väsymys

spää

Monella saattaa olla henkistä ja hengellistä väsymystä. neuvoisin teitä rakkaat ystävät, älkää täältä etsikö ruokaa, koska sydän vahvistuu armolla ja ei ruualla. Tulkaa Jumalan lasten kokoontumisiin ja kutsukaa lähimmäisiä koteihin, saamme myös rippi-isän kanssa jutella mieltä painavista asioista. Vihollinen tahtoisi eksyttää ajattelemaan, että oma kelvottomuus on huono asia vaikka paavalinkin mukaan häpeämmilllisimmät osat ruumiista on kunniallisimmat. tänä aikana sudet riehuu lammasten vaatteissa ja ei laumaa säästä. vapahtaja kehoittaa puuta tuntemaan hedelmistä, ehkä tässä yksi tuntomerkki; vapahtaja opetti synagogassa ensin kauniisti, mutta kun hän sanoi totuuden, että vain yksi oli puhdistettu ja vielä Syyrialainen, kaikki jotka synagogassa olivat tulivat vihoja täyteen. Toki Jumalan lasten laumassa vihollinen tekee työtä toiset lakihenkisyyteen ja toiset vapaa mielisyyteen päin niin meidän ei tule pahentua vaikka saamme osaksemme outoa käytöstä, koska itsekin olen kaikessa viallinen osoitan eleilläni ja puheillani rakkaudettomuutta, kärsimöttömyyttä, sanalla sanoen lihan puolesta heikkoutta kaikkiin synteihin. Jumalan armo opettaa kaiken jumalattoman menon hylkäämään, josta kiitämme taivaallista isäämme lapsen uskossa, emme epäile, että äiti on äiti ja isä on isä. jumalan armoa ja rauhaa viikonloppuun.

11

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Susi tuumi itsekseen: "Tuo nuori, hento tyttö on mitä ihanin makupala, hän maistuu vielä tuhat kertaa paremmalta kuin vanha, kurttuinen eukko. Jos olen ovela, niin sieppaan molemmat suuhuni!"

      Susi jolkotteli hetken aikaa Punahilkan rinnalla, sitten se sanoi maireasti:
      - "Punahilkka, katsohan noita kauniita kukkia, joita kasvaa metsässä, miksi et katsele ympärillesi? Luulenpa, ettet kuule, miten suloisesti linnutkin laulavat ja livertävät? Sinähän astut vakavana ikäänkuin olisit kouluun menossa, ja kuitenkin metsässä on niin hauskaa olla."

      Perillä Punahilkka kertoi mummolleen kohtaamisesta suden kanssa ja siitä, kuinka tämä oli tervehtiessään luimistellut Punahilkkaa viirusilmillään todella ilkeän epäilyttävästi.
      - "Aivan varmasti tuo susi olisi hotkinut minut suihinsa, jos en olisi pitänyt varaani ja kiiruhtanut tänne!" - sanoi Punahilkka ja kuulosti vieläkin hieman säikähtäneeltä.
      - "Oih - susi saattaa tulla perässäsi tänne!" hätkähti mummokin ja kiirehti tilkitsemään mökin ovea kiireesti tiukasti kiinni.


      => Näin meitä on aina opetettu. Ovi vaan tiukasti kiinni !

      • teu,

        ""tyhmelin ""

        Suomessa on susi kanta lissäntynyt kovatsi taas , kun 2012oli noin 125 yksilöaä
        oli se 2013. 155. yksilöä.
        ja ......2014 n.260 sutta
        ny ennakoidaan että 2015 on 41 laumaa , ja tiedetään että laumasta lisääntSusi yy 1 emo joskus 2. ja kun pentuja tulee 5-9 on melko helppo laskea mikä seuraava susien
        määrä se on 41 x 6=246 plus Entiset eli 506 yksilöä jollei yhtään ammuttaisi tai
        muuten kuolisi. joka tapauksessa 450-460. huhhuhuu.


      • Rihlakko
        teu, kirjoitti:

        ""tyhmelin ""

        Suomessa on susi kanta lissäntynyt kovatsi taas , kun 2012oli noin 125 yksilöaä
        oli se 2013. 155. yksilöä.
        ja ......2014 n.260 sutta
        ny ennakoidaan että 2015 on 41 laumaa , ja tiedetään että laumasta lisääntSusi yy 1 emo joskus 2. ja kun pentuja tulee 5-9 on melko helppo laskea mikä seuraava susien
        määrä se on 41 x 6=246 plus Entiset eli 506 yksilöä jollei yhtään ammuttaisi tai
        muuten kuolisi. joka tapauksessa 450-460. huhhuhuu.

        Theu! Mitä eroa on hengettömällä sudella, hengissä olevalla sudella ja Hengellisellä Sudella? Laestadius jotakin mainitsee viimemainituista.


      • Rihlakko
        Rihlakko kirjoitti:

        Theu! Mitä eroa on hengettömällä sudella, hengissä olevalla sudella ja Hengellisellä Sudella? Laestadius jotakin mainitsee viimemainituista.

        Vielä piti kysyä, tarvitaanko jokaiselle oma ampumalupa vai saako teilata yhteisluvalla, jos kohdalle sattuvat samanaikaisesti? Itte en tunne noita pyssylakeja enkä erävalvojia


    • Varottelu menee joskus överiksi ja silloin saat,ana jää voittajaksi.

      • spää

        te hämmennättä ja kämmellätte täydellä häyryllä, mutta varmaan, jos joku väsyy tässä leikissä se on muiden syy, eikö niin.
        toki annan tunnustuksen, että lakihenkinen kyttäys on todella myös ahdistavaa ja väärin, yksi raskaimpia syntejä.


      • teu,
        spää kirjoitti:

        te hämmennättä ja kämmellätte täydellä häyryllä, mutta varmaan, jos joku väsyy tässä leikissä se on muiden syy, eikö niin.
        toki annan tunnustuksen, että lakihenkinen kyttäys on todella myös ahdistavaa ja väärin, yksi raskaimpia syntejä.

        Niin spää.

        kaipa se niin on ,,,vaikka täälläkin on ruokaa jos sen oikein katsoo
        katsohan jossakin Saarnassaan LLL:n puhuu lampaiden laitumesta
        jossa maa oli poljettu kovin kovavaksi , voiko siitä sitten odottaa
        kasvamaan vainioheinää. jokaon parasta laatua ,Lampaille .. Miksi
        no siksi että se on talvellakin vihreää ja maittavaa, .

        Niin joe laidun on savipeltoa ja se on poljetu kuin kallio.
        se ei voi kasvattaa mitään. syotäväksi kelpaavaa,,


      • savipeltoo
        teu, kirjoitti:

        Niin spää.

        kaipa se niin on ,,,vaikka täälläkin on ruokaa jos sen oikein katsoo
        katsohan jossakin Saarnassaan LLL:n puhuu lampaiden laitumesta
        jossa maa oli poljettu kovin kovavaksi , voiko siitä sitten odottaa
        kasvamaan vainioheinää. jokaon parasta laatua ,Lampaille .. Miksi
        no siksi että se on talvellakin vihreää ja maittavaa, .

        Niin joe laidun on savipeltoa ja se on poljetu kuin kallio.
        se ei voi kasvattaa mitään. syotäväksi kelpaavaa,,

        https://suomiprofetiassa.wordpress.com/arkkipiispa-gustaf-johanssonin-1844-1930-enkeli-ilmestys-turun-tuomiokirkossa-vuonna-1920/


    • *sisar*

      Shalom...

      Niin väsyneitä olemme.
      Jeesus Kristus:Tulkaa kaikki te tyotatekevaiset ja raskautetut, niin mina annan teille levon.

      Runsain siunauksin.

    • Armoitettu

      Tunsitko Topi veljen? Minulla on niin tavattoman suuri ikävä häntä. Kehoitat tulemaan seurohin, mutta jos tunnet itsesi maailman yksinäisimmäksi siellä suuressa joukossa, niin et jaksa sinne mennä. Kaipaan niin suuresti sinne iankaikkisiin taivaan juhliin, jonne Jeeus läksi edellä. ja nyt siellä on Topikin.

      • spää

        Topi minutkin heikon huomioi suurella rakkaudella, josta kiitos Jumalalle


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe