Törkeää

Rikaslapsi

Eilen aamulla en nostanut sukkaa minkä tiputin. No äiti sitte suuttu ja vähensi mun 300 viikkorahan 250! Ihan epäreilua! Muutenki oisin halunnu säästää mun huoneeseen siihen UHD teeveeseen. Mut nyt mul on vasta 500000 euroa ja tarviin vielä 20000. En kestä tätä enään! Haluan mun normaalin viikkorahan takaisin! Mitä teen?

20

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -_-

      Mulla on viikkoraha 2e

    • hahahaa69

      Voi kyynel yhtyy ihan itkettää tuo sun ongelma! Hanki ne miestissit pois ja tunge dildos anuksees!!

      • dkcn

        Mitä vittua:D:D repesin


    • poeka16v

      Kylläpä Sä saat vähän rahaa viikossa! Itse saan 850€ viikossa ja asun omillani. Vanhemmat maksaa kaikki laskutkin. Oon vasta 16v poika ja kesällä täytän 17v

      • kakee

        pian lakkaa juoksemasta noi rahat, ku täytät 18v, nii huomaat, ettei rahaa tipukkaan taivaalta


    • Rikaslapsi

      No onneks ongelma ratkes nyt saan taas 300 euroa ja välillä 500 :)

    • vitunurpo

      Tän on pakko olla pilaa. Mä en saa mitään rahaa mun vanhemmilta. Tajuutteko minkälaisia aikuisia teistä tulee?. Lyötte ärrän tiskille tikkarin ja kysytte, onko vaihaa satasesta. Jos rahantulo on oikeesti tollaista, niin sä oot ehkä lellityin kakara, mistä mä oon koskaan kuullutkaan.

      • TosiPettynyt

        Minä en saa mitään viikkorahaa! Ja olen velkaa äidilleni 7 euroa! Enkä saa sitäkään mistään hihasta vedettyä! D: Noilla rahoilla voisi auttaa tuhansia afrikkalaisia lapsia jotka ovat nälissään... orpokoteja yms. niin johonkin helkutin telkkariin?! Asutko linnassa?


    • Törkeää on Se, kuinka paljon viikko rahaa saat:\ mä saan kymmenen euroo kuukaudessa

    • rolleja

      Ettekö tajuu et noi on vaa trolleja :D ja todella huonoja sellaisia

    • okmo

      Kermaperseitä ja tissiposkia suomi nykyää täynnä

    • Etteootosissanne

      Oikeesti,ette oo tosissanne ja ota tätä todesta:,D

    • eisaatana123123

      Katotaa tääki tyyppi elää aikusena sossun luukulta...

    • On_sullakin_ongelmat

      Mulla ei oo tälläsiä ongelmia kun mulle ei makseta viikko rahaa

    • CDR

      http://bit.ly/OBECjm

      Osallistumalla nettikyselyihin voit olla mukana vaikuttamassa tulevaisuuden tuotteiden ja palveluiden kehitykseen. Kyselyihin vastaaminen kestää yleensä muutama minuutti ja saat aina korvauksen ajastasi.

    • oottetyhämiä

      tulin tänne vaan kattoo kui moni vittu oikeest luuulee et tää on totta siis voi vittu ;DDD maailman ilmiselvoin trolli ja kaikki tuölee itkee ja ihmettelee ku saa ite vaa näin ja näin vähä :D

    • 42O

      vittu ootte kaikki iha vitun köyhiä ite kait saan 420 000 euroa viikossa

      • MinkälaisetVanhemmat

        Kuule sinä 420, niillä rahoilla voisit auttaa tuhansia ihmisiä! (en kyllä täysin usko tuohon rahasummaan) ne jotka sairastavat syöpää tai saattavat olla kuoleman sairaita - rutiköyhiä ihmisiä jotka asuvat roskiksissa, et tee mitään! Hävytöntä tämä käytös jo muutenkin. Ja jos tuo on vale, niin ihmettelisi kyllä millaiseksi sinut lapsi on kasvatettu kun pitää valeita kertoa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2484
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      288
      2145
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      89
      2067
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1781
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1691
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1649
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1554
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1377
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1341
    10. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      110
      1271
    Aihe