Paikallinen "super"market

vihainen asiakas

K-Ryhmä käyttää katteettomiin mainoksiin hirvittävät summat rahaa. Valtavat värimainokset putkahtavat postilaatikkoihi 2 kertaa viikossa, sanomalehdistä voit lukea samat mainokset kissan kokoisina. Kun menet kauppaan täällä Ugissa, ei tarjoustuotteista näy vilaustakaan, ja jos jotakin sattuu löytämään, viimeistään kassa ottaa siitä väärän hinnan. Kannattaisiko ennemmin laskea ruoan hintoja vielä lisää kuin mainostaa olemattomia tuotteita?
Seuraavan kerran kun Supermarketissa ei ole heidän mainostamaansa tarjoustuotetta, jätän ostoskärryni siihen paikkaan ja siirryn S-Markettiin!

21

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghrowfull

      Vois toi K-Supermarket panostaa muutenkin vähän tohon tarjontaan ja sen laatuun. Ei oo kauheen kivaa kun ostaa vaikka hedelmiä tai tomaattia, niin seuraavana päivänä osa on jo homeessa vaikka oikein säilyttää. Usein siellä myös löytää niistä hedelmä- ja vihannestiskeistä homeisia vihanneksia ja hedelmiä ja kun näistä jollekin liikkeen työntekijälle mainitsee on vastaus aina 'joo, katotaan jossain vaiheessa.'.
      En käy tuolla kuin äärimmäisen pakon edessä.

    • ilmankos kaikki

      älykkäät ovat jo ajatsitten muutaneet pois.Uki on muutenkin kallispaikka asua ja muutenkin huonossa maineessa sentakia että hinnat ovat täällä yläkantissa.

      • Outolintuko

        Köyhälle kaikki on kallista. Se ei ole älyn kanssa tekemisissä. Mutta se kertoo älystäsi jotain kun käyt täällä kirjoittelemassa.


      • entinen asiakas
        Outolintuko kirjoitti:

        Köyhälle kaikki on kallista. Se ei ole älyn kanssa tekemisissä. Mutta se kertoo älystäsi jotain kun käyt täällä kirjoittelemassa.

        Kuten myös :)


    • ex asiakas

      Minäkään en ole mainitussa kaupassa käynyt yli 5 vuoteen, enkä mene
      .
      tuotteiden laatu ollut juuri sellaista, kuin aikaisemmissa viesteissä kerrotaan.

      Tarjoustuotteet aina loppu. ym. ym.

    • Tuppukylä

      mikä Tuppukylä hinnat yläkantissa ei kannata ylistää sen kylän hyvyyttä

    • Eka fanni

      Itse käyn aina Ekamarketissa. Samalla reissulla saa vaatteetkin, jos tarvitsee.

      Ei se Supermarkettikaan mikään huono kauppa ole, mutta hintavertailujenkin (mm. IS) perusteella K-ryhmän kaupat on vaan kalliimpia kuin toiset kaupparymät . Tosin esim tuoretiskit niissä on yleensä kieltämättä hyviä, ja kassojakin on usein riittävästi.

      • ent.as

        Tämän paikallisen marketin "tuore"tiskillä tungetaan pussiin aina ne vanhimmat tuotteet ja jos pyydät edestä tuoreempia, näytetään niin hapanta naamaa, että ne tuoreemmatkin pilaantuvat.


      • Perttipekka

        Ekamarketissa - oletkin sitten haamukirjoittaja, kun Ekamarket on ollut suljettunakin jo yli vuoden.


      • Kysymysmerkki

        Ja eikös se ollut loppuaikoina Euromarket?


      • MummoAliselta

        Oli se. uudenkaupungin suurin suru on sen lopettaminen. Siellä oli rento ja mukava tunnelma. Myyjät hymyilivät alati ja olivat palvelualttiita. Kahvituspäiviä oli useasti ja nisusen kera oikein. Kermaa oikein nekassa..


    • Eka marketti

      laitto jo ajatsitten lapunluukulle.

    • Tarkkanasaaolla

      Olisko mahdollista että on sekaannusta Rantakadun ja Itäpollarin K-kauppojen välillä ?
      Sillä heillä ei ole samat tarjoukset

      • äityliini2

        Juu ei ole. Niin paljon tunkevat mainoksia postiluukusta, että kyllä selviää kuka mitäkin mainostaa. K-Marketissa on aina ollut tarjoustuotteita kun olen heillä asioinut, Itäpoijussa ei.


    • nostan

      Ylös

    • Marja-Kyllikki

      Käyn usein Ukissa ja asioin Itä-Poijussa.Kauppa on erittäin hyvä.Arvostelijoiden olisi syytä käydä muualla vertailemassa kauppojen tasoa,että oppisivat olemaan tyytyväisiä ko.paikan tasoon.

    • apuriina

      Supermarketin kassalla saa olla tarkkana, tahtovat aina "unohtaa" päivittää tarjoushinnat kassajärjestelmään. Lähes joka kerta on joku hinta ollut väärin ja aina yläkanttiin.

    • onkin

      Mikä

    • pettynyttaasen2

      Ja sama peli jatkuu ! HUONO kauppa.

    • onkin

      Moni aina paljon sitä niin täällä nykyään tosi

    • parannus

      Miksi ette soita tai laita mailia asiakaspalveluun tai suoraan kauppiaalle. Ei asiat parane täällä ruikuttamalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe