Yksin Kristus voi vapauttaa sinut Saatanan vallasta!

Bible is true

Pahat demoni- ja riivaajahenget eksyttävät ihmisiä spiritismin ja okkultiikan kautta. Niin sanotut kummitukset, aaveet sekä kuolleiden ihmisten ilmestymiset ovat myös eksytystä, joiden takana on pahat henkivallat, jotka esiintyvät kuolleina, eli matkivat ja jäljittelevät kuolleita ihmisiä. Raamatun todistuksen mukaan on selvää, että kuolleiden ihmisten esiintymisten takana on pahat henkivallat, sillä Raamatun sanan mukaan kerran kuolleilla ihmisillä ei ole enää mitään osaa maan päällä. Näin ollen he eivät voi myöskään enää ilmestyä kuolleista tähän maailmaan.

Spiritismi on nykyään yhä suositumpaa ja monet etsivät siitä jännitystä ja kokemuksia elämäänsä. Toiset etsivät spiritismin kautta yhteyttä tuonpuoleiseen, kuolleisiin tai luulevat henkioppaiden johdattavan heitä spiritismin kautta. Spiritismi on pahuuden lähde, joka eksyttää ja saastuttaa pahuuden henkivaltojen kautta ihmisten sydämiä.

Monet leikkivät spiritismin kanssa tietämättä millainen pahuus spiritismissä on. Tämän asian kanssa ei kannata leikkiä, vaan pysy poissa spiritismistä, sillä spiritismi jättää sieluusi haavan ja kanavan, jonka kautta pahuuden henkivallat eksyttävät sinua sekä koittavat tuhota sinut.

Spiritismin takana oleva voima on saatanan voima, jonka kautta hän haluaa eksyttää ja tuhota ihmisiä. Spiritismin kautta pahuuden henkivallat matkivat ja jäljittelevät kuolleita ihmisiä, mutta he eivät ole kuolleita ihmisiä, vaan pahuuden (demoneja) henkivaltoja.
Spiritismin kautta tapahtuvan yliluonnollisen sanoman avulla henkivallat eksyttävät ihmisiä. Spiritismi on myös henkivalloille kanava minkä kautta saatana demoneineen ottaa vahvemman otteen ihmisen sielunelämästä. He koittavat spiritismin kautta eksyttää ihmiset syvemmin sielunvihollisen otteeseen. Tästä seuraa usein syvällisempi kiinnostuminen okkultiikkaan, noituuteen tai johonkin muuhun sielunvihollisen eksytykseen.
Spiritismin tai okkultiikan kautta toimivat henkioppaat ovat pahuuden henkivaltoja (demoneita), jotka eksyttävät ihmisiä sanoen olevansa hyviä henkioppaita, vaikka itse asiassa he ovat pahoja henkiolentoja (demoneita).



ÄLÄ KUOLE SYNNEISSÄSI, OTA VASTAAN ILOSANOMA: JEESUS ON SOVITTANUT SYNTISI! ”Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle. Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi” (Mark. 1:15). Jumala kehottaa meitä kääntymään syntielämästä ja uskomaan evankeliumin ilosanoman hänen Pojastaan Jeesuksesta Kristuksesta, joka voitti kuoleman ja avasi taivaan portit. Meillä tulisi olla rakkautta totuuteen ja totuus löytyy Jumalan sanasta. Evankeliumissa on Jumalan muuttava voima ja todellisuudessa ylösnousseella Herralla Jeesuksella on valta vapauttaa meidät sielunvihollisen syntikahleista.

HERRAN ENNALTAVALMISTETUT TEOT: ”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainutsyntyisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä” (Joh. 3:16). Jumala lähetti Jeesuksen maan päälle maksamaan meidän syntivelkamme ja tekemään tyhjäksi Paholaisen teot. Jeesus eli itse synnittömän elämän ja otti Golgatan keskimmäisellä ristillä kaikkien ihmisten kaikki synnit päällensä ja sovitti ne sijaisuhrina puolestamme omalla kallisarvoisella sovintoverellään ja kuolemallaan. Tämän jälkeen Jeesus haudattiin ja kolmantena päivänä Jumala herätti hänet kuolleista. Ainoastaan ylösnousseella Jeesuksella on valta antaa synnin häpeä anteeksi, koska hän maksoi siitä täyden hinnan. Jeesus voitti kuoleman ja Saatanan vallan koska synti mikä erottaa ihmisen Jumalasta sovitettiin. Jeesuksen pyhä kallis veri pelastaa, puhdistaa, ja parantaa tänä päivänäkin!
Rukouspyyntöjä: [email protected]

12

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gggcc

      Mikä uskonto loi gendren demoneineen, helvetin välttelyineen, jumalineen jne?

      Suurimmat "ihmeet" ja taikatemput sisältyy juuri kristinuskoon, myös magia ja muu mumisemisella parantaminen, sekä kirousten välttäminen siunauksia pyydellen ja nämä samat sitten moittivat muita samanoloisista humpuukeista ikään kuin vain he olisivat oikeutettuja mambotsamboihin.

      • Ei sentään luotuja!

        Höpöhöpö. Mikään uskonto ei ole luonut näitä ilmiöitä, vaan ottaa kantaa jo olemassaoleviin näkymättömän maailman todellisuuksiin.

        Kristinusko ei ole luonut hel'vettiä. Se on olemassa ihan kristinuskosta riippumattomista syistä, kristinusko ainoastaan varoittaa siitä. Danten kuvaukset hel'vetistä ovat hänen omia, kirjailijan mielikuviaan, tosin perustuen osin Raamatun, sekä Katolisen kirkon kertomuksiin sen olemuksesta.

        Hel'vetti oli olemassa jo ennenkuin maapallo luotiin (uskon vanhan maan kreationismiin).
        ;


      • usko pois
        Ei sentään luotuja! kirjoitti:

        Höpöhöpö. Mikään uskonto ei ole luonut näitä ilmiöitä, vaan ottaa kantaa jo olemassaoleviin näkymättömän maailman todellisuuksiin.

        Kristinusko ei ole luonut hel'vettiä. Se on olemassa ihan kristinuskosta riippumattomista syistä, kristinusko ainoastaan varoittaa siitä. Danten kuvaukset hel'vetistä ovat hänen omia, kirjailijan mielikuviaan, tosin perustuen osin Raamatun, sekä Katolisen kirkon kertomuksiin sen olemuksesta.

        Hel'vetti oli olemassa jo ennenkuin maapallo luotiin (uskon vanhan maan kreationismiin).
        ;

        Että mitä? Raamattu on ihmisen käsialaa, tarinoita voidaan jäljittää, kuten Jeesuksen jumaluus joka äänestettiin Nikeassa, kaikki kristillisyydessä on varastettu ns. pakanuudesta jne.

        Helvetit, demonit jumalaa myöden on keksitty ihmisten mielikuvituksessa.


      • Oma kokemus
        usko pois kirjoitti:

        Että mitä? Raamattu on ihmisen käsialaa, tarinoita voidaan jäljittää, kuten Jeesuksen jumaluus joka äänestettiin Nikeassa, kaikki kristillisyydessä on varastettu ns. pakanuudesta jne.

        Helvetit, demonit jumalaa myöden on keksitty ihmisten mielikuvituksessa.

        Luuletko todellakin, että esim. kristittyjen usko perustuu yksistään Raamatun sanaan, vailla mitään omaa kokemusta? Me vaan uskotaan, että jossain on Jumala? Vakuutan, että meillä on yhteys Jumalaan.


      • fgvvc
        Oma kokemus kirjoitti:

        Luuletko todellakin, että esim. kristittyjen usko perustuu yksistään Raamatun sanaan, vailla mitään omaa kokemusta? Me vaan uskotaan, että jossain on Jumala? Vakuutan, että meillä on yhteys Jumalaan.

        Teille on kerrottu, väitetty, kuvailtu ja opetettu,, sanoisin aivopesty kristillinen maailmankuva, joka toimii perustana psykologiselle sisäiselle myllylle johon uskomme perustuu.


    • juupajuuuuu

      Juupajuu...

    • juupajuuuuu

      ""Spiritismin takana oleva voima on saatanan voima, jonka kautta hän haluaa eksyttää ja tuhota ihmisiä""

      Kuinkakohan paljon sä tästäkin aiheesta todellisuudessa tiedät?

      • Itse koettua

        Aloittaja ei tiedä asiasta mitään, vaan on taas täälläkin, ilman mitään vastuuta, opettamassa muille omia yksiselitteisiä luulojaan ja päätelmiään.

        Tämä asia ei ole ollenkaan niin yksiselitteinen, kuin monet kristityt luulevat. Useinkaan kummitukset itse eivät "esitä" mitään, ne vain ovat mitä ovat. Ne eivät sano: "minä olen kummari lähihautausmaan haudasta nro 5 ja tulin sinua pelottelemaan, böö!" Ne ovat ilmiöitä, joiden olemuksen, eli selityksen ihmiset itse, jos on sisua, pyrkivät itse selvittämään.

        Kaikki kummajaiset eivät suinkaan ole nk. samaa "lajia", eli että kyseessä olisi "aina" jokin pimeyden enkeli, jolla ei olisi muuta puuhaa, kuin koputella ihmisten ovia, tai seiniä, tai tömistellä puuportaikossa ja sitten ehkä nauraen juosta piiloon.

        Kummitukset todellakin ovat erilaisia. "Kummitus" on eräs, rajallinen yleisnimi kaikille "oudoille", loogisesti toimiville, ei-ihmisen tietoisuudesta lähteville ilmiöille. Hiukan kuin nimitys "ufo" taas on kaikelle tunnistamattomille lentäville kohteille.

        Näitä on siis lukemattomia, erilaisia, voisi sanoa "ryhmittymiä", esim. tiettyä paikkaa "vainoavat" vainajahenget, tai vainajasta irtaantuneet riivaajahenget. En ole lukenut tätä mistään, nämä käsitykseni perustuvat lähes yksin omiin kokemuksiini, joita on paljon ja niistä syntyneihin omiin päätelmiini, yhdessä puolittaisiin, muualta saamiini tietoihin, eli myös muiden kokemuksiin ja ajatuksiin.

        Miksi jotkut sitten kokevat näitä ja toiset eivät? Toisilla on tarkempi herkkyys kuin toisilla, eli eri tavoin voimakas, nk. 6. aisti. Hiukan kuin toisilla on parempi kuulo, kuin toisilla. Sivistys on kehittänyt ihmisiä siten, että tämä aisti, jota voisi verrata eläimen aistiin, on turtunut useilta ihmisiltä, muttei kaikilta. Tätä aistia ei kuitenkaan pidä itse pyrkiä kehittämään, tai pyrkiä yhteyteen näiden ilmiöiden kanssa, sillä nämä ilmiöt saattavat olla vaarallisia.

        Koska näkymätön maailma on kaikenaikaa ympärillämme, toiset aistivat sen paremmin kuin toiset.
        ;


      • juupajuuuuu
        Itse koettua kirjoitti:

        Aloittaja ei tiedä asiasta mitään, vaan on taas täälläkin, ilman mitään vastuuta, opettamassa muille omia yksiselitteisiä luulojaan ja päätelmiään.

        Tämä asia ei ole ollenkaan niin yksiselitteinen, kuin monet kristityt luulevat. Useinkaan kummitukset itse eivät "esitä" mitään, ne vain ovat mitä ovat. Ne eivät sano: "minä olen kummari lähihautausmaan haudasta nro 5 ja tulin sinua pelottelemaan, böö!" Ne ovat ilmiöitä, joiden olemuksen, eli selityksen ihmiset itse, jos on sisua, pyrkivät itse selvittämään.

        Kaikki kummajaiset eivät suinkaan ole nk. samaa "lajia", eli että kyseessä olisi "aina" jokin pimeyden enkeli, jolla ei olisi muuta puuhaa, kuin koputella ihmisten ovia, tai seiniä, tai tömistellä puuportaikossa ja sitten ehkä nauraen juosta piiloon.

        Kummitukset todellakin ovat erilaisia. "Kummitus" on eräs, rajallinen yleisnimi kaikille "oudoille", loogisesti toimiville, ei-ihmisen tietoisuudesta lähteville ilmiöille. Hiukan kuin nimitys "ufo" taas on kaikelle tunnistamattomille lentäville kohteille.

        Näitä on siis lukemattomia, erilaisia, voisi sanoa "ryhmittymiä", esim. tiettyä paikkaa "vainoavat" vainajahenget, tai vainajasta irtaantuneet riivaajahenget. En ole lukenut tätä mistään, nämä käsitykseni perustuvat lähes yksin omiin kokemuksiini, joita on paljon ja niistä syntyneihin omiin päätelmiini, yhdessä puolittaisiin, muualta saamiini tietoihin, eli myös muiden kokemuksiin ja ajatuksiin.

        Miksi jotkut sitten kokevat näitä ja toiset eivät? Toisilla on tarkempi herkkyys kuin toisilla, eli eri tavoin voimakas, nk. 6. aisti. Hiukan kuin toisilla on parempi kuulo, kuin toisilla. Sivistys on kehittänyt ihmisiä siten, että tämä aisti, jota voisi verrata eläimen aistiin, on turtunut useilta ihmisiltä, muttei kaikilta. Tätä aistia ei kuitenkaan pidä itse pyrkiä kehittämään, tai pyrkiä yhteyteen näiden ilmiöiden kanssa, sillä nämä ilmiöt saattavat olla vaarallisia.

        Koska näkymätön maailma on kaikenaikaa ympärillämme, toiset aistivat sen paremmin kuin toiset.
        ;

        Ärsyttää suunnattomasti toi yleinen käsitys kristittyjen piirissä että kaikki henget olis jotenkin pahoja,ei tietenkään kaikkien uskovaisten kohdalla mutta löytyy näitä älypäitä jotka elää raamattua ja "varottelee" ihmisiä näistä hengistä.

        Itse henkien kanssa pariinki kertaan eläneenä tiedän että kaikki ei ole suinkaan pahoja tai demonisia. Tälläkin hetkellä porukoiden talossa on henkiä,olen aistinnu niitä siellä ja aika ajoin siellä tapahtuu outoja asioita.


        """Tätä aistia ei kuitenkaan pidä itse pyrkiä kehittämään, tai pyrkiä yhteyteen näiden ilmiöiden kanssa, sillä nämä ilmiöt saattavat olla vaarallisia. ""


        Itse herkkänä ihmisenä pyrin kehittämään näitä koska oon huomannu itsessäni jotain "kykyjä" aistia energioita. Nyt varsinki ku oon saanu pelkoja hallintaan niin pyrin kehittämään tätä,uskon että jos oppii hallitsemaan pelkoja ja oppii suojaamaan itsensä tietyiltä energioilta voi välttää ongelmat. Mä oon lapsesta asti ollu hulluna näihin asioihin.


    • S.Templar

      Ketjun aloittaja kirjoittaa kuin saarnamies konsanaan. Henkimaailman tuntemus on kovin hataralla pohjalla. Olisi kannattanut pysyä siellä omalla uskonnot palstalla. Pelottelu jota hän itse harrastaa, ajaa vain lähemmäs näitä riivaajahenkiä joista hän itse varoittelee. Hän on itse niiden otteessa muttei sitä huomaa. Tosi uskova antaa kaikkien kukkien kukkia, eikä lähde tyrkyttämään omaa näkemystään toisille, tyyliin vain näkemällä asiat kuin me näemme voitte pelastua. Milloinka nuo oppisivat että valaistumiseen on niin monia erilaisia oppitunteja käytävänä, jonka jälkeen ei ole mitään tarvetta lähteä neuvomaan toisia. Ovat edelleen niin egonsa vietävissä, että sokea Reettakin näkee etteivät ole sisäistäneet edes perusasioita.

    • okkigaam

      mene ja lue www.henkinenkehitys.fi

    • AurinkoistaPäivää

      Jännä juttu että sanotaan että tällaisten asioiden takana on ainoastaan pahat voimat ja samassa lauseessa kerrotaan että Raamatun mukaan koko asia on mahdotonta. Jos rukoilen apua Jeesukselta Kristukselta niin onko sekin vastaus tai kaitselmus minkä voin saada ehdottomasti demonin lähettämää, koska silloinhan pyrin Jumalan ja Jeesuksen Kristuksen yhteyteen? Eli kaikenlainen rukous jne. johtaisi tämän mukaan ainoastaan minut demonin ansaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      254
      2556
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1675
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1484
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1323
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1232
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1182
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      86
      1059
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      1033
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      952
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      103
      916
    Aihe