Työllistymisen kannalta kumpaan on parempi suuntautua ohjelmistotekniikkaan vai tietoliikennetekniikkaan?
Opintojaan aloittelevalle muita vinkkejä konkareilta?
Suuntautuminen tietotekniikassa?
3
1584
Vastaukset 3
- kiinnostus
Suuntaudu siihen mistä olet kiinnostunut !!! Alalla pärjää vain jos olet oikeasti siitä kiinnostunut. Opiskelukin on sen verran pitkä juttu, että turha katsella talous- ja työllisyysnäkymiä jonkun osa-alueen kohdalla juuri nyt. Neljän vuoden päästä homma voi olla ihan päinvastoin.
Jos opiskelet jotain semmosta mistä oot varmasti kiinnostunut niin tulet hyväksi siinä ja ihan varmasti löydät myös hommia siltä alalta.
Opintojen alussa muutenkin on kursseja yleensä joka osa-alueelta. Niiden perusteella kyllä huomaa, että mikä kiinnostaa eniten. - IT-tradenomi
Missäs opiskelet?
Tietoliikennettä kannattaa opiskella, jos opiskelee insinööriksi. Ohjelmistotekniikkaa, jos opiskelee maisteriksi. Tradenomina jää näiden väliin.- maisteri
Ohjelmistotekniikka suunnaksi ja vapaaehtoisiin kursseihin tietoliikennetekniikkaa niin paljon kuin mahdollista.
Ohjelmistotekniikan FM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493