Myytävänä on gojimarjan, myskimalvan, chilien Aji Cristals, Hungarian Hott Wax, Summer Heat F ! siemeniä Tori.fi Keski-Suomen alueella.
Varoituksena kaikki tilausta suunnitteleville. Tilatessanne saatte myös muutakin kuin siemenet: ette tiedä mistä kaikesta teiltä pyydetään maksua ja paluupostissa tulee uhkauksia. Myös se keneltä tilaatte on epäselvää.
Ystävän kokemuksia sivusta seurannut
Myytävänä
4
357
Vastaukset
- Verkkotillaus vaara
Samantyyppisen ilmiön kohteeks oon itteki joutunu. Joku yritys ilemottelloo huonekauja ym myyntii huutonetissä. sitte yksityishenkilö hyökkäilöö sähköpostin kaotta piäle. Ei tiijä kuka on myyjä? Huijar taetaa olla liekkö sama?
- Puutarhaihminen
Onpas törkeää. Noista ei kannata ostaa. Olen kuullut taimien osalta itasuomalaisesta nettikaupasta, jonka omistaja on hämärän peitossa. Useat puutarhaihmiset tilaavat siemenet edullisesti mm. Virosta. Luotettavaksi ja edulliseksi on osoittautunut esim Seemnemaailm, jossa on teksti suomeksi nettisivuilla. Siemenet ovat paljon halvempia kuin täällä ja valikoimassa harvinaisuuksia. Yks vaihtoehto on liittyä puutarhaseuraan, jossa on siemen- ja taimivaihtotapahtumia. Ei maksa mitään. Tuo tullessas, vie mennessäs.
- reilusti hyvää tullo
Puutarhaihminen kirjoitti:
Onpas törkeää. Noista ei kannata ostaa. Olen kuullut taimien osalta itasuomalaisesta nettikaupasta, jonka omistaja on hämärän peitossa. Useat puutarhaihmiset tilaavat siemenet edullisesti mm. Virosta. Luotettavaksi ja edulliseksi on osoittautunut esim Seemnemaailm, jossa on teksti suomeksi nettisivuilla. Siemenet ovat paljon halvempia kuin täällä ja valikoimassa harvinaisuuksia. Yks vaihtoehto on liittyä puutarhaseuraan, jossa on siemen- ja taimivaihtotapahtumia. Ei maksa mitään. Tuo tullessas, vie mennessäs.
Onha tori.fi palsalla onnistunuttaki puutarhakasvien myyntiä. Ainaki mun kokemuksissa. On sovittu ostosta, mitä ostan ja itte oon käyny hakemassa paika päältä ja maksanu samalla. Voi sitte ostaa enemmäki, jos siltä tuntuu. Tällö myyjä on ollu yksityine henkilö ja toiminta o selvää. Jos kyssees on yritys, joka myy jottai, niille pittäis olla oma palsta. Ja reilusti kertoo,että o yritys. On niitä pimmeen yritystoiminna pyörittäjiäki, jotka hämmää ihmisiä. ei tiijä keneltä ostoja tekkee. O nimelline nimi yrityksellä, mutta sitte sitä ei toellisuudessa oo olemassa.
Tuo o hyvä vinkki tuo Seemnemaailm. jonnilaine vaehtorinki meilä onkii muutamie immeiste kanssa.
- varokaa
Tori.fi:ssä ilmottelee näitä chilejä ym nm backwoodbay.. menee yrityksen sivustolle yhteyttä ottaessa backwoodbay.com sekä sisustusverstas.com. Bacwoodbay.com sivut on Usassa olevan ravintolan sivusto. Jo toisen yrityksen nimen lainaaminen omalle toiminnalleen on kyseenalaista. ette tiedä mitä tilaatte ja keneltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475285Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511790Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1361707Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141355
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41240No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol26121981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877