Hei!
Osaako joku neuvoa mitä pitäisi tehdä? Pyykkikoneeni nukkaa ihan hirveästi! Pyykkikone on yli vuoden vanha, eli kyllä sillä vielä pitäisi voida pestä ihan hyvin. Mutta kone on aina aivan nukkainen! Olen yrittänyt käyttää pesupusseja, olen vältellyt vaatteiden yms pesua joista arvelen nukkaa irtoavan... Mutta aina kone on nukkainen!
Nyt olisi neuvot ja ohjeet tarpeellisia! Ja ei, en aio ostaa uutta konetta!
Olen puhdistanut nukkasihtiäkin eikä se auta.
Pyykkikoneen ovi (sisältä) on pyykinpesun jälkeen nukkainen ja pyhin sen aina puhtaaksi mutta sama toistuu aina.
Pyykkikone nukkainen... Mikä avuksi?
3
100
Vastaukset
- vaatekappale hajonnu
.
Oletko varma ettei ole joku vaatekappale tai paperipala hajonnut sinne koneeseen tai rummun sivuille
. - NukkaPallo
Mitä voi tehdä jos näin on käynyt? Voiko sen puhdistaa jotenkin?
- Nukkaa pukkaa
Ei konetta muuten voi puhdistaa, kuin tilaamalla paikalle asentajan, joka irrottaa rummun, että pääset puhdistamaan sisältä. Muuten luulen, että olet ostanut niin halpoja vaatteita, että ne nukkaavat sen takia. Ravistele pyykkiin menevät vaatteet ennen pesua ulkona, se voi vähän helpottaa. Samoin seuraa vähän, minkä vaatteiden pesun jälkeen sitä nukkaa enemmän kertyy ja hankkiudu eroon niistä. Jos on jäänyt paperinenäliina taskuun pesun ajaksi, kyllä se pitäisi erottaa, onko vaatenukkaa vai paperimössöä. Niin ja vielä kommentti, kaikki vaatteet nukkaavat. Poikkeuksena ehkä ns nailonverhot tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525320- 813960
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3262320Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2671932Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171798Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain561392Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951290- 701242
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331207Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172