Täällä olisi nuori Nainen kiimassa ;) Halukkaita miehiä? Onko niitä enään ;) Rakastan imeä munaa ja hyväillä. Asennolla ei sinäänsä ole väliä. :) Mennäänkö fiiliksellä? Olen erittäin sexy nainen etelästä, isot rinnat löytyy luomuna. Haluaisitko tulla vähän leikkimään? Grrrr ;) ;)
sexy nainen
Seksiä NYT
601952
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
Vastaukset 60
Vanhimmat
Riippuu mistä päin etelää olet
Haminassa keskustassa.
Nähdään 15. minuutin kuluttua.
Minkä näköinen, kokoinen vähän yunto merkkejä. Itse olen: tummanruskeat pitkät hiukset, hoikka, ruskea silmäinen. Nähdään keskustassa.
Keskikokoinen, normaalivartalo . Hiukset vaaleat. laita sun puh.no.
En nähnyt sinua missään, kävelin sielä pari kertaa linja-autoaseman ja torin väliä. Kävin sitten kaupassa ja tulin kotiini.
Samoin. Kävin ensin tuolla ja sitten lähipuistossa, jos olisit siellä. Nähdäänkö jossain muualla, ilta on nuori.
Just tulin saunasta, ja loppu ilta menee baarissa.
Mitäs tykkäät, jos lähdetään baariin yhdessä. Mihin baariin olet menossa.
Aloittaja on transu sillä on tissit ja miehen vehkeet
menen Captain's karaokebaariin jos nyt haluut tulla ja sen jälkeen menen Seurahuoneelle.
Ootkohan sinä missä? ;)
Tule seurahuoneelle 20 min. sisällä.
Oletko captainsissa nyt
Olen.
Yritän tulla. Tääl on kyl nyt hyvä meno niin viihdyn täällä :)
Et noudata aikataulua
Sanoin että viihdyn captainissa. Voi olla että olen täällä vähän aikaa ja menen taksilla kotiin.
Entä, jos tulen hakemaan sinut, Missä kunnossa olet, vai oletko ottanut niin paljon, että on parempi, että vien sinut kotiin. Ajattelin, että voisimme tavata.
Selityksiä selityksiä!!!! Kusetusta .....
Oletko menossa haminaan vai oletko kotkassa.
Olin hyvässä kunnossa...Menin tuttavan luo yöksi, lähden tänään jossain vaiheessa kotiin.
Ainahan nautinto tylsyyden voittaa.....
Nautinto elämän parhaimpia asioita. Vai onko? ;)
Millanen mies olet luonteeltasi. Jos saan täälä kysyä ;) Grrr... Harmi kun oma iltani meni myöhäiseksi enkä illalla enään lukenut tuota viestiäsi...
Nähdään tänään klo 20 Captainissa.
Juuh, tulen silloin :)
Tullaan sitten yöksi minun luokse, saat kunnon hoidot ;)
Kelpaako kelleen kostean kiimainen pillu ;)
Kukaan pillun tarpeessa ;) Täällä olisi kuuman kostea pillu ja isot rinnat, kelle kelpaa. Muodokas olen.
Missä oot
Olin Captainissa mutta siellä oli viisi muutakin miestä. Jäin Captainin taakse roskiksen viereen kyttään ja runkkaamaan. Ei näkynyt kuin talkkari, joka veti mua pataan. Menen ensiapuun.
Hamina
Tule tänne Savonlinnaan. Odotan Shellin baarin takana. Viistoista minsaa jooko?
En tule sinne asti.
kiinnostta vanhempi mies? [email protected]
siis kiinnostaako?
Minkä ikäinen?
45v
Voisihan sitä nähdä ;) Missä ja monelta?
laitatko yhteystietosi meiliini, nii jutellaan privana
Vittu että näitä äijiä on helppo kusettaa konttaavat vaikka kunhan saa tuikata pesään...
En ole rekisteröitynyt tänne. Joten hankalaa... :/
Tiistenjoella olisi tarjolla isoa kyllin.
Onko tiistenjoella muna kovana? ;)
Jos joskus eksyt pohjois savoon, niin Iisalmessa ois rokkipoikaa 32-vuotiasta, mulla on jenkki jonka takapenkillä voidaan touhuta...facen kauttaki voi lähestyy
mä halusin nussia sua ja nuolla sua. saisit imeä mun kyrpää oikein kunnola kunnes laukean sun suuhusi
Missä päin asut? Minkä ikäinen olet?
Jos tasokasta etsit niin kik talteen. Juselius22 kuvia voin lähettää.
Halukkaita harrastamaan seksiä? Olen nuori ja tulinen ;) Grrr Kirjotelkaa... :)
moi haluisitko pitää hauskaa naida kiimaisesti
Haluaisin kovasti... Ottaisin mieheltä suihin ja muutenkin hyvänä. :)
Hmm...
Olen kiinnostunut sexistä. Tulisitko vaikka huomenna ? Missä tavataan?
Missä tavataan? Tulen vaikka heti
Ei se tuu kun on 9v vanha aloitus 😂
No saitkos? :-) Monta kiimaa ollut tämän jälkeen heh.
Missäpäin oot laita viestiä ni katotaan
No täällä olisi apua siihen vaivaa 18cm edestä
Moi, täällä olsi apua 18cm edestä laita koodia
Kyllä!!