Ihme ettei yksi vuoden parhaista elokuvista Birdman tule ollenkaan Lahteen...muilla paikkakunnilla sitä on voinut katsoa jo 16.1 alkaen. Hyvät arvostelut saanut laatuleffa jää näkemättä kun ei pysty matkustamaan toiseen kaupunkiin leffan takia, on kustannuskysymys...Miksi Lahtea sorsitaan tässä asiassa, eikö ole katsojia laatuleffalle ? kaikea ihme sälää kyllä on ohjelmistossa :(
Outo juttu
15
79
Vastaukset
- leffa_
eikö muka tuu?
- Ikekasilas
Hae vuokraamosta?
- Ei.lintumies
Itse en jaksanut katsoa koko elokuvaa vaikka tuli kaapelilta. En pitänyt.
- oliver.stallone
Oli vähän sellainen sekava. Jotkut ihmettelikin kun valittiin parhaaksi leffaksi.
- BurtLancaster2
Birdman of Alcatraz oli parempi
- biirtinjam
Sorsamies pikkuveskulla
- likaistaon
Katson enemmän Dirty man-elokuvia.
- LarryFlyntz
Täytynee katso kun noin kehutaan. Kohta onkin tämän vuoden Oscarit jaossa.
- eikehuja
Ostin dvd.nä elokuvan ja en pitäny.
- mäkätimäk
en mäkään.
- Niikaikyn
Suosittu elokuva. Spotlight tämän vuoden Oscar-voittaja?
- Kerpoasat
Birdman näkyy maksullisessa cmoressa, katsokaa sieltä
- kojak1972
miksi tollasta taidekuraa viittii kukaan katsoa
- Anonyymi
Vai taidekuraa... Olihan elokuva taiteellinen, silti ei kuraa. Ohjaus, näyttelijät, juoni ja kokonaistunnelma, kaikki hyvää. Erikoinen mutta ei siksi pitäis "säikyttää".
- Anonyymi
Erikoinen normaalia normaali erikoista.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654170
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463929Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭333416Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162743Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342689En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142502Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm101974IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm81119Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1441102- 80986