Pyykkikone nukkainen... Mikä avuksi?

NukkaPallo

Hei!

Osaako joku neuvoa mitä pitäisi tehdä? Pyykkikoneeni nukkaa ihan hirveästi! Pyykkikone on yli vuoden vanha, eli kyllä sillä vielä pitäisi voida pestä ihan hyvin. Mutta kone on aina aivan nukkainen! Olen yrittänyt käyttää pesupusseja, olen vältellyt vaatteiden yms pesua joista arvelen nukkaa irtoavan... Mutta aina kone on nukkainen!

Nyt olisi neuvot ja ohjeet tarpeellisia! Ja ei, en aio ostaa uutta konetta!

Olen puhdistanut nukkasihtiäkin eikä se auta.
Pyykkikoneen ovi (sisältä) on pyykinpesun jälkeen nukkainen ja pyhin sen aina puhtaaksi mutta sama toistuu aina.

3

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaatekappale hajonnu

.

Oletko varma ettei ole joku vaatekappale tai paperipala hajonnut sinne koneeseen tai rummun sivuille

.

• NukkaPallo

Mitä voi tehdä jos näin on käynyt? Voiko sen puhdistaa jotenkin?

• Nukkaa pukkaa

Ei konetta muuten voi puhdistaa, kuin tilaamalla paikalle asentajan, joka irrottaa rummun, että pääset puhdistamaan sisältä. Muuten luulen, että olet ostanut niin halpoja vaatteita, että ne nukkaavat sen takia. Ravistele pyykkiin menevät vaatteet ennen pesua ulkona, se voi vähän helpottaa. Samoin seuraa vähän, minkä vaatteiden pesun jälkeen sitä nukkaa enemmän kertyy ja hankkiudu eroon niistä. Jos on jäänyt paperinenäliina taskuun pesun ajaksi, kyllä se pitäisi erottaa, onko vaatenukkaa vai paperimössöä. Niin ja vielä kommentti, kaikki vaatteet nukkaavat. Poikkeuksena ehkä ns nailonverhot tms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      333
      8193
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2501
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      67
      2255
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1915
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1482
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1331
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1317
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      174
      1274
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1260
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1157
    Aihe