Tällä hetkellä on satoja viroloisia maahantulokiellossa Suomeen. Maahantulokieltojen syinä ovat erilaiset rikokset, kuten varkaudet, petokset, huumerikokset... Ikävä kyllä kuulumme vapaan liikkuvuuden Schengen-alueeseen, joka mahdollistaa viroloisten maahantulokiellossa olevien rikollisten tulon Suomeen yhä uudelleen mahdollisten käännytysten jälkeen koska rajavalvontaa ei käytännössä ole.
Voisin kertoa useita röyhkeydessä vertaansa vailla olevia tapauksia, joissa viroloinen on pannut parastaan Suomessa maahantulokiellon ollessa voimassa. Tuorein tapaus, kuten olette varmaan lehdistä lukeneet, tapahtui hyvinkääläisessä autokaupassa. Tässä tapauksessa maahantulokiellossa oleva viroloinen yritti saada petoksella haltuunsa autoa. Tämäkään viroloinen ei nauti kovinkaan korkeasta älykkyysosamäärästä ja näin ollen jäi onneksi nalkkiin.
Ratkaisuna tähän viroloisongelmaan olisi syytä poistaa kolmen kuukauden maassaolosääntö, joka vaikeuttaa karkoitusta vaikka viroloinen olisi maassa luvatta. Myös ankarat, tuntuvat rangaistukset voisivat vaikuttaa kovakalloisimpaankin viroloiseen -nythän näin ei ole. Jotain tälle ongelmalle on tehtävä. Toivokaamme kevään eduskuntavaaleista muutoksen tuulia.
Maahantulokiellossa olevat viroloiset
Kalju Kulli
1
150
Vastaukset
- rivit harvenee
Nappi otsaan vaan jokaiselle voroloiselle joka saadaan kiinni itse teosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1046684KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3706264Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603123Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112604Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072256- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191673Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341395Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811350- 731237