Milloin alkaa närästys

------------

Elikkäs milloin Teillä muilla on alannut närästämään, se kun kuulemma on niin yleistä?

8

1333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maalismamma

      Täällä ei vielä ole närästystä ollut. Menossa vk 26 3. Ei kai sitä kaikille tule :-)

    • ccc

      Esikoista odottaessa mua närästi vasta ihan viimeisen kuukauden aikana. Nyt närästystä oli koko alkuraskauden, mutta ei ole vielä tullut takaisin ja rv 30.

    • pikku-y

      Ei ole ollut oikein kunnon närästystä koskaan, ei nyt tähän mennessäkään (vk 18). Hiukan sellaista röyhtäilyä ja pientä korventelun tunnetta, mutta ei mitään minkä ihan närästykseksi laskisin.

    • ttp.

      Ensimmäistä tytärtä(nyt 10v)odottaessani ei närästänyt ollenkaan missään vaiheessa, mutta nyt tämän raskauden aikana närästys alkoi rautatabletien (Obsidan) käytön yhteydessä pari viikkoa sitten. Viikkoja nyt 35.

    • Odottelija

      ..välillä enemmän, välillä vähän vähemmän. Nyt rv 24 1 ja koko raskauden ajan on mulla vaivannut.
      Taidan kyllä syödä ihan mitä sattuu, ni voi varmaan vaikuttaa asiaan.. ;)

    • tiina

      Alkuraskaudessa kupli vähän. Nyt kuitenkin vasta oikeasti tiedän mitä närästys on, rv 29. Joutuu miettimään syömisensä uudelleen, eikä sekään välttämättä auta! Onneksi on keksitty Rennie, vielä en ole tosin apteekkiin mennyt...

    • ja närästää

      Mie olen vasta viikolla 8 raskaana ja minua on ainakin närästänyt jo jonkin aikaa... Tosin epäilen että ruoalla on siihen jonkinlaista merkitystä =). Lääkettä en ole vielä ottanut. Lisäksi on ihan hirveetä röyhimistä, tuntuu melkeen että laattais saattais tulla sen ohella. Ehkäpä se tästä rauhottuu...

      • norsu

        On närästänyt ehkäpä viikosta 24 asti, nyt vko 29. Pahinta öiseen aikaan, joutuu yöllä heräileen sen vuoksi ja nukkumaan pystyasennossa. Mutta onneksi Rennie auttaa hivenen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      908
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      777
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      469
    Aihe