Wizzair Turku - Gdansk kesä

fuzzyflygeezer

Jälleen kerran Wizzair lentää 5 vuoroa per viikko kesäkuun puolivälistä lokakuun lopulle.

Päivät ovat tiistai, keskiviikko, torstai, lauantai ja sunnuntai.

Näillä näkymin Wizzair lentää Terminaali 1:stä. Siirto on todennäköisesti lopullinen.

19

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fuzzyflygeezer

      On myös mahdollista, että Wizzair avaa reitin Turusta Bydgoszcziin päätellen siitä, että nimi on ilmestynyt Turun reittikalentereihin. Kyseessä voi myös olla virhe. Kalenteri sisältää kirjoitushetkellä kopion Gdanskin aikatauluista, se on ehkä otettu pohjaksi uudelle reitille.

      Asia selvinnee pian. Jos avaamisuutisia ei kuulu nyt viikonloppuna tai ensi viikon aikana, kyseessä lienee vain kommellus nettisivulla.

    • Get a life jerk

      Ketä kiinnostaa? Puolalaisia raksakundeja kenties, mene puolalaiselle palsatalle jakamaan tyhmiä juttujasi tai keksi hyödyllisempää tekemistä..hanki elämä.

      • fuzzyflygeezer

        Minulla on kyllä elämä, sitähän minä täällä palstoilla olen paossa :D


      • jklöbkgu

        Siis mikä kiinnostaa vi... imbesi.... Jos Wizzairin matkustajista puhut niin siel ei paljoa Puolalaisia näy. Suomalaiset enemmistönä ja muutama pääkaupunkiseutulainen myös.


    • Kohu63

      Loistavaa!!! Toivokaamme että kaikki turkulaiset ostaa pelkän menolipun. Suomesta tulee paljon parempi paikka elää...

      • fuzzyflygeezer

        Minkähänlainen kokemus on tehnyt sinusta tuollaisen rasistin? Joku turkulainen vei naisesi vai? Tai toinen yleinen, turkulaiset naiset eivät antaneet kun kävit Turussa?


      • Kohu63
        fuzzyflygeezer kirjoitti:

        Minkähänlainen kokemus on tehnyt sinusta tuollaisen rasistin? Joku turkulainen vei naisesi vai? Tai toinen yleinen, turkulaiset naiset eivät antaneet kun kävit Turussa?

        Turkulainen ei voi viedä naistani, koska turkulaiset "miehet" eivät ole kiinnostuneita naisista.


      • Loistavaa
        Kohu63 kirjoitti:

        Turkulainen ei voi viedä naistani, koska turkulaiset "miehet" eivät ole kiinnostuneita naisista.

        Järjestekäämme kansallinen keräys, että kaikille turkulaisille saadaan se menolippu.


      • fuzzyflygeezer
        Loistavaa kirjoitti:

        Järjestekäämme kansallinen keräys, että kaikille turkulaisille saadaan se menolippu.

        Se, että vastailet itsellesi eri nimimerkeillä kertoo vain miten vikapää olet.


    • fuzzyflygeezer

      Tämä palsta on "YLEISTÄ LENTÄMISESTÄ" ja minun kirjoitukseni pysyy täysin aiheessa. Se, että kiinnostaako ketään muuta Wizz Airin reitit, ei ole minun ongelmani. Minä kirjoitan mitä haluan ja moderaattorit päättää siitä onko kirjoitukseni sopivia palstalle.

      Te ette voi asialle yhtään mitään, eikä minua kiinnosta pennin vertaa, mitä te olette asiasta mieltä. Joten imekää siitä.

      Jos Turku ja turkulaiset ärsyttää, niin sekään ei ole minun ongelmani. Me nyt emme tietääkseni ole kenellekään kollektiivina pahaa tehneet, koska mitään turkulaista kollektiivia ei ole edes olemassa. Paikkakuntaviha ja ihmisten vihaaminen kollektiivina on rasismia, ja tässä tapauksessa jopa jonkinlaista mielenvikaisuutta, koska jokainen selväjärkinen ihminen tajuaa, ettei ihmiset Turussa poikkea keskimäärin muista suomalaisista juuri mitenkään. Täällä asutaan ja eletään kuten muuallakin ja keskimääräiset elämänarvot ovat tismalleen samat kuin muuallakin Suomessa. Olen pahoillani, jos junan tuomia helsinkiläisiä vi*tuttaa.. ja jos te olette tamperelaisia, niin tuo vitinä on kaksin verroin säälittävämpää, sillä eikö se ollut Tampere joka meni Turusta ohi, eikä toisin päin, mistä katkeruus?

    • San Benito

      Ette ole mitään muuta pahaa tehneet kun syntyneet...

      • fuzzyflygeezer

        Tiedät varmaan, että trollaaminen on se mitä mielisairaat tekevät vi*tutuksessaan. Sinua vi*tuttaa ja haluat levittää pahaa oloasi netissä.


    • Hirvensalo

      Sivusta seuranneena, fuzzyflygeezer on ainoa jota kenkuttaa. Ymmärrän, se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Etkö ole saanut tarpeeksi keskiolutta Runosmäen kuppiloista?

      • fuzzyflygeezer

        Hoida omat asiasi tai odota vuoroasi, minä hoitelen tämän mielenvikaisen nettikiusaajan.


    • A. Potila

      Onko pussyflygeezerillä jäänyt lääkkeet ottamatta, vai ovatko liian mietoja kun noin hermostuttaa? Minusta Wizzair ansaitsee vuoden lentoyhtiöpalkinnon! Täydet koneet aina Puolaan, ja tyhjänä hakemaan Turusta uusi lasti!

      • fuzzyflygeezer

        Vaihda vaan nimimerkkejä. Mahtaa olla kova homma avata uusia igcognito-ikkunoita, että voi äänestää omia kommentejaan. Ihan kuin minun pitäisi uskoa, että tämä melkein aina kuollut palsta olisi nyt yhtäkkiä täyttynyt lukijoista ja vastailijoista :D

        Mahdat pitää muita ihmisiä aivan vi*tun tomppeleina eikös vaan. Sellaisia te narsistit olette. Ja jos joku viesteistäni sattuisi menemään väärälle henkilölle, ei se mitään. Tiedän, että myös oikea henkilö lukee tämän


      • fuzzyflygeezer
        fuzzyflygeezer kirjoitti:

        Vaihda vaan nimimerkkejä. Mahtaa olla kova homma avata uusia igcognito-ikkunoita, että voi äänestää omia kommentejaan. Ihan kuin minun pitäisi uskoa, että tämä melkein aina kuollut palsta olisi nyt yhtäkkiä täyttynyt lukijoista ja vastailijoista :D

        Mahdat pitää muita ihmisiä aivan vi*tun tomppeleina eikös vaan. Sellaisia te narsistit olette. Ja jos joku viesteistäni sattuisi menemään väärälle henkilölle, ei se mitään. Tiedän, että myös oikea henkilö lukee tämän

        Huomenta kaikille! Heräsin just, ja kohta täytyy lähteä lähikuppilaan aamuolusille.


    • Piispanristi

      Pussyfly vois pistää ton korkin kiinni... Pelaatko Tepsissä kun olet yhtä surkea?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      439
      9708
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      258
      6795
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      14
      2751
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2353
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1727
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1643
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      190
      1342
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1283
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      999
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      974
    Aihe