1. Jos olet lähellä jotain vesialuetta esim. puistolampea ja viholliset ampuu, mene veteen ja sukella, niin ammukset eivät osu sinuun.
2. Jos varastat junan ja menet sillä täysillä (eli niin kovaa, kuin sillä pääsee) ja radassa tulee mutka, juna suistuu raiteilta.
3. Binco-vaateliikkeessä voit hajottaa kassakoneet lyömällä niitä vaikka pesismailalla. Koneet ja rahat jäävät ilmaan leijumaan (rahoja ei voi ottaa)
4. Tahoma-merkkisen auton voi viedä Loco low-pajalle laitettavaksi, ei Transfender-pajalle.
5. Tampa- merkkisen auton voi viedä Transfender-pajalle. Tampan löytää Los Santosissa läheltä SubUrban-vaateliikettä.
Pikku vinkkejä ja kikkoja SA:n
4
768
Vastaukset 4
1. Jaa. Mielenkiintoista. Kyllä ne joskus osuu ja siältä lammesta pitää tulla poiskin.
2. Mielenkiintoinen pikku niksi. Tota en tiennytkään ja harvoin olen junan nähnyt. Toivottavasti se pysähtyy jos on ajanu auton kiskoille.
3. Tyhmää.
4 ja 5 ei nyt niin kiinnostavia ollutkaan.
Tota junaa kyl täytyy kokeilla.- Halitosisnakee
Mitä järkeä ?? Jos veteen ampuu, luodit pysähtyvät n. puolen metrin päässä veden pinnasta. Siis oikeasti. Jollei ota kimmoketta..
- .C.J.
6. jos tapat jonkun mustan tai horon, tältä voit poimia pistoolin tai puukon.
7. huoltoasemilta löytyy sinisiä purkkeja. Jos ampuu näitä, ne räjähtävät- diu diu
8.-1000 ei kannata tuhlata aikaa selvien asioiden kirjoittamiseen.
ps. kyllä ne kytät osuu vaikka makoilisit meren pohjassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761892
- 861357
- 114983
- 96871
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.66726Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si41649- 59627
- 29572
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M75555- 42544