Löytyiskö Villakoiria jotka on syntynneet Porvoossa noin (ainakin mustia kääpiövillakoiria)
Villakoiranpennuilla ei ollut rekisteri todistusta..Ehkä myyjänä oli sellainen kasvattaja kuin oli ehkä vain yhdenpentueen tehnyt?
Yksi ihana tyttö myytiin ainakin Loviisaan ja sen nimi oli Leidi...
Villakoirat on nyt noin 8-9vuotta tai 10vuotta. Joulukuussa syntynyt. muistaekseni (ei varma) alkupäivinä.. olisiko 8.12 ? Minulla oli sen rokotuskirja. (mutta se on talooni hukkunut)
Olisi kiva tietää sisaruksista ym. jotain. Olisiko mahdollisesti ollut pentueita? Jos saisin uuden yhtä ihanan otuksen kuin Leidi oli...
Kyselen siksi kun minulla oli tämä Leidi niminen villakoira, joka oli minusta erossa 2 päivää, ja olisiko se ollut liikaa rakkaan sydämelle..? Se kuoli
Leidillä ei ollut mitään näkyvää sairautta, reipas liikkui hyvin ja jaksoi ja vaikka kuin pitkät lenkit. Söi hyvin.
Eli oli järkytys, en odottanut että Leidi kuolisi kotiini. Oli Leidille tuttu paikka ja tuttu hoitajapaikalla, vain minä puutuin, leidi oli itkenyt ja etsinyt minua..
Ja sitten se oli makasi aamulla keittiön lattialla kuolleena...
Minulla on hirveen paha mieli, kuin noin pääsi tapahtumaan, en olisi saanut jättää Leidiä. Leidi oli erittäin viisas, kultainen pikkukoira joka nukkui aina vieressäni. Ja seurasi minua kaikkialle.. en ennen jättänyt sitä näin...Eli voiko tressi aiheuttaa sydämen pysähdyksen?
Leidi tuli minulle kun se oli 1v4kk (siksi minä en tiedä kasvattajan nimeä)
Voisiko joku ottaa yhteyttä joka tunnistaa, nämä mielettömän suloiset viisaat kääpiövillakoirat
LÖYTYYKÖ?
Hirveän ikävä
2
122
Vastaukset
- väärä palsta
Mene etsimään niitä sekarotuistn palstoilta, jos rekkaamattomia ovat.
- http://keskustelu.su
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst21214175Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i555887Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58695063Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat2883908PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1233645Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1413638Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.852160Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis171497Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1581301Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3101236