Tää piti olla tuttua kauraa jo monelta kerralta mutta näköjään tuli ensimmäisen kerran ongelmia...
nimittäin olin tuossa vaihtamassa beksiini lhm:iä ja nyt ongelma on se että auto ei suostu nousemaan...
oon käännellyt rattia laidasta laitaan ja aukonut välillä sitä paineenpoistoruuvia sen yksi neljäs osa kierrosta vaan ei nekään jipot auta...
hydrauliikka pumppua olen myöskin juottanut... mikä konsti seuraavaksi käyttöön???
aikaisemmat lhm:n vaihdot on mennyt läpihuutona eli auto on pompannut heti ylös... apua!
BX ei nouse
3
1001
Vastaukset
- khlz
pumpulle. Laske säiliön mustekalalta pumpulle menevästä putkesta pumppu täyteen lhm:ää.
Nosta pumpulle menevä letku pystyyn ja viritä sen päähän suppilo. Tuo täyteen LHM:ää ja auto käyntiin. Ja annat niin pitkää nestettä tuota kautta että alkaa tuottamaan painetta. Ja sitten sammutat auton, ja se letku kiinni itse säiliöön. Pari autoa mun omistamista ilmaantunut ainoastaan näin.
Jos virität tuon suppilon vaikka isosta läpinäkyvästä limupullosta jonka vedät vaikka nippusiteillä kiinni konepellin tukeen, pystyt hoitamaan koko homman itse kun näet vaikka kuskinpaikalta istuessa ettei neste pääse loppumaan suppilosta. Se pullon suu menee just täyttäletkun päälle, itse "tiivistin" sen roudarinteipillä ja hyvin piti.- vaihtaja
kiitoksia vaan neuvoista...
nousi kun juotin sitkeästi... olipa tiukassa tällä kertaa ennen on mennyt homma heittämällä läpi !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23468Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a723211"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin462718IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-542558Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.682336Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭251171Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!
Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä141157- 921101
Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen on selvä
On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen joten3361033Hämmentävä muutos tv:ssä: Roope Salminen OUT, Sointu Borg IN!
Roope OUT, Sointu IN! Mitä tykkäät tästä muutoksesta? Suositun Myyrä-seikkailusarjan alusta asti juontohommissa on oll14936