Hoi miehet...

Nainen ihmeissään...

Niin elikkä kertokaas te armottomimmat pelimiehet, että mikä saa teidät käymään saman naisen luona usean vuoden ajan paneskelemassa?? Eli jos on kova pukki, niin luulisi, että naisia löytyisi helposti ja että vaihtelu virkistäisi... Vai alkaako siinä olla jo tunteitakin mukana, jos mies parin vuoden ajan ajaa sen lähes 100 km matkan yhteen suuntaan naisen luokse säännöllisin väliajoin... Kertokaa vähän miehet mikä teidät saa toimimaan noin??

14

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelle Elimies

      Näin peliniehenä en ymmärrä, miksi ihanien misujen joukosta se yksi nainen lopulta on vaan ylitse muiden, kaikki mitä eniten haluun, kaikki mitä eniten pelkään :/

    • ajattaa

      Kyllä se laittaa ajamaan sellanen yhteensopiminen.. niin seksissä kuin kaikki muukin..mutta ei välttämättä toimis oikeassa parisuhteessa..

    • Nainen ihmeissään...

      Pelle Elimies, miksi haluaminen saa sinut myös pelkäämään... ? Onko pelimiehenä oleminen kuitenkin vaan peittoa haavoittuvuudelle ja pelolle ja tapa peittää oma herkkyys vai mitä se on???

      • rouva 46

        Mulla on ollut jo viis vuotta sama mies joka käy luonani joskus on komea fiksu ei tule pelkän seksin takia 12.vuotta nuorempi ja sitten kun sitä sexiä on jeesus sentään että on kiihkeää olen varattu ja en vaan enää kiihotu omasta ukostani sitä samaa p....a joka kerta ja sekin kerta viikkoon...


      • 22markus2222
        rouva 46 kirjoitti:

        Mulla on ollut jo viis vuotta sama mies joka käy luonani joskus on komea fiksu ei tule pelkän seksin takia 12.vuotta nuorempi ja sitten kun sitä sexiä on jeesus sentään että on kiihkeää olen varattu ja en vaan enää kiihotu omasta ukostani sitä samaa p....a joka kerta ja sekin kerta viikkoon...

        Soita puhs 23 pojalle nyt 0414900678


      • Nainen ihmeissään...
        rouva 46 kirjoitti:

        Mulla on ollut jo viis vuotta sama mies joka käy luonani joskus on komea fiksu ei tule pelkän seksin takia 12.vuotta nuorempi ja sitten kun sitä sexiä on jeesus sentään että on kiihkeää olen varattu ja en vaan enää kiihotu omasta ukostani sitä samaa p....a joka kerta ja sekin kerta viikkoon...

        Mitäs tämä mies joka käy sun luona, niin kuinkas hänen muut suhteet etenee?? Kun kirjoitat, ettei tule pelkän seksin takia, niin odottaako tämä mies kenties jotain enemmänkin?? Aika kauan jaksaa odottaa, jos et kuitenkaan aio erota omasta miehestäsi... Onko tuo oikein rakastajaasi kohtaan sitten???


      • ghlhgl
        Nainen ihmeissään... kirjoitti:

        Mitäs tämä mies joka käy sun luona, niin kuinkas hänen muut suhteet etenee?? Kun kirjoitat, ettei tule pelkän seksin takia, niin odottaako tämä mies kenties jotain enemmänkin?? Aika kauan jaksaa odottaa, jos et kuitenkaan aio erota omasta miehestäsi... Onko tuo oikein rakastajaasi kohtaan sitten???

        Niin tämä oli tarkoitettu tuolle rouva 46:lle, tuo äskeinen viesti....


    • toimimaan noin??

      Tuohon 100 km voi ola yksi tai monta eri syytä.
      Minut sai ajamaan taviksen näköinen iloinen antaja joka oli hyvä pano, ei säännöstellyt vaan halusi aina ja oli parhaimmillaan aamulla. Harvoin tapaa naista joka pitää niin hyvää huolta laadusta eikä suorita seksiä.

    • Nainen ihmeissään...

      Mikset aloittanut suhdetta naisen kanssa, jos seksi toimi noin hyvin? Tai miksi miehelle riittää pelkkä paneminen, jos kaikki edellytykset myös muuhun on olemassa??

      • ei riitä …

        … mutta tyydyttää
        Tämä on kompleksinen kysymys kun me olemme niin erilaisia. Miehellä voi olla useampia samanlaisia suhteita, naisella ei. Meidän aivoissa on erilainen käyttöjärjestelmä. Muun kuin seksisuhteen aloittamiseen mies tarvitsee hyvän seksin lisäksi jonkun erityisen syyn jos sitä ei ole niin hyvä seksisuhde on miehelle aina se parempi vaihtoehto. Mun ylivoimaisesti paras pano on naimisissa eikä siksi voi olla kanssani muunlaisessa kuin seksisuhteessa.


    • Nainen ihmeissään...

      Mistä mies voi tietää tästä muusta hyvästä, jos ei edes yritä muuta kuin seksisuhdetta?? Kai mieskin voi rakastua seksikumppaniinsa, vaikkei olisikaan tarkoitus alun perin... Ja entäs jos on niin ujo mies, ettei saa ehdotettua muuta?? Voiko nainen ottaa tällöin ohjat käsiinsä?? En ymmärrä tätä erilaista käyttöjärjestelmää?? Ja mitkä ovat ominaisuuksia, joilla mies voisi innostua naisesta muutenkin kuin sänkykamarissa ja mitkä taas niitä ominaisuuksia, ettei missään tapauksessa... Niin olin aluksi itsekin vaan senkin kannalla, kun ajattelin, että olemme liian erilaisia seksikumppanin kanssa, mutta minkäs teet, menin ja ihastuin, vaikka siihen meni kyllä aikaa... Todellakin erilaiset on käyttöjärjestelmät.......

    • ei riitä …

      En ymmärrä tätä erilaista käyttöjärjestelmää??
      Todellakin erilaiset on käyttöjärjestelmät..
      # Tuo kai kertoo paljon sinusta
      Asia on kuitenkin niin, että miehellä voi olla useampia samanlaisia suhteita naisella ei. Nainen taas voi tehdä monta asiaa hyvin samanaikaisesti, mies ei ……

      Muusta hyvästä voi ”tietää” esim jos tuntee naisen (esim työkaveri) naisen koti ja ystävät kertoo paljon ”muusta hyvästä” jos pitää silmät auki jne.

      Jos mies on ujo niin viisas nainen osaa kysyä oikeat kysymykset. Ei pidä ottaa ohjia, dominat pelottaa ujoa miestä.
      Uskon, että alistumishalun näyttäminen on paras ujon mihen syötti jos se on aitoa. Ujo halunnee olla tosimies.

      Naisen ominaisuuksia joista minä innostun (muista en tiedä):
      tavis jolla on terve itsetunto, asenne, käytös, pukeutuminen, persoonallisuus, itsestään huolehtiminen, huumorintaju, osaa näytää parhaat puolensa jne
      Ei missään tapauksessa:
      ulkonäkökeskeinen, pihtari, domina, epäsiisti, ylimeikattu, tyrkky, kontrollifriikki

      Ihanstuminen on hieno asia, toivottavasti osaat nauttia siitä. Se ei rakkautta eikä mitenkään rittä suhteen perustamiseen.
      Toivottavasti mies tietää, että olet ihastunut. Jos ei tiedä niin näytä se, mieheen tehoaa teot, ei puheet.

    • Nainen ihmeissään...

      Niin mulla on omat painavat syyni tämän erilaisuuden ymmärtämättömyyteen.... Mitä sitten kannattaa kysyä? Ja mitä tarkoitat alistumishalulla?

      Minulla on paljon hyviä ominaisuuksia, joihin mies voisi ihastua, en osaa tuoda niitä vaan julki....

      Nimenomaan tämä mies on omalla käytöksellään osoittanut lämpöä ja välittämistä, ottaa erittäin hyvin huomioon hommaillessa, on lämmin ja ihana..

      Mies ei tiedä, että olen ihastanut, pitäisikö se näyttää teoilla, kuinka, koska itsekin olen vähän ujo... Pelkään, että mies juoksee karkuun, jos alan puhua tunteistani.. Kesällä mies puhui useaan otteeseen matkoista, voisinko näin myöhemmin kysyä miestä matkalle? Säikähtäisikö siitä?

      • ei_riitä

        Miestä tuntematta on paha sanoa mitä kannattaa kysyä. Kysy aidosti niitä asioita jotka mieltäsi askarruttavat. Aloita vaikka kysymällä hänen mielipidettään ujoudestasi. Ujous ei ole vika naisessa vaan yleensä viehättävä. Älä vaadi vastausta vaan anna miehelle tilaisuus olla vastaamatta ja jatka keskustelua.
        Tarkoitan alistumishalulla toisen huomioonottamista, ehkä dominan vastakohtaa joka ei halua tarttua ohjaksiin vaan olla ohjattavana. ”Hommaillussa” sen näyttäminen vahvistaa herkän miehen itsetuntoa tehokkaimmin.
        Lainaa kirjastosta kirja ”Tästä äiti varoitti”. Jos muistan oikein niin kirjan viiheisen jakson kirjoittaja kuvaa kivasti viisaan naisen alistumishalun hyötykäyttöä.
        Ne hyvät ominaisuutesi pitää näyttää. Niistä osaavasti puhuminen ei pure mieheen.
        Se iastumisesi pitää nimenomaan näyttää teoilla, ilmeillä ja eleillä. Miehelle kannattaa puhua tunteista vain miehen aloitteeta.
        Kannattaa näyttää kiinnostuksesi matkoihin, mutta antaa miehen ehdottaa yhteistä matkaa. Matkan ”tyrkyttäminen” saattaa säikäyttää jos mies kokee sen vaatimukseksi.
        Näytä ”hommissa” miltä tuntuu, anna miehen kokea olevansa haluttava tosimies.
        Onnea! kyllä sä onnistut kun uskot siihen ja itseesi :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      238
      2070
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      80
      1797
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1516
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      107
      1216
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1140
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1105
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      9
      1025
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      960
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe