Tämän päivän tärkein liikuntatapahtuma Keski-Suomessa on HIIHDON MAAKUNTAVIESTI. Meillä asiasta kiinnostuneilla ei kaikilla ole mahdollisuutta tulla seuraamaan paikanpäälle tapahtumaa Uuraisille, joten edes jonkinasteista tulospalvelua olisi järjestäjiltä voinut odottaa vaikka sitten Uuraisten kunnan kotisivuilla. Tätä kirjoittaessani kello on 16.00, eikä tuloksista ole tietoakaan, ainakaan maakunnassa. Ennen sentään jopa maakuntaradio lähetti suoraa ohjelmaa tapahtuneesta ja kilpailukutsun yhteydessä oli reaaliaikaista tietoa, miten viesti eteni. Olisi hiukan parannettavaa tässäkin asiassa!!!!!
Keski-Suomen maakuntaviesti 2015?
Ent. viestihiihtäjä
3
143
Vastaukset
- Toinen hiihtolegenda
"Kello löi jo kuusi (18.00), lapset (Uuraisilla) herätkää...." Missä tulokset???????
- Kuukkalainen
Jääkiekkolehti Keskisuomalainen kuulemma ainakin kertoo jottain, eli Jyväskylä olis voittanu ja Jämsä kakkonen. Muista ei mulla ole tietoo. Uteliaat, soittakaa Uuraisten kunnan johtajalle.
- AA-pina
Rallistakin on yötä päivää radiossa tuloksia, naurua ja huulenheittoa. Miksi ei voida radioida myös maakunnallista hiihtotapahtumaa? Onks se muka junttien touhua? Tykkään rallilähetyksistäkin!! AA-pina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305507
- 1702019
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601601Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281288Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan571197- 941165
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701164viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121088- 41940