Bmi 15.0

Enballerine

Onko riskiä johonkin sydänkohtaukseen vaikka söis riittävästi ja monipuolisesti? Tai siis voiko kroppa voida hyvin näin alhaisessa painossa?

4

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Beeämii 19

      ei tule toimimaan. Koita saada bmi vähintään 17,5:teen. Vaikeaa, mutta saat tuolla paljon lisää elinvuosia. Alipaino on yhtä haitallista kuin lihavuus, sydän ei kestä kummassakaan, vaikka söisi ja liikkuisi normaalisti.

    • voivittu

      Et pääsisi edes letkuihin noin suurilla luvuilla. Sydänkohtaukseen vaaditaan tuosta vähintään kymmenen kilon pudotus olet aivan järkyttävän lihava tällä hetkellä. Kukaan ei näytä anorektikolta tuossa painossa. Googleta vaikka. Huomiota kerjäät vaan. Minä annan sinulle erinomaisen vinkin. Lopta syöminen ja tapa itsesi! Niin ne kaikki muutkin hyvät ihmiset tekevät. Kunnon anorektikoksi jos haaveilet on oltava vähintään se bmi 12 ja siitäkin saa vielä pudotettua. Hommia vaan kyllä se siitä!

    • ex-ana

      Riittävä on aika vaikea määritellä, kun tossa tilassa elimistössä on varmasti aika paljon puutostiloja. Itse tossa 14 bmillä sain lisätä kulutusarviooni vielä puhdasta ruokaa lisää 1000kcal, etten laihtunut enempää eli puutostiloissa ja ylikunnossakin pitää syödä reilusti ravitsevaa ruokaa ettei kuihdu. Itse lisäsin energiamääriä pikkuhiljaa, aloitin 1300kalorista, jossain vaiheessa kokeilin jopa 1000 kalorin nostoa ja söin ruokaa jopa 4000 kalorin verran ainakin puoli vuotta jonka aikana sain nostettua painon 39 kilosta 42 kiloon. Olin kuihtunut 70 kiloisesta 36 kiloon ainoastaan kevytcolaa juomalla, enkä kertaakaan kärsinyt ahminnasta tmv. Eli aika tappavalla tavalla laihdutin. Elimistön kun voi opettaa toimimaan siten että se kuluttaa enemmän energiaa eli asteittain nostaa kaloreita jne. Googlettakaa reverse diet :)) ei tarvitse nälkää nähdä :))

    • fifteenzero

      No toi oli mun alin bmi ja kyllä ekg valitteli jo alasykettä 40. Rytmäreitäkin tuli niin että kyllä sulla aika huono tilanne on. Äläkä välitä tosta provosta, kyllä se anoreksia mulla ihan tolla lukemalla voitiin hyvin todeta etkä todellakaan oo läski. Ala vähitellen nostaa ruokamääriä. Kyllä se paino alkaa nousta kun sallit sen, sun kroppa todella kaipaa sitä. Tsemppiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      225
      1963
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      68
      1711
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1506
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1199
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1110
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1075
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      5
      995
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe