Olen tässä nettiä selaillut ja katsellut mitä tuotteita on tarjolla. Kysyisin käyttäjien näkemyksiä. Periaate on varmaan yksinkertainen, koiran kaulapantaan GPS-seuranta ja älypuhelimella/tietokoneella realiaikainen seuranta. Jos laite on vesitiivis ja noin 10mm x 50mm x 30mm. Akku kestää noin 4-5vrk yhdellä latauksella. Antaa tietoa vaikka 5sec välein. Tarvitaanko tähän maastokartat, vai riittääkö tavallinen googlekartta (on myös sateliittikartta) käytetäänkö näitä paljon harrastajien keskuudessa? Jos laite maksaa noin 200e, palvelumaksu ja SIM yhteensä noin 10e /kk. Tätä voisi harrastuksen ulkopuolella hyödyntää esim. Ajoneuvon trackkäykseen, ajopäiväkirja pitämiseen jne.. Kaikki palautteet on tervetulleita
GPS seuranta koiraan
Koiraan GPS
1
166
Vastaukset
- Panta_kaulaan_ja_menoksi
http://www.kiina.sale/gps-jaljitinpanta-koiralle-satcus
Toimii sim-kortilla ja valmiusaikaakin näyttää olevan 240h.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322223
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472046- 391852
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3191843- 1091436
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161365Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71298Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101147- 411045
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036