Kahden viikon budjetti

tietämätön

Ensimmäistä kertaa menossa Intiaan ja olen koittanut katsella sikäläiset hintatasot netistä, mutta vaihtelevasti löytyy, joten kysyn täältä myös. Eli Mumbaissa ollaan ensin pari päivää, sieltä Goalle viikoksi ja lopuksi Delhiin muutamaksi päiväksi, sisäiset lennot on siinä 100 euron nurkilla, hotellit todennäköisesti noin 20 euroa / yö, mutta entäs perusmenot? Länkkäriruokaa, muutama olut ruuan kyytipojaksi, pienet taksimatkat - minkä hintaisia? Entäpä mitä shortsit, paidat yms. maksaa?

3

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedä miten

Varaat rahaa vaan riittävästi ja Visalla loput. Mistä me tiedetään, että miten kulutat rahaa. Intiassa ei rahaa mene mahdottomia ihan elämiseen, mutta ruokapaikkojen hinnoissa on eroja ja tunnettujen brändien ruokapaikat mm. Hard Rock Cafe ja McDonalds ovat hinnoissaan, jos semmoisiin menee. Jos tyydyt syömään inkkareiden paikoissa ja erilaisissa katukeittiöissä, selviät muutamalla eurolla/päivä.
      Vaatteet on halpoja, mutta laatu maksaa Intiassakin. Taksimatkat ja riksalla ei nyt niin kauheasti maksa.

• 10xgoa

500€ riittää varmasti.visa hyvä olla reservinä.katukauppojen vaatteet ei maksa juuri mitään.lähe tinkiin ensin 6-70%,päädytte ehkä puoleen pyydetystä.kympillä syö muutaman oluen kaa.

• hintoja

goalla länkkäri ruokaa saa tasokkaissa ravintoloissa noin alkaen 4-5 e
      esim. kanafile perunat salaatti ruoka juoma noin 4€
      halvemmallakin saa riippuen ruuasta ja rantabaareissa on halvempaa ja ruuat hyviä siellä olut ja ruoka noin 3€
      goalla rantapaikat melkein kaikki ilmaisia kun ostaa baarin juomia. shortseja saa noin 5€ puuvilla t paidat hyvää laatua noin 4€ riippuu miten saa sovittua hinnan
      mapusassa ehkä saa vähän halvemmalla
      tuonti kama vähän kalliinpaa
      räätälissä saat teettyä shortsit hyvistä kankaista noin15€-20€
      goan sisäiset lyhemmåt taxi matkat oli viime talvena 150 rupiaa eli noin 2€ nyt kussi meille vähän kalliinpi
      bussilla pääset liikkumaan muutaman kilometrin noin 0,20€
      paikalliset tuotteet edullisa
      parturi noin 3€

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe