Eli kannettavan mukana tuli vain recovery
eli korjauscd,jos olen ymmärtänyt oikein.
Olen tottunut pöytäkoneeseen winkun jumittua
asentamaan sen uudelleen (osiointi,formatointi,
winkun asennus)eli "puhdas asennus".
Joku sanoi ettei recovery cd:llä voi tehdä kuin
korjaus asennuksen.Pitääkö paikkansa?
XP-home.Pavillion kannettava.
Mitä eroa?
4
434
Vastaukset
- pitää paikkansa
Rescovery CD asennusromppu on ns. merkkikoneiden mukna tuleva asennus romppu ja se ei todellakaan toimi samalla tavoin alkuperäiset Windows asennusromput.
- recovery...
"se ei todellakaan toimi samalla tavoin alkuperäiset Windows asennusromput".
Eikö se sisällä kaikkia asennukseen vaadittavia
tiedostoja eli....
Osaankohan selittää.
Pöytäkoneen olen asentanut aina näin:
vanha 98:n käynnistyslevyke koneeseen-
mahdollinen osiointi-
formatointi-
(voi sen tietysti bootata suoraan
cd:ltä)
Sitten vaan winkun cd:ltä käyntiin-asenna.
Jos valmistelut tekee ensin niin kai
sieltä recoverycd:ltä löytyy loput?
Taitaa olla noissa merkkikannettavissa käyttiksen asennustiedostot piilotetulla osiolla valmiina kovalevyllä. Recovery-cd on vain sitä varten että sillä kaivetaan ne tiedostot esiin ja asennetuks.
- Olawi
kuten nimikin kertoo, recovery cd:llä palautetaan järjestelmä alkuperäiseen tilaan. Ei tarvitse turhaa osioida kovalevyjä etc.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8313952Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1712483- 524627
- 244347
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni204273Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364080Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573969No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol433808- 613549
- 423205