Löytyiskö Villakoiria jotka on syntynneet Porvoossa noin (ainakin mustia kääpiövillakoiria)
Villakoiranpennuilla ei ollut rekisteri todistusta..Ehkä myyjänä oli sellainen kasvattaja kuin oli ehkä vain yhdenpentueen tehnyt?
Yksi ihana tyttö myytiin ainakin Loviisaan ja sen nimi oli Leidi...
Villakoirat on nyt noin 8-9vuotta tai 10vuotta. Joulukuussa syntynyt. muistaekseni (ei varma) alkupäivinä.. olisiko 8.12 ? Minulla oli sen rokotuskirja. (mutta se on talooni hukkunut)
Olisi kiva tietää sisaruksista ym. jotain. Olisiko mahdollisesti ollut pentueita? Jos saisin uuden yhtä ihanan otuksen kuin Leidi oli...
Kyselen siksi kun minulla oli tämä Leidi niminen villakoira, joka oli minusta erossa 2 päivää, ja olisiko se ollut liikaa rakkaan sydämelle..? Se kuoli
Leidillä ei ollut mitään näkyvää sairautta, reipas liikkui hyvin ja jaksoi ja vaikka kuin pitkät lenkit. Söi hyvin.
Eli oli järkytys, en odottanut että Leidi kuolisi kotiini. Oli Leidille tuttu paikka ja tuttu hoitajapaikalla, vain minä puutuin, leidi oli itkenyt ja etsinyt minua..
Ja sitten se oli makasi aamulla keittiön lattialla kuolleena...
Minulla on hirveen paha mieli, kuin noin pääsi tapahtumaan, en olisi saanut jättää Leidiä. Leidi oli erittäin viisas, kultainen pikkukoira joka nukkui aina vieressäni. Ja seurasi minua kaikkialle.. en ennen jättänyt sitä näin...Eli voiko tressi aiheuttaa sydämen pysähdyksen?
Leidi tuli minulle kun se oli 1v4kk (siksi minä en tiedä kasvattajan nimeä)
Voisiko joku ottaa yhteyttä joka tunnistaa, nämä mielettömän suloiset viisaat kääpiövillakoirat
LÖYTYYKÖ?
Hirveän ikävä
2
130
Vastaukset
- väärä palsta
Mene etsimään niitä sekarotuistn palstoilta, jos rekkaamattomia ovat.
- http://keskustelu.su
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.82494Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant762338- 2021314
- 1151149
- 721108
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig2371017Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211929Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �11884- 47799
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta54796