Kai L. Bremer - autoromantikko

autoromantikko

1

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahalla romantiikkaa

      Niin,mitä tuosta tai mitä tarkoitin sanoa tuolla linkilläsi?
      Ohjelma on katsottu ja suht hyväkin,paitsi että itseäni häiritsi yksitoikkoinen vaihtumaton taustamusiikki ja itse aihe oli aivan liian massiivinen noin lyhyeen ohjelmaan eikä antanut kuin pintaraapaisun hänen elämästään ja autopuolella lähes pelkästään kantteja joista aina sama "kuvakulma"Bremer pöräyttämässä lenkin ja siinä se.
      Vanhan pystylyhyty mersun tarinaakaan ei saatu vangittua,yhtään sisäkuvia tms ja katsojille ainut info oli että pelastettu kadunvarrelta,mobilistin lukijat tietää tarinan eikä kyseessä mikään miljoonan ajettu ex-taksi tms,vaan yksityiskäytössä ollut vähänjettu säilymä.

      Mitään tarinaa ei myöskään kesäpaikasta jossa autoja tallit täynnä kuten näimme vilaukselta sisäkuvissa tai sitä että Bremer on rahamies(koko suku)=ostaa mitä mieli tekee(Yrjö tuo Jenkeistä),omaa läjäpäin kalustoa ja kaikki autot laitatetaan muilla itse senkummemmin käsiä sotkematta tai purku-kasaushommiin osallistuen.
      Kukin tyylillään ja hyvähän se on että työllistää,antoi ohjelma vaan pikkasen toisenmoisen kuvan ellei asioiden taustoista yhtään perillä.

      Mobilisti on ehdottomasti Suomen paras&laadukkain harrastelehti ja yhtään haastajaa ei lähiavaruudessakaan näkyvissä Suomenkielisenä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2610
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      1736
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1640
    4. 79
      1311
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1055
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      976
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      51
      961
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      870
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      853
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      818
    Aihe