vaikka asun Porissa?
Mutta, jos mä vuokraan tuttavan vinttihuoneen halvalla vaikka 11 euroa kuukaudessa Pöytyältä, niin sitten mut katsotaan Pöytyäläiseksi ja voin istua sit kunnanvaltuustossa ja kunnanhallituksessa ja nostaa kokouspalkkioita Pöytyältä, vaikka asun Porissa?
Hei kaikki! Voinko pyrkiä Pöytyän kunnallisvaaleissa ehdokkaaksi
Porilainen miäs
4
105
Vastaukset
- Valtuustoehdokas
Sinä voit pyrkiä vaikka Brunein sulttaaniksi, jos sattuu huvittamaan. Tuskin kuitenkaan pääset, koska porilaisuus ei ole mikään meriitti oikein minnekään hakiessa.
- Kikkailua vaan
Tehdään niin, kuin Valepöytäläinen, kikkaillaan eri osoitteiden kanssa, jotta viranomaisetkin eivät pääse kärryille.
Jollette tiedä, miten se tehdään, Valepöytäläinen kullä neuvoo.
Mutta tehkää se niin, ettette jää kiinni, niinkuin Valepöytyäläinen jäi kiinni ja nyt ISOT selvitykset miehen kikkailuista. - kaukanaonniinse
Pori
- onkin
Hm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869