Sain tietää että olen reilu 2 vuotiaan tytön isä. Välit äidin kanssa on lähentyneet tosi paljon ja nyt mietityttää että jos tunnustan tytön omakseni niin:
a: Voinko pitää isyysvapaata?
b: joudunko maksamaan kelalle/valtiolle takaisin elatustuet, jotka äiti on saanu valtiolta, kun ei ole ollut isää?
Lapsen tunnustaminen myöhemmin
Suksimies667
3
88
Vastaukset
- Sossupaholainen
Vastausta kumpaankin kysymykseen on ei.
- miksi tunnustaa
Taloudellisesti ei kannata tunnustaa ennen täysi-ikäisyyttä. Eri asia jos äiti näin vaatii niin et voi kieltäytyä.
- tunnustamaton
Minunkin isäni halusi tunnustaa minut lapsekseen vasta, kun olin jo täysi-ikäinen. Mutta minä en tunnustanut häntä isäkseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522075
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301274Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.911166- 1491055
- 35928
- 67919
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59797Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta23796Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46759