Pyykkikone nukkainen... Mikä avuksi?

NukkaPallo

Hei!

Osaako joku neuvoa mitä pitäisi tehdä? Pyykkikoneeni nukkaa ihan hirveästi! Pyykkikone on yli vuoden vanha, eli kyllä sillä vielä pitäisi voida pestä ihan hyvin. Mutta kone on aina aivan nukkainen! Olen yrittänyt käyttää pesupusseja, olen vältellyt vaatteiden yms pesua joista arvelen nukkaa irtoavan... Mutta aina kone on nukkainen!

Nyt olisi neuvot ja ohjeet tarpeellisia! Ja ei, en aio ostaa uutta konetta!

Olen puhdistanut nukkasihtiäkin eikä se auta.
Pyykkikoneen ovi (sisältä) on pyykinpesun jälkeen nukkainen ja pyhin sen aina puhtaaksi mutta sama toistuu aina.

3

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaatekappale hajonnu

      .

      Oletko varma ettei ole joku vaatekappale tai paperipala hajonnut sinne koneeseen tai rummun sivuille

      .

    • NukkaPallo

      Mitä voi tehdä jos näin on käynyt? Voiko sen puhdistaa jotenkin?

    • Nukkaa pukkaa

      Ei konetta muuten voi puhdistaa, kuin tilaamalla paikalle asentajan, joka irrottaa rummun, että pääset puhdistamaan sisältä. Muuten luulen, että olet ostanut niin halpoja vaatteita, että ne nukkaavat sen takia. Ravistele pyykkiin menevät vaatteet ennen pesua ulkona, se voi vähän helpottaa. Samoin seuraa vähän, minkä vaatteiden pesun jälkeen sitä nukkaa enemmän kertyy ja hankkiudu eroon niistä. Jos on jäänyt paperinenäliina taskuun pesun ajaksi, kyllä se pitäisi erottaa, onko vaatenukkaa vai paperimössöä. Niin ja vielä kommentti, kaikki vaatteet nukkaavat. Poikkeuksena ehkä ns nailonverhot tms.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3573
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      162
      2191
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      209
      1891
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1782
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      362
      1211
    6. 80
      1185
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1125
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1051
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      53
      964
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      940
    Aihe