Palm Beach Clun Teneriffa

Lomakuumetta

Onko kellään kokemuksia Palm Beach Club hotellista Playa de las Americaksessa? Ollaan menossa vkolla 9, 2 aikuista ja 2 varhaisteiniä. Vesipuisto on lähellä, mut ei ehkä meidän juttu, auton vuokraus jonakin päivänä houkuttelisi. Milainen liikenne? Lanzalla ollaan ajeltu... Entäs millainen on tie Mascan kylään? Siellä kiinnostaisi käydä, mutta hirvittääkö hermoheikkoa matkalla :) Olen kuullut että tie on hurja... Myöskin veneretki valaita/delfiinejä katsomaan kiinnostaisi. Kaikki asialliset vinkit ja kokemukset kiinnostaa.

12

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tietoa

Ei mitään tietoa.

• Lomakuumetta

Eikö kenelläkään ole mitään tietoa? Kaikki vinkit koskien autoilua saarella kiinnostaa! Missä kannattaa käydä jne? Ja tosiaan, millainen on tie Mascan kylään?

• Eitietoa

No ei ole tietoa. Johan sen kerran sanoin!!!

• mascass

Senverran on hotellista tietoa että kävin siinä pari kertaa oppaan päivystysaikana,hyvä sijainti ja tilava aula,muutenkin varmaan suositeltava.Mascan kylässä käväisin retkellä ja tie oli melko pitkä ja ahdas ja mutkikas mutta ei pelottanut yhtään,oikeastaan paras vuoristoretki jossa olen koskaan ollut

• Lomakuumetta

Mascan kylä on siis käymisen arvoinen paikka :) Millaista liikenne Teneriffalla on? Lanzarotella ollaan autoiltu, onko Teneriffalla yhtä rauhallista vai onko hirvittääkö heikompaa?

• mascass

Mascassa olin järjestetyllä retkellä ja itse en autoillut ollenkaan,mukavahan se on istua bussissa ja katsella maisemia.Käymisen arvoinen paikka on

• Lomakuumetta

Tuosta liikenteestä tahtoisin kuulla kommentteja vielä:) Entäs onko jollakulla kokemusta veneretkistä valaita/delfiinejä katsomaan?

• Kakeseiskaviis

Liikenne normaalia kanariankohellusta, Teneriffan päätiet paremmat (suuremmat) kuin Lanzarotella. Muuten liikennettä enemmän. Mascaan ajo vaatii hieman (oikeasti!) ajotaitoa ja varmuutta polkimien kanssa, vastaan tulee busseja ja serpentiinitiet ovat oma haasteensa. Kannattaa miettiä ajaako itse vai ottaisko Mascaan bussikyydin...

Valasristeilyistä: Käytiin pari talvea sitten sellaisella n 4-5 tunnin risteilyllä. Alus oli sellainen "merirosvo"-lookiin puettu vanhahko troolari. Hinta oli luokkaa 100e (2 aik 2lasta), johon sisältyi bussikyyti hotellilta satamaan ja takaisin, olutta, sangriaa, lounas (grillattua kanaa ja riisiä). Valaita nähtiin ja oli ihan kiva juttu.

• Autoilemaan

Ei siinä liikenteessä mitään ihmeellistä ole.. Americas on vielä parkki paikkojen puolesta hyvä paikka.. Yleensä paikkoja löytyy helposti ilman ongelmia.. Santa Cruz on ainoa vähääkään hankalampi kaupunki ajaa.. Eikä sekään Helsinkiä pahempi ole.. Suosittelen vuokrausta ehdottomasti, pääsee rauhassa kiertelemään omaan tahtiin.

• kuume

Enää muutama päivä ja sitten matkaan :) Kaikki vinkit ovat tervetulleita! Ehdotelkaa, suositelkaa jotakin mistä itse olette pitäneet. Ja jos on tuoreita kokemuksia Palm Beach Club -hotellista niin niitä haluaisin myös kuulla. Eli kaksi aikuista ja kaksi varhaisteiniä lähdössä matkaan.

• Matkaan1b

Kyselin aloittajalta,miksei muiltakin,millainen hotelli oli?
      olemme lähdössä viikon sisällä samaan paikkaan,superior huone.millainen americas muuten mielestänne?

• HHartikainen

Palm Beach Clubilta muutama 10 metriä poispäin keskustasta on Pipo Cafe niminen paikka. Suomalaisen omistama, mutta ei suomiravintola kuitenkaan. Sieltä sai ihan samperin hyvät sapuskat. Kokeilkaa Sörsselsöniä jos on vielä listalla. Suosittelen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      120
      2238
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      418
      2140
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1176
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      13
      958
    5. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      780
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      44
      774
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      756
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      14
      740
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      706
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      32
      669
    Aihe