Kahden viikon budjetti

tietämätön

Ensimmäistä kertaa menossa Intiaan ja olen koittanut katsella sikäläiset hintatasot netistä, mutta vaihtelevasti löytyy, joten kysyn täältä myös. Eli Mumbaissa ollaan ensin pari päivää, sieltä Goalle viikoksi ja lopuksi Delhiin muutamaksi päiväksi, sisäiset lennot on siinä 100 euron nurkilla, hotellit todennäköisesti noin 20 euroa / yö, mutta entäs perusmenot? Länkkäriruokaa, muutama olut ruuan kyytipojaksi, pienet taksimatkat - minkä hintaisia? Entäpä mitä shortsit, paidat yms. maksaa?

3

158

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedä miten

Varaat rahaa vaan riittävästi ja Visalla loput. Mistä me tiedetään, että miten kulutat rahaa. Intiassa ei rahaa mene mahdottomia ihan elämiseen, mutta ruokapaikkojen hinnoissa on eroja ja tunnettujen brändien ruokapaikat mm. Hard Rock Cafe ja McDonalds ovat hinnoissaan, jos semmoisiin menee. Jos tyydyt syömään inkkareiden paikoissa ja erilaisissa katukeittiöissä, selviät muutamalla eurolla/päivä.
      Vaatteet on halpoja, mutta laatu maksaa Intiassakin. Taksimatkat ja riksalla ei nyt niin kauheasti maksa.

• 10xgoa

500€ riittää varmasti.visa hyvä olla reservinä.katukauppojen vaatteet ei maksa juuri mitään.lähe tinkiin ensin 6-70%,päädytte ehkä puoleen pyydetystä.kympillä syö muutaman oluen kaa.

• hintoja

goalla länkkäri ruokaa saa tasokkaissa ravintoloissa noin alkaen 4-5 e
      esim. kanafile perunat salaatti ruoka juoma noin 4€
      halvemmallakin saa riippuen ruuasta ja rantabaareissa on halvempaa ja ruuat hyviä siellä olut ja ruoka noin 3€
      goalla rantapaikat melkein kaikki ilmaisia kun ostaa baarin juomia. shortseja saa noin 5€ puuvilla t paidat hyvää laatua noin 4€ riippuu miten saa sovittua hinnan
      mapusassa ehkä saa vähän halvemmalla
      tuonti kama vähän kalliinpaa
      räätälissä saat teettyä shortsit hyvistä kankaista noin15€-20€
      goan sisäiset lyhemmåt taxi matkat oli viime talvena 150 rupiaa eli noin 2€ nyt kussi meille vähän kalliinpi
      bussilla pääset liikkumaan muutaman kilometrin noin 0,20€
      paikalliset tuotteet edullisa
      parturi noin 3€

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1732
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      913
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      105
      705
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      654
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      628
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      51
      575
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      562
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      18
      549
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    Aihe