Juu elikkäs myisin ton mun vanhan steam käyttäjän koska en oikein pelaa niitä pelejä mitä siellä on. Siellä olisi mm. Garry's mod, GTA san andreas, outlast, CS:GO, Witcher:Enchanced edition, Witcher: Assasins of kings, elder scrolls : Online, Terraria, Trine 2, Trine 1. Elikkäs nuiden arvo on steam marketissa noin 120e. mutta vaihdan sen 80e paysafecardiin. jos kiinnostaa niin ottakaa yhteyttä spostin kautta. [email protected]
Steam käyttäjä
samuli3
1
106
Vastaukset
- olliharju
[email protected] hei mulla on nyt sun accountti, vastaa mulle spostissa, addaa faces Olli Harju
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2174510
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283120Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062355Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341994- 1861718
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341685Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131383Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs61259- 391242