymä-aikani, on tosiaan, vasta parin vuoden päästä, eikä sitä käytetä.
Ihmisen vapauden-tilan rajoittamiseen, tai sen rakentamatta jättämiseen, väkivaltaan
Ihmisen vapauden-tilan, rajoittavaan käyttämiseen, omaan egoismiin turvautuen, ulkoiseen feminismiin, väkivaltana
- Edes miestäni varten.
Pelaatko pokeria, sut on taas alistettu väärin.
"Sehän kummallinen oli."
On syntynyt
Äiti-virheellinen
Vierihoito väärä
- Katselin juuri ja löysin sen päivän kaksi vuotta myöhemmin.
Nainen: Mää oon S....llä työssä.
- Katso, kun sä olet mun äidin lapsi, oikeasti.
Niin, kuin kaikki muutkin, täällä tällä hetkellä.
Miten mää näin, saatana?
Ja sitten kun teillä on tällainen alistamisen maailma ollut, terveisin kaupunki
POLIISI, lausunto: Kyllä on kanssa, erikoinen..
"Teema: Jos häntä ei mikään muu enää kiinnostanut."
Kyllä tämä helvetti näin on.
Mieshenkilö, entinen poliisi: Valitettavasti se on niin, että he ovat oikeasti naimissa.
- He eivät pysty elämään ilman toisiaan, te ette saa etsiä seuraa, ihmisinä.
Tai ihmisistä, heidän turvaansa, väkivallastanne, hakeutuen, kotiin tunkeutuen.
Koska he seurustelevat, tai muutoin kopioimaan, omaksumaanne tapaa, ihmiskauppa.
Käyttääksenne heitä sairaalloisesti, rankaisuhakuisuuteen, tai sen oikeuttamiseen, teitä itseänne varte, omatunnottanne, kylmäkiskoisesti, sairaana
kaupunki: Katso, kun he ovat sisar-pari tähän.
No, kun ei siihen voi saada hoitoa, arvomaailmattomina, ihanteina.
Heippa....!
Ulkopuolinen, mieshenkilö, poliisi, poliisilaitos: ... velikin hakee vankikuljetuksena
ulos!
Aamun tähti:
Sosiaalityöntekijä, nainen: Onko tämä muka oikeasti olemassa?
Voitko lopettaa olet sairas?
Ja vankikuljetuksena ulos on tie...
Aamutv:stä:Sinde
1
111
Vastaukset
- sairas olet juu
Hakisit ihan oikeasti apua itselles.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123680MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja661042Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778