petri.koskinen

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
11
Kommenttia
17
moniosaaja
lahden seudulta töitä moniosaajalle mm.metallialan töistä...laita emailia [email protected]180työtä Lahden seudulta
olen 5kymp. moniosaaja ja työtä haen Lahti/Hollola/Nastola seudulta..Löytyykö..? Laita emailia [email protected]1160Lahden seudulta töitä
Metalliteollisuudesta, varastoalalta yms...monen vuoden kokemuksen omaavalle moniosaajalle..vastaukset [email protected]090Haluan lisänsioita
olen 50v moniosaaja..keikkahommia tai kotona tehtävää työtä. pikaiset yhteydenotot [email protected]098Kotona tehtävää työtä
kotona tehtävää työtä... minkälaista löytyy tai Lahden seudulta avointa paikkaa. olen 50v moniosaaja..laita emailia huba091Työpaikan haku
Löytyykö 50v moniosaajalle työtä Lahden seudulta....asialliset vastaukset [email protected].0152s.suhede nuoremman naisen kanssa
olen 5kymp mies....ja haluaisi aloittaa s.suhteen...nuoremman naisen kanssa.....1259Focuksen sähkölasi
onko kokemuksia? kun 2001 viistoperäisen 1,8 Focuksen kuskinpuolen sähköikkuna ei toimi. ...sulake tarkastettu, virta1310stop
Moiniosaajalle töitä lahden alueelta..kokemusta mm. teollisuudesta, markkinoinnista,suunnittelusta jne.. email huba63@wi0153- 0141
Lahti
Tunteeko kukaan Lotilasta n.25v punertava hiuksista naista (hiukset olkapäille), joka on n.165cm pitkä.käy usein Lotilan0362