Miten helpoin/halvin kulku Gatwickin lentokentältä Paddingtonin asemalle? Olen katsonut netistä ja vaihtoehtoja on niin monta että meni pää sekaisin. Joltain kokeneelta neuvoja??
Mikä paras reitti Gatwick Airpor-Paddington??
6
495
Vastaukset
- twenty pounds
1. Ota juna Southern (tai Express) välille Gatwick-Victorian asema.
2. Ota bussi 36 Victoria( Lähtee Wilton roadilta)-Paddingtonin asema. Kulkee 15min välein.
Toki metrollakin pääsee kokeneempi matkustaja helposti, mutta siinä tulee vaihto. - juu567
Metrolla helpoin victorialta circle linjalla. Ei tarvi vaihtaa menee paddingtonille suoraan.
- matkamummo
Osta netin kautta junalippu etukäteen, niin maksaa vain 5£ /sivu. Lippu maksetaan luottokortilla. Kun lunastat lipun asemalta niin tarvitset saman luottokortin jolla he kuittaavat lipun lunastuksen, Pieni hankaluus tässä on, kun pitää osata varata tietty junan lähtöaika eli kone ei saisi olla myöhässä ja on varattava siirtymäaikaa. Muuten helppo.
- MA45TT
Gatwick Expressillä Victoria stationille. Sieltä metrolla keltaista linjaa Paddingtonille Edgware Roadin suuntaan. Eli yksi junamatka ja yksi metromatka. Just simple as that.
- asiakaskyyt
mitä maksaa taksi
- Lontooseenkesällä
Itse menimme Gatwickista junalla Victorian asemalle, siitä metro Paddingtoniin.
Gatwick Express on huomattavasti kalliimpi kuin kuin Southern (www.southernrailway.com), jos menet junalla Gatwickista Victorian asemalle. Express on muistaakseni vain muutaman minuutin nopeampi kuin Southern. Lentokentällä on myyjiä, jotka kauppaavat Expressin lippuja, mutta kentältä löytyy myös myyntipiste, joka myy Southernin lippuja, jos et halua ostaa lippua netistä etukäteen. Myynnissä on myös lippu, jolla voit matkustaa esim metrolla samaan hintaan.
http://www.gatwickairport.com/to-and-from/ löytyy monenlaista tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892