E46 ja suksipussi

Suksee

Millainen konstruktio E46-korimallin takaselkänojassa on? Saako siihen jälkiasennettua suksiluukkua ja pussia ilman koko takaselkänojan uusimista vai saako sittenkään? Oletetaan että keskikyynärnoja kuitenkin penkissä on.
Jos jälkiasennussarjoja on, mitä ne maksaa?

Oikeastaan sama juttu kiinnostaa E39:n osalta.

E34:ssähän homma oli tehty vaivattomaksi: valmista luukun paikkaa peittävä kevyesti heftattu peitelevy pois, sitten asennussarjan mukana tulevat peräkontin ja ohjaamon välinen huopalevy ja kyynärnojan kiinnitykset entisten tilalle. Suksiluukku/pussisysteemi kiinni. Eikä sarja maksanut edes mahdottomia.

4

775

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terppi

en tiedä tarkaan tosta korimallista mutta mulla olisi E30 korisen suksipussi systeemi tallessa. jos kiinnostaa niin sen saa kyl parin kaffekupin hinnalla jos tarvetta on.

• Kiinnostunut

Mistä siihen E34:een ne suksipussin tarvikkeet sait? Mitä se makso? Itselläni on E39 ja se reikä olis kyllä aika hyödyllinen selkänojassa. Entä nouseeko melutaso?

• aki M

Uskon vakaasti että kannattaa noissa tarvikekyselyissä suunnata merkkiliikkeeseen. Sieltä löytyy yleensä parhaiten sopiva vaihtoehto.

-99 kuvaston "Alkuperäiset BMW-osat ja lisävarusteet" mukaan tuollainen suksipussi kustansi 990-1480 FIM. Mahdollista on että joitain lisäosia joutuu siihen vielä hankkimaan...

• 530

Itselläni on ollut suksiluukku sekä E34 että nyt E39:ssä. Melutaso ei nouse, silloin kun luukku ei ole käytössä. Kun luukku on käytössä, niin herkkäkorvainen kyllä asian huomaa, erityisesti takapenkillä rengasääninä. Melu on kuitenkin pienempää, kuin suksien pitämä kohina kattotelineellä kuljetettaessa. Omassa E39:ssä tuo luukku on tehdasasenteinen, mutta aikoinaan E34:een asensin luukun itse, mikä ei ollut mitenkään vaikeaa. Nykyisessä kääntyvät myös takaselkänojat, mutta kyllä on sanottava, että sitä toimintoa en juuuri kaipaa, suksiluukkua sen sijaan on tullut käyttettyä usein. Paljon vaivattomampaa kuin kattotelineiden kanssa pelaaminen.

Olen samaa mieltä kuin edellisen kanssa, että kannattaa pitäytyä alkuperäisissä varusteissa, jolloin toiminta on mietittyä loppuun asti. Bemarissahan tuo suksiluukku ei ole vain reikä, vaan siihen sisältyy sisätiloja suojaava pussi ja tarvittavat remmit, että sukset pysyvät paikoillaan. Samoin reikää ja pussia suojaa tavaratilan puolelta kovakantinen läppä, kun pussi ei ole käytössä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1853
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1741
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      35
      1507
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1198
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      94
      1195
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1114
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      354
      992
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      869
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      831
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50