Täällä palstalla näkyy olevan espanjaa osaavia ihmisiä. Minäkin kysyisin miten sanotaan espanjaksi:
"Olen muuttanut nimeni virallisesti Tuulasta Tiia-Marianneksi, mutta voitte yhä kutsua minua nimellä Tuula" ?
espanjan apua?
2
464
Vastaukset
- Saskia
He cambiado mi nombre oficialmente de Tuula a Tiia-Marianne pero me pueden seguir llamando Tuula.
Vähän epävirallisempi olis:
He cambiado mi nombre de Tuula a Tiia-Marianne pero me puedes seguir llamando Tuula si quieres.
(Olen muutanut nimeni Tuulasta Tiia-Marianneksi mutta voit kutsua minua Tuulaksi jos haluat) Luuleekohan Tuula, että Tiia-Marianne käy kiittämässä Saskia nopeasta avusta. Vai luuleekohan Tiia-Marianne, että Tuula käy sen tekemässä.
Auttaja ymmärtäisi kiitoksen kummalla tahansa kielellä, mutta kun suomalainen ei turhia kiittele.
Toivottavasti Saski kuitenkin jaksaa auttaa jatkossakin kiittämättömiä suomalaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 954097
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h434077- 1243627
- 1462854
- 1582174
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa282162Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202068- 401719
- 691304
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261145