Huomasin juuri otsikon, jonka mukaan S24:ssä on käyttökatko ensi keskiviikkona. Ensin lamaannuin täysin, sillä mieleeni iski tällainen pakkohoitotunnelma, että nyt sitten vierotetaan oikein voimatoimin. Olo oli kuin homolla eheytyksessä.
Sitten järki alkoi voittaa. Aloin tallentamaan koneelle ketjuja, joissa minua herjataan ja joissa on mahdollisimman paljon v*ttuilua juuri minulle. Hahaa, eipä vain nyt tulekaan käyttökatko haittaamaan. Voin nauttia S24 tunnelmasta myös offline.
En tiedä, johdattiko Jumala vai Paholainen tämän ajatuksen mieleeni, vai oliko se jokin mielenhallintataho, mutta ehkä minun kuitenkin pitäisi kiittää siitä. Vieroitusoireet olisivat olleet mahtavat.
Varautuminen käyttökatkoon
odotan kauhulla
2
75
Vastaukset
Tämä on sitten salaisuus eikä saa levitellä eteenpäin, edes Profetia-palstalla eivät tienneet, että keskiviikkona on Tempaus!
- militariprässi
"keskiviikkona on Tempaus! "
No koska se työntö sitten on? Ja onko punnerrus poistettu jo verkkokeskustelustakin?
Kyykkyä palstalla harrastetaan, kun kyykytetään muita, mutta veto ja penkki ovat vähissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62439Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant652248- 1981270
- 711078
- 1031042
Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211889"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig196875Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10817- 47769
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta47730