Täällä palstalla näkyy olevan espanjaa osaavia ihmisiä. Minäkin kysyisin miten sanotaan espanjaksi:
"Olen muuttanut nimeni virallisesti Tuulasta Tiia-Marianneksi, mutta voitte yhä kutsua minua nimellä Tuula" ?
espanjan apua?
2
490
Vastaukset
- Saskia
He cambiado mi nombre oficialmente de Tuula a Tiia-Marianne pero me pueden seguir llamando Tuula.
Vähän epävirallisempi olis:
He cambiado mi nombre de Tuula a Tiia-Marianne pero me puedes seguir llamando Tuula si quieres.
(Olen muutanut nimeni Tuulasta Tiia-Marianneksi mutta voit kutsua minua Tuulaksi jos haluat) Luuleekohan Tuula, että Tiia-Marianne käy kiittämässä Saskia nopeasta avusta. Vai luuleekohan Tiia-Marianne, että Tuula käy sen tekemässä.
Auttaja ymmärtäisi kiitoksen kummalla tahansa kielellä, mutta kun suomalainen ei turhia kiittele.
Toivottavasti Saski kuitenkin jaksaa auttaa jatkossakin kiittämättömiä suomalaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 104991
- 96834
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap93749- 48635
- 75632
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16560- 34486
- 43472
- 44459
- 25455