Meille muutti pieni 3vuotiasyorkin tyttö viikko sitten,nyt olen yrittänyt löytää netistä turkinhoito-ohjeita,ihan miten usein turkki pestään ja millä aineilla,etten pilaa turkkia.Koti koiraksi tullut eli en meinaa pitkä karvaiseksi antaa turkin kasvaa.Kaikki ohjeet ja vinkit on tervetulleita :)
Yorkin turkinhoito ohjeita kaipaan :)
mimi3
1
136
Vastaukset
- 33 vuoden kokemus
Hei,minulla on 2silkkiä joten turkki melko samanlainen. Pesen max.kahden viikon välein hyvillä aineilla (ei maitokaupasta) harjaan joka toinen päivä ,olen pitänyt turkit pitkänä kun ovat niin kauniit. Ei ole hankalaa kun siihen tottuu .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172373
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684