Ympyrä on sulkeutunut

Helpotuksen huokaus

Takaisin alkupisteessä ja nyt tiedän minkä reitin valitsen :).

31

803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !i!i!i!i!i!i!i!i!i!i

      Minä en näe valintoja, se ei ole hyvä asia.

    • Jämpti

      Se on hyvä. Pidä valinnasta kiinni! Pitää olla jämpti kun jotain päättää, etenkin jos kyse on irti päästämisestä.

    • Tuskatieto

      Jätä ainakin minut rauhaan....

    • Älä nuolaise

      Se rakkaus jäi sitten sinne mutkan taa vai ? Kyllä se sieltä perässä tulee, se ei niin helposti luovuta.

    • samoin

      Totta. Kohdistaa se kaikki jonnekin toisaalle :)
      helpompaa.

    • plan c

      Mistä te tiedätte mitä se ap valitsi.

      • plan o

        Ensin hän heittää hymyn kera et olisit vielä hänen reitillään, sitten kirjoitat jotain siihen tyyliin et kaipaan minäkin sinua ja ap on siinä vaiheessa valmiina iskemään tikarin sydämeesi ja saa siitä hyvän mielen itselleen. Jonkinlaista kostoako hakee?


      • plan ööööö
        plan o kirjoitti:

        Ensin hän heittää hymyn kera et olisit vielä hänen reitillään, sitten kirjoitat jotain siihen tyyliin et kaipaan minäkin sinua ja ap on siinä vaiheessa valmiina iskemään tikarin sydämeesi ja saa siitä hyvän mielen itselleen. Jonkinlaista kostoako hakee?

        Täällä olen samanmoista toimintaa huomannut kuin plan o mainitsee. Tuollaista toimintaa ei oikeasti tee muutakuin kostonhimoinen ex. Kannattaisiko keskustella irl.


      • x-files !
        plan ööööö kirjoitti:

        Täällä olen samanmoista toimintaa huomannut kuin plan o mainitsee. Tuollaista toimintaa ei oikeasti tee muutakuin kostonhimoinen ex. Kannattaisiko keskustella irl.

        Oikeestikko joku uskoo tunnistavansa täältä omansa? :-). Ja exät palstalla selvittelemässä välejään , no jo on!


      • plan o
        x-files ! kirjoitti:

        Oikeestikko joku uskoo tunnistavansa täältä omansa? :-). Ja exät palstalla selvittelemässä välejään , no jo on!

        Ei varmaan kukaan ketään tunnista , mutta joillain on tapana pistää sopivan kiva aloitus ja jos joku lähtee tunteiluun mukaan niin silloin tikari viuhahtaa.


    • 10....

      Hyvä niin.

    • hellittääkö koskaan

      Mä en katso taakseni, en mennyttä aikaa. Häntä en näe edessäni, hänet muistan sydämessäni...aina

      • aliarviointi pahasta

        Lopeta siis jos et näe edessäsi, jos kerran olet ex.


      • tajuu mitään
        aliarviointi pahasta kirjoitti:

        Lopeta siis jos et näe edessäsi, jos kerran olet ex.

        En ole ex


      • jatko-osa
        tajuu mitään kirjoitti:

        En ole ex

        Sitä sinä et tiedä, mutta mikäs sinä sitten olet?


    • 14+10

      Tulkitsen aloittajan kulkeneen polkua pitkin joka oli kivinen ja kantoja täynnä ehkä kompastellen ja kaatuen, kiroten ja nousten kunnes palasi takaisin ja valitsi järkevämmän reitin.

      • KypäräSuojaaKolhuilt

        Asfalttikatua on helppo tallata, mutta ei se sitä tarkoita että matka olisi yhtä mielenkiintoinen ilman risuja ja männynkäpyjä! ;)

        Kiviselle polulle voi valita fillarin. Ei tarvitse kompuroida ja pääsee pikemmin perille. Vaikka edessä olisi kallioseinä, nokkela kapuaa sen ylös. Jotkut jopa harrastavat kiipeilyä - vapaaehtoisesti.


      • eikö vaiko
        KypäräSuojaaKolhuilt kirjoitti:

        Asfalttikatua on helppo tallata, mutta ei se sitä tarkoita että matka olisi yhtä mielenkiintoinen ilman risuja ja männynkäpyjä! ;)

        Kiviselle polulle voi valita fillarin. Ei tarvitse kompuroida ja pääsee pikemmin perille. Vaikka edessä olisi kallioseinä, nokkela kapuaa sen ylös. Jotkut jopa harrastavat kiipeilyä - vapaaehtoisesti.

        Plan b - vaikeudet on tarkoitettu voitettaviksi. Eipä kaikki pidäkään olla malliin "heti kaikki mulle". Yhdessä risupolkujen tallominen vahvistaa.


      • #trailrun

        Maastojuoksija ei kompuroi. Haastava polku kehittää tasapainoa.


    • Kyllä, juuri näin

      Ympyrä on sulkeutunut. Mutta ei voi sanoa, että se oli vain elämää. Kyllä siinä oli niin paljon p$kaa. Hyvää jatkoa.

      • poissuljettu

        Hänenkö vika se paska siinä oli?


      • Kuka on hän?
        poissuljettu kirjoitti:

        Hänenkö vika se paska siinä oli?

        Vika löytyi läheltä, pelimies on erimies. Mutta piiloutuu toisten selän taa.


    • aika kultaa muistot

      Jos mennään alkuun, pitää todeta etten sinua varten tänne eksynyt.
      Kaipailin sita minun ex rakasta. Ajattelen häntä aina tasasen väliajoin.
      Meidän tarinassa rakkaus ei loppunut vaan muut asiat pakottivat lopettamaan.

    • ja taas tällaista

      Eikö sinunkin aika kultaa muistot kannata kertoa nuo tunteesi sille ex-rakkaalle. En tiedä tilannettasi, mutta sen tiedän että selvittämättömät asiat ovat pahasta. Joskus tietysti täytyy hyväksyä tilanne ja kunnioittaa toisen halua mennä eteenpäin.
      Mutta kaikkinensa tuo edellinen viesti jälleen aika ilkeä ja lapsellinen monelle täällä kaipaavalle. Kuka täällä tietää, ketkä kirjoittelee paitsi rikolliset.

    • uusi reitti

      Reittä pitkin ylös.

    • 15+16

      Reittä pitkin, se on tehokkaampi. Turha yrittää älyllä häikäistä.

    • ***********

      Ensivaikutelma on tärkeä , jos ei luota vaistoihin voi pettyä , näinkö kävi ?

    • Tinttarella di luna

      Fantastista.

      Mä oon aina ollut huono, sanoisinko erittäin huono kartanlukija. Mulla ei oo kärsivällisyyttä käydä valitsemaan mitään reittejä, joskus tuntuu et mitään reittejä ei olekaan, poukkoilen sinne tänne.

      Nyt suuntaa kahvinkeittoon ( pitemmälle tehtyjä suunnitelmia en kykene tekemään) . Hänelle pus

    • rinnalla kulkija

      Mielestäni on tärkeää palata lähtöruutuun, huomatakseen polkujen erilaisuuden.
      Meitä matkustajia on niin monenlaisia. Löytää rinnalleen se rakas, joka ymmärtää
      ihmisten ainutlaatuisuuden. On vain yksi minä ja yksi sinä! Arvostaa ja kunnioittaa
      hänen arvojaan ja näkemyksiään. Olla loukkaamatta toista, sieluun jää aina
      merkintä ja siellä saattaa olla jo entuudestaan takkaa kannettavana..
      Anteeksi sanaakin usein käytetään väärin..olettaen, että kaikki on ok ja
      sama käytös saa jatkua. Tässä vain pieni ajatelmani...tässä kohdin.

    • Paskan loppu

      Rumia asioita ja ruma loppu. Lääkkeitä saa apteekista, viinaa ALkOStA. Metsästysjousella riistaa. Ruman ihmisen loppu on ruma. Sielu on musta loppuun saakka. Loppu on yksinäinen. Haudalle voi kusta. Kiven kaataa.

    • tsemppiä!

      Opit ap jotain ihmisistä. Jos matkaseura oli huonoa, osaat neuvoa seuraavia matkallelähtijöitä, mitä välttää, miten päästä eroon huonosta seurasta, miten tunnistaa henkisesti epävakaat. Älä kadu matkaasi, se oli tarkoitettu opetukseksi, jotta voit olla tukena muille jotka astumassa samaan ansaan. Hienoo että löysit uuden reitin ja olkoon matkasi turvallinen ja matkaseura ensiluokkainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 190
      2204
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2022
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      162
      1793
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      159
      1668
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      14
      1252
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      14
      1168
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1158
    Aihe