Hei! Tutkin outoja, selittämättömiä tapatumia. Sinun pitää olla täysiikäinen K-18 Kokoan ihmisten aitoja kokemuksia, kummitelusta otan myös mielelläni valokuvia tai videokuvaa tapatumapaikasta vastaan. Huom! Häiriköt älkää vaivaantuko tämä on tarkoitettu vain aikuisille. Voit lähettää sähköpostiini [email protected]
Aitoja Kokemuksia Kummittelusta K-18
4
174
Vastaukset
- kannattaa katsoa
https://www.youtube.com/watch?v=cPCJmJsl1Js
Tässä kokemus, että elämä ei pääty kuolemaan.- okkigaam
Niin kauan kun hopealanka on ehjä, ei kukaan ole kuollut. Vasta kun se katkeaa ei ole paluuta. Olen itse kokenut kokemukseni kun olin "kuollut"
Ei myöskään ole kummituksia, ne kaikki on henkiä. Ja niitä on aina ollut ja tulee olemaan. Niillä on oma kehityksensä kuten meillä jota olemme vielä kehomme vankeja. Ottakaa selville lukekaa, kokekaa ja laajentakaa näkemystänne maailmasta.
- Itse koettua
Itse olen kirjoittanut tänne useista, aidoista, itse kokemistani kummittelutapauksista, mutta mitään "todisteita" niistä en todellakaan kykene antamaan.
Ne eivät yleensä ilmaannu tilattuina, eikä niitä kykene kuvaamaan, ellei ole todella asialle omistautunut ja lähtenyt niitä nimenomaisesti, esim. joillain pimeänkameroilla väijymään.
Useinkaan kummitukset eivät ole näkyviä siten, että esim. suuri osa muista läsnäolijoista niitä ollenkaan havaitsisi. Ne eivät kuitenkaan ole vain "mielikuvitusta". Niihin törmää yleensä sattumalta, eli aiemmin asiasta mitään tietämättä. Ne eivät myöskään suorita julkisia esiintymisiä, vaan valikoivat esiintymiselleen useimmiten tilanteen, jossa kohtaaminen on ikäänkuin yksityinen. Kohtaaminen on hämmentävää, sekä useimmiten myös lievästi pelottavaa.
Mikä heidän varsinainen asiansa on, en tiedä, liekö heillä yleensä mitään asiaakaan. Kyse on kuin "alemman ihmisen", eläimen käyttäytymisestä: ne toimivat omasta syystään, elävät omaa elämäänsä, eivätkä anna vastauksia siten, kuin elävä, "älykäs" ihminen tahtoisi. Yhtä hyvin voisi kysyä kissalta, miksi tulit siihen eteeni pyörimään, onko sinulla minulle jokin viesti? Kissa katsoo silmiin, sanoo mau ja poistuu häntä pystyssä.
; - okkigaam
kauniina kesäyönä heräsin kunnaapurin, vastapäisen oven rouva seisoi sänkyni vierellä. Putte possun punaisessa mummujen kerrastossa. Nousin istumaan ja kysyin miten on päässyt sisälle? Sanoi tulleensa katsomaan minua. Ajattelin että siinähän katsoo ja kippasin itseni takaisin nukkumaan.
Ilta päivällä alakerran käärme huusi minulle ikkunastaan, kysyen kuka siellä ylhäällä on kuollut.
Etsivän vaistoni heräsi ja aloin kyyläämään ketä liikkuu rapussa. Täytyy myöntää, että kun naapurin oveen oli ilmestynyt kukka paketti kurkistin kortin sisään-> Siinä luki ainoastaan "Osanottomme"
Viikon verran meni kun sain selville että kun tämä rouva kuoli. Oli hän myös käynyt luonani.
Ei heitä tarvitse pelätä, eikä muutenkaan voi estää jos ovat tullakseen tulevat. Kuten hän hyvästelemään meikäläisen. Muitakin kokemuksia on tämän nyt kerroin.
maagikko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 662975
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671678Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241530- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161277Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001