Mielestäni on huijausta:
1. Tarjoustuote on jo ensimmäisenä iltapäivänä loppu ja myyjä ilmoittaa että -"kaikki meni jo, tarjoustuotetta saadaan lisää vasta kahden viikon kuluttua",
ja alkaa väkisin myydä vastaavaa tuotetta joka EI OLE tarjouksessa. Asiakas ei jaksa odottaa "kahta viikkoa" vaan ostaa normaalintaisen tuotteen. Myyjä saa paremman bonuksen.
2. Hinta vaikuttaa edulliselta "Gigantti-hinnalta", kun teet ostopäätöksen ja myyjä kirjaa kauppaa koneeseen hän alkaa myydä "LISÄTURVAA" joka erään 59€ maksavan tuotteen kohdalla oli 13€....
Kyse on siitä että ns. alennus otetaan asiakkaalta takaisin ovelasti ilman mitään näennäistä vastiketta myymällä "ILMAA" ns, lisäturvatakuuna joka ei Gigantin maksettavaksi takuuna todennäköisesti koskaan laukea...
Ovelaa...
Gigantti huijaa asiakkaitaan näin..
76
4726
Vastaukset
- Jep2
Minua alkoi Gigantissa sapettaa se, että jos olisin etukäteen varannut netissä PS4 ohjaimen ja pelin, ne olisivat olleet "netin kautta" 10€/kpl kalliimpia, kuin noutamalla ne itse hyllystä.
- Hölmöläinen
Gigantin myyjät on provisiopalkalla, ei siinä mitään. Ei tarvii odotella myyjää, joku tulee aina palvelemaan. Palvelu on muuten kyllä parasta mitä Hämeenlinnassa saa. Myyjillä on aina apina hartioilla kuukausimyyntiä verrataan aina parhaan myyjän tulokseen josta lasketaan arvo jonka yli pitää myydä muuten tulee kenkää.
- gigsulover
itse asiassa kenelläkään Gigantti Oy:n työntekijällä ei ole provisio palkkaa. Eikä kukaan, joka tekee työaikana töitä saa kenkään, oli tulos mikä hyvänsä.
- Anonyymi
Gigantinpalvelu, on sinänsä hyvää, mutta mitään turvaa et saa.
- Kuhmu kallossa
Tiiriön Gigantissa on vaarallinen tuulikaappi. Kun astelet sisään ulko-ovesta tuulikaappiin ja tömistelet kengistä lumet joudutkin kohta vaaratilanteeseen kuten minä.
Aion vaatia muhkeat korvaukset vaikka oikeusteitse Gigantilta isosta kuhmusta ottassani. Kun kävelin lumien tömistelyn jälkeen eteenpäin niin törmäsinkin pää edeellä helkkari lasiseinään jota luulin ittestään aukeevaksi oveksi.
Mitä vielä. Ei siinä mitään ovea ole se on seinä. Moni lienee siihen päänsä lyöny? Enpä arvannut äkkiseltään että arkkitehti on tehny jekun. Tuulikaapisa pitää kääntyä äkkiseltään 90 astetta vasen ja kolme metriä vasemmalle kävellä, siellä on ne ittestään aukeevat ovet.
Samalla selvis miksi siinä törmäys-lasiseinän takana on aina ryhmä niitä Gigantin myyjiä nauraa hohottamassa sisään pyrkiville kun kopauttavat kallonsa laseihin- gigsulover
tuliko korvauksia, vai pitäiskö ostaa rillit ja huumorintaju?
- lasitöihin se meni
mä vetäsin kans siihen samaan lasiseinään viime kesänä fillarilla kun oli kiire jääkaappikaupoille. jäi kaappi ostamatta ja ajoin vtutukseen suoraan Tiiriön Alkoon ja ostin kaksi Gossua. Ei vtuttanut enää yhtään ekan pullon jälkeen
- Pyöräilijä myös
Myötätuntoni. Pyörät pitää kuitenkin jättää ulko-oven viereen telineeseen. Oma syyssi. Miksi piti ajaa väkisen vängällä sisään astikka?
- 13+7
Niinno jos siinä jalkoja tömistellessä katellaan alaspäin ja otetaan askelia eteenpäin, ni taatusti törmää vaikka betoniseinään.
Ite oon Gigantissa asioinu useammankin kerran, eikä ole käynyt lähelläkään törmätä siihen seinään, ei edes ensimmäisellä käyntikerralla.- Raivostunut asiakas
Totta hitossa katellaan jalkoihin lähteekö lumet töppösistä ettei lennähdä liukkailla perseelleen kiillotetulla lattialla hetikohta tuulikaapin jälkeen.
Kyseessä on ilmiselvä arkkitehdin muodostama ansa, katiska. No, sinä nyt et ole törmännyt siihen lasiseinään mutta jotain on sullekin tapahtunut kun höpiset betoniseinästä vaikka sulle on nimenomaan taottu kalloon että kyse on lasiseinästä.
Lisäsit ovelana kettuna loppuun, "ei edes ensimmäisellä käyntikerralla".
No, ehkä et, mutta voihan olla että olet ns. "pälyilijä" joka koko ajan kurkkii joka ilmansuuntaan sivuille, taakse ja välillä eteenkin päin... - Harvoin sairaalaan
Raivostunut asiakas kirjoitti:
Totta hitossa katellaan jalkoihin lähteekö lumet töppösistä ettei lennähdä liukkailla perseelleen kiillotetulla lattialla hetikohta tuulikaapin jälkeen.
Kyseessä on ilmiselvä arkkitehdin muodostama ansa, katiska. No, sinä nyt et ole törmännyt siihen lasiseinään mutta jotain on sullekin tapahtunut kun höpiset betoniseinästä vaikka sulle on nimenomaan taottu kalloon että kyse on lasiseinästä.
Lisäsit ovelana kettuna loppuun, "ei edes ensimmäisellä käyntikerralla".
No, ehkä et, mutta voihan olla että olet ns. "pälyilijä" joka koko ajan kurkkii joka ilmansuuntaan sivuille, taakse ja välillä eteenkin päin...Totta kai katson eteeni kun liikun.
- oikeusjuttu
Ymmärrän pyöräilijän murheen.
Ajoin niin maan pirusti kotiin viime kesänä ja törmäsin Gikantin seinään, se oli siinä ihan yllättäen, tuli kuhmu otsaan, oion sitä nyt. - Korvauskanne?
Vallitsee näemmä yksimielisyys siitä että Kikantin tuulikaappi on helvetin vaarallinen. Se asia on kai riidaton? Jalankulkija on lyöny ottansa lasiseinään. Pyöräilijä petoniseinään jonkalaista ei olettanut tulevan vastaan kun ajaa sisään tuulikaappiin vauhilla. Siis yhteiskanne? Korvauskanne?
- porkat säily ehjinä
Olin tänään hiihtämässä moottoriradalla ja laskettelin sivakoilla siihen Gigantin pihaan ja suoraan tuulikaappiin ja siihen lasiseinään. Ei ollut hiekoitettu pihaa riittävästi eli vauhti ei pysähtynytkään oletettuun paikkaan ja se kiinteä lasiseinä ei ollutkaan automaattiovi. Lampiset meni kärjistä poikki ja polvet on nyt ihan verillä. Mistä näitä idioottisuunnittelijoita oikein sikiää. Oikeusjuttuhan tästä kudotaan Giganttia vastaan.
- www.www
Aivan helvetin hyvin kirjoitettu. Nauroin kauan. Sulla on sana hallussa!
- kerran käynyt
Vaan jos palataan alkuun, totean vain, että en käy enää Gigantissa. Kävin kerran ja sain sen verran huonoa palvelua ja juurikin tuota pakkomyyntiä, että lähdin pois ostamatta mitään ja hankin tuotteeni naapurikaupasta.
Ei Giganttiin ole kenenkään pakko mennä, jos pelkää pakkomyyntiä tms. Saman tarjouksen ja hinnanalennuksen saa muistakin kaupoista tai jos ei ihan onnistu pääsemään Gigantin hinnoille, ei ainakaan tule mielipahaa. - olympia viewer
Gigurassa on se hyvä puoli että sieltä saa Olympialaisten tms. isojen kisojen aikaan ilmaiseksi 100" leveen plasman ja palautusoikeus on ilman selitystä 30 pv / rahat takaisin
- Paskkiainen
Kuinkas me saatais tähän juttuun mukaan se koiranpaska? Ei kukaan oo sellaiseen liukastunut sielä tsikantissa?
- Mamu-Katiska
Gigantin tuulikaapin "90 asteen mutka" on suunniteltu myymälävarkaiden varalle. Kyse on ns. katiskasta. Tuulikaappi on suunniteltu tunneliksi josta ei pääse läpi nopeesti juoksemalla vaan rosvon pitää ensin jarruttaa, sitten kääntyä ja taas kiihdyttää uudelleen. Tämä vie pakoaikaa ja kassatyttö ehtii painaa nappulaa.
Tämä Amokin juoksu on vaikea toimenpide ns. "juoksu-tv" kainalossa. Kassalla on Alarm -nappi jota painamalla tuulikaapin katosta putoaa neliön muotoinen oveton hissiverkko-häkki tuulikaappiin rosvon ympärille ja samalla ulok-ovet naksahtavat lukkoon.
Viime viikolla satuin paikalle kun mamu juoksi tuulikaappiin mikrouuni sylissään ilman kuittia, kuului rämähdys, tuulikaapista nousi sinistä savua ja mamu oli katiskassa uuni sylissään. Myyjä ehti painaa nappia.
Vartijat tuli ja vinssas sähköllä katskan ylös ja nappas mamun rautoihin.- Anonyymi
Kyllä matuilla on kotiinkuljetus kodinkoneissa !
- Umam
Rasistinen kommentti. Yrität vain mustamaalata kaikki maahanmuuttajat varkaiksi. Eivät he ole. Osa on ihan insinöörejä ja lääkäreitä, joita ei vain palkata rasismin takia. Jos joku sitten hairahtuu rikoksen tielle, niin heti ollaan syyllistämässä koko ryhmä.
Gigantti on hieno kauppa. Asiakaspalvelu on ystävällistä ja apua tarjotaan ihan koko ajan. Jos nappaat itse tuotteen hyllystä, niin joku on välittömästi repimässä sen kädestäsi ja kirjoittamassa kuittia siitä. Se on hienoa ja mukavaa. Tunnen itseni kuninkaaksi!
Mutta koska kannatan dempkratiaa, en käy Gigantissa.- Mamu-Katiska
En mustaaalannut kaikkia mamuja, vain sen varkaan josta puhuin. Opettele lukemaan, en puhunut mitään klaaneista tai heimoista
- ei mitään uutta
Totahan on harrastanut eksperttikin jo ajat sitten.
Kävin kokeilemassa piruuttaan ja kiusaksi kerran.
Oli pesukone malli tarjouksessa, mutta yllättäin oli myyty kaikki ja alkoi muiden kaupustelu.
Ei siinä mitään, mutta kyseistä mallia ei edes koskaan ollutkaan edesmenneessä myymälässä.
Ei tykänny liimatukka faktoista. - veljir
Älkää mustamaalako mustalaisia
- Toinen_kassa
on hatuttanut gigantissa asioidessa se, että ehtoolla on myyjää/tavaranlappaajaa hyllyjen välissä vaikka kuinka, mutta kassalla vain 1 neiti. Molemmilla kerroilla siinä on joku vielä kassalla ollut "korjaamassa" ostoksiansa edessä, joten ostoksen noutamiseen mennyt 5min ja kassalla vietetyt 10-15min ei oikein ole balanssissa.
- Takuukuitti
Olet jo tavaran ostanut, sinuun ei kannata enää uhrata varoja.
- Anonyymi
Takuukuitti kirjoitti:
Olet jo tavaran ostanut, sinuun ei kannata enää uhrata varoja.
Toki voin vxttuuntuessani jättää sen tavaran siihen ja jättää ostamatta. Korona-aikana olisi suotavaa jättää se jono siihen keräämättä
- huonotopasteetsiellä
Liian vaikea kauppa mullekin. Kerran olen käynyt ja eksyin siellä het täysin ja ulos löysin opastettuna vasta viidennen haahuilupäivän jälkeen. Nykyään käyn enää vain R-kioskilla
- kiertoilmauuni
joo tuttu juttu, kerran ajoin sinne enkä löytänyt pois kun vasta 2 viikon jälkeen. onneks oli taskussa aikasemmin ärrältä ostettu leipä niin mikäs siinä gigantin uuneja testaillessa paistui juusto leivän päällä kiertoilmauunissa oikein rapeaksi, nam! vuodeosastoa en harmikseni löytänyt, joten nukuin kassan takana yöt. kyllä gigantti pitää huolen asiakkaidensa viihtyvyydestä!
- 3DTouhua
Gigantissa menee pää sekaisin kun pitää moikata yli kahdellekymmenelle henkilölle. Innokkaan myyjän pakoonjuokseminen ja harhauttaminen vaatii todellista survivalia. Jos tietää mistä voi napata muistikortit ilman myyjää siitä on etua, paitsi kassalla hankalaa kun kuulustelee, että otitko nämä ihan itse hyllystä ja myyjää ei virallisesti ole en tiedä nappaako kassaneiti sitten bonarit vai miten. Olen kyllä joka kerran helpottunut, kun pääsen sieltä ulos ilman esittelyjä ja agressiivistä pakkomyyntiä ja tarinoita siitä, että mulla ja mun serkullakin on tälläinen, eikä meillä se ole ikinä hajonnut.
- ÄläostamitäänPäivä
Tuosta saisi hyvän pelin. Rusettikaulojen liikkeet pitää pystyä ennakoimaan harhauttamalla ne kebabkioskille.
- Yli_innokkaat
myyjät sapetti viimeksi... ostin 2 eri tuotetta. Ekan tuotteen ostin myyjän kautta, toisen noudin itse hyllystä. Eikös tästä toisestakin, itse noudetusta tuotteesta pitänyt (eri) myyjän saada provikka. Kassalla oli huvitus suuri, kun näitä "ei saanut samalle lapulle" ja tuotteet joutui maksamaan erikseen. MAHTAVAA!!! Nyt vielä päivittäistavarakauppoihinkin "jobbarit" ja sitten ostoskärryn 57 tuotetta erikseen veloitellaan kassalla :)
- gigsulover
Voi olla esim näin: kassalla on selvää että kopissa (ei pääse laiskottaa) tehdään töitä. Osastolla ainoa keino osoittaa työnantajalle (joka ei ole kokoajan kaikkia vahtimassa) aktiivisuutta, on tehdä omalla nimellä kuitti.
- Eivalittamista
Lisäturvaa tuotteelle ei tarvitse ostaa. Kerran ostin tuotteen Gigantista, itse otin hyllystä. Menin kassalle kassaneiti sanoi hinnan ja minä sanoin ettei vastaa hyllyn reunassa olevaa hintaa. Kävimme yhdessä katsomassa ja sain tuotteen edullisemmalla hinnalla. Myyjä oli kuulema laittanut tuotteen väärälle kohdalle.
- noinseon
noinhan se on
- lasiluukkuhooweri
Luulin että kikantti on luotettava firma. Enpä luule enää. Olin ostamassa telkkua kun myyjä kysyi millasta konetta meinasit. Sanoin että sellasta mitä ne uskovaiset pitää syntinä. Maksoin ja menin kotiin. Lupasivat toimittaa huomenissa. No, auto toikin sieltä lasiella etuluukulla varustetun Hooverin. Kyllä kenkutti. Luota sitten Kikanttiin jatkossa. Enpä luota..
- seontyhmäjokamaksaa
No tuliko toi nyt jollekin yllätyksenä?
- lisääturpaan
Tarjosko ne sille Hooverille sitä lisäturvaa?
- luottomenji
Juu. Tarjos se Kikantin miesmyyjä sitä lisäturvaa mutten ottanu. Hooverin hinta oli 699,99€ ja lisäturvan hinta vain 300,01€. Kiskontaa ja huijausta. LUOTTO MENI TOTAALISESTI KIKANTTIIN
- gigantinjuoniontotta
Aloittaja on oivaltanut Gigantin juonen.
http://www.talouselama.fi/uutiset/kodinkoneen kate katoaa nain vastaa uusi expert/a2295613
Hintavetoinen markkinointi on etenkin Gigantin kovan kasvun syy. ”Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa”, on iskostunut kuluttajien mieliin.
Markkinoinnilla on varjopuolensa. Viskari puhuu ”tuotteiden käännöstä”. Tuotteiden kääntö tarkoittaa, että huippuhalpojen tarjoustuotteiden perässä kauppaan lähteneet asiakkaat taivutellaankin ostamaan samaan tarpeeseen kalliimpia tuotteita, joissa myyjän katteet ovat paremmat.
Uutiskirjeestä saat muutkin uutiset päivittäin.
Tilaa uutiskirje
Talouselämän (25/2014) haastattelussa viime vuonna Gigantin toimitusjohtajaIrmeli Rytkönen puhui samasta asiasta hiukan toisin sanoin. Hänen mukaansa myyjän on aina kysyttävä asiakkaan tarpeita, ratkaistava asiakkaan ongelmat.
Tärkeintä on saada asiakas ymmärtämään, että se halvin – ja pienikatteisin tuote ei sittenkään täytä asiakkaan tarpeita. - optikolleharhaan
Gigantin "on se vaan niin halpaa" on optinen harha...huijausta.
- giganttihävisioikeudessa
http://korkeinoikeus.fi/fi/index/ennakkopaatokset/precedent/1418976002114.html
Tuossa linkissä on ilmeisesti tyypillinen esimerkki Gigantin (a) myyjiä orjuuttavasta ja (b)asiakkaita röyhkeästi kusettavasta, täysin tuomittavasta ja moraalittomasta liike-ideasta.
(a) Myyjäparan on myytävä keskimäärin 80% saman osaston parhaan myyjän myynnistä. Ei riitä että myy euromääräisesti tuon vaaditun määrän, tai ylikin, jos vaadittu myyntimäärä koostuu esm. "tarjoustuotteita" joissa on pieni kate.
Tavoitteeseen päästäkseen pitää myydä tuotteita joista liike saa paremman katteen, ei tarjoustuotteita.
(b) Asiakas näkee esm. viikonlopun aikana Gigantin edullisen ja ostamaan provosoivan mainoksen "ON TYHMÄÄ MAKSAA LIIKAA" jollekin tarvitsemalleen tuotteelle. Maanantaina hän menee töistä päästyään ostamaan kyseistä tuotetta.
Pääsääntöisesti myyjä ilmoittaa että valitettavasti tarjoustuote on loppu (sitä oli ollutkin tosiasiassa vain muutama kappale) ja lisää tulee vasta 2 kk päästä.
Myyjä alkaa tyrkyttää välittömästi vataavaa toisen merkkistä kalliimpaa, mutta EI TARJOUSTUOTETTA (jossa on parempi kate)...
Asiakas yrittää jarrutella että ei oikein ole varaa kalliimpaan ja piti ostaa se tarjoustuote joka olisi ihan hyvin täyttänyt tarpeen..
Myyjä painaa päälle kuin kuoleman hädässä koska kyse on hänen työpaikastaan jonka säilyttämiseksi hänen on kyettävä myymään tuotteita joissa on isompi kate että hänen myyntitavoitteensa täyttyy.
Asiakkaan kannalta Gigantti on huijannut hänet liikkeeseen TARJOUSTUOTE verukkeella. Todellisuudessa Gigantti ei ole järjestänyt minkäänlaista tarjoukseen perustuvaa myyntitapahtumaa jossa olisi tarjoustuotteita myynnissä kuten mainoksessa annettiin harhaan johtavasti ymmärtää.
Gigantin ainoa tarkoitus oli houkutella valheellisen TARJOUS-mainoksen avulla asiakas liikkeeseensä, ja valitellen ilmoittaa että tarjoustuote on loppu ja sen jälkeen myyjää ja asiakasta painostaen pyrkiä vimmatusti myymään tarjoustuotetta kalliimpi tuote jossa on suurempi kate.
Eikä tämä vielä riitä. Kun mikä tahansa edullinen "ON TYHMÄÄ MAKSAA LIIKAA" kauppa on tehty, myyjä hyökkää sutena asiakkaan kimppuun kauppaamaan "LISÄTURVAA" ja, jos erehtyy sen ottamaan maksaa tyhjästä Gigantille sen verran kuin mitä tuotteen piti olla halvempi.
Toivottavasti jonkun muunkin kuin minun silmät ovat auenneet Gigantin epärehellisen ja kieron, myyjää nöyryyttävän ja alistavan, sekä asikasta kusettavan liikeidean suhteen.
Ikinä en enää asioi Gigantissa ja yllä kerrottua evankeliumia Gigantin touhuista levitän joka puolella aina kun on tilaisuus.- annelitempakka
Lukeehan siinä myyjän tilinauhassakin," se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa"
- Demarisaailmaiseksi
Minä en käy Gigantissa juuri tuon takia. Ikinä ei saa mitä menee hakemaan ja jos itse ottaa jonkun tavaran hyllystä, niin 20 "myyjää" on kirjoittamassa siitä kuittia. Ärsyttävä kauppa.
- Kiitospaljonnäkemiin
En ole aiemmin tuota oikeuden päätöstä nähnyt, mutta koko teksti kertoo paljon Gigantin toiminnasta. Nyt ymmärrän miksi myyjää paukkaa aina kimppuun eikä mitään saa katsoa rauhassa. Tästä eteenpäin pyrin asioimaan jossain muualla. Täytyy toivoa että mahdollisimman moni muukin päättää tehdä samalla tavalla...
- tintturi
Ai. Meillä usein siellä päinvastainen ongelma, kaikki myyjät aina varattuja.
- rfrqq5636266
Gigantin liiketoimintatapa stressaa ja sortaa myyjiä. Ammattiyhdistyksen pitäisi puuttua asiaan ja alkaa puolustaa myyjiä Giganttia vastaan. Kunnon lakimies ja käräjille.
- 234tt2w
Tehkää niinkuin minä: heittäkää kaikki mainokset roskiin ja jättäkää katsomatta mainoskanavia. Ei ole mitään käsitystä mitä gigantissa on SUPERTARJOUKSESSA tai missään muuallakaan.
- kkoivisto
Olen hakenut laitteet Teknisiltä! Ja hommat toimii
- feryy46yw46yw
Ahneisiin uppoaa kaikenlainen huijaus.... "ysihinta" 0,99€, 1,99€, 19,99€, 199,99€ jne
Teillekin pöljille, jokaiselle teistä menee tuollainen hinnoittelu täydestä kuin väärä raha... ja halvalta tuntuu! Mitäs siitä jos Gigura huijaa...sehän on maan tapa. - 346156
Pitääpä mennä ostamaan kikantista läppäri saapi nähä kieltäytyväkkö myymään halvinta ja tarjoovat kallista. sillon kykllä nostan metelin ja kanteen.
- Lahtinenhauho
Ostin telkan. maksoi 1200. Plasma 70". Tarjosivat 800€ lisäturvaa. Kysyin miksi tarjootte. Sanovat että jos ei näy. Mutta kun näkyykanaalit kaikki. Kusettivatko?
Nyt vältän Giganttia! Gigantti ei mielestäni ymmärrä valmistajatakuun ja kuluttajasuojan eroa, kun kauppias myy viallisen tuotteen, Ensiksi kuluttajien itse on toimitettava laite muualle kuin myyjäliikkeeseen, jos laitteessa on vikaa. Kaksi kertaa olen saanut kielteisen kannan "valmistajan laitetakuu ei ole voimassa, koska,....".
Perheenjäsenilleni olen neuvonut ostamaan laitteita, joissa voi tulla korjattavaa muualta kuin Gigantista, sillä se vain on tyhmää maksaa liikaa. Kokonaishinta on tullut edullisemmaksi, kun on ostanut muualta kuin Gigantista ja silloin nämä myyjät vastaavat tuotteistaan siten kuin pitää ja ottaa asiat käsiteltäväksi myyjäliikkeessä.
Tässä suhteessa on hyviä kokemuksia Expertiltä, Clas Ohlsonilta, Instrumentariumilta ja Stockmannilta. Olisi ollut tyhmää maksaa liikaa eli ostanut Gigantista.- ghjkk
Oikeusasiamiehelle kantelu Kikantin myyjien avoimista hyökkäyksistä asiakkaan kimppuun hyllyillä
- AvaaSilmät
1. Tarjoustuotteita hakee muutama muukin kuin juuri sinä, ne todella pääsevät loppumaan eivätkä ole välttämättä laadukkaimpia luokassaan, tällöin puhutaan ns. sisäänvetotuotteista, mutta Giganttihan tarjoaa 30 pvän palautuksen niin voit itse kokeilla tuotetta.
2. Itselleni tämä lisäturva maksoi 1500 euron kannettavaan 280 euroa, mutta sain kaksi korjausta tuolla hinnalla kun olin itse vaurioittanut laitetta.
3. Kyseessä on myynnin ala jolla tulokset luodaan joten myyjät luonnollisesti tekevät työnsä. Mikäli ei auteta kyseessä on paska asiakaspalvelu jos koitetaan ollaan hyökkääviä? - fiksumpi.asiakas
Ihan normi kaupantekoa. Tarjoustuotteita on usein rajallisesti. Toisaalta..myyjällä on ilmoitusvelvollisuus tästä, tai joutuu tarjoamaan vastaavan tuotteen samaan hintaan.
Kun jotain on pakko saada heti, ei tarjoukset aina vastaa tähän. Siksi on keksitty tinkiminen ja tarjouspyyntömenettelyt. - ehkäkartsalle
tuliko ullatuksena jopllekin?
- Ex-muuli
https://share.jodel.com/post?postId=5a2cfe19d0120b001033bdf8
Jodelissa kuuma keskustelu ketjun toiminnasta... - Ehj
Ostin LG K 10 puhelimen huomasin myöhemmin pakettiin oli laitettu LG K 4 sanottiin että ei vaihdeta
- AlinaJaPate
Jos ostan television kalibroituna, niin saanko palauttaa jos tuntuu että kuvanlaatu ei tyydytä.
- Kaleidoskooppikuva
Et saa. Kuvanlaatu on säädetty juurikin sinun mörrimöykyn koloon sopivaksi.
- Gigantionbest
Toi on yhtä isoo sontaa
- Anonyymi
Suomen Kodinkone Kaupan Liitto palkitsee vuosittain koko maan kattaavan kilpailun asiakkaiden hyvästä palvelusta, rehellisestä tuote-esittelystä ja myyjän antamienlupausten koskoen takuukorjauksia tuotevaihtoja sekä rahat takaisin lupauksia jopa myyyän omasta pussista. Äänestys toteutetaan tuotteen ostokuittiin rastitetulla kohdalla : Number One
Vuoden 2020 pääpalkinnon Philips XYZ 20 Leipäkoneen voitti Hämeenlinnan Tiiriön Gigantin Kodinkoneosaston myyjä Heikki Helppo . Gigantinnjärjestämässä palkinnon luovutusjuhlassa palkinto luovutettiin Heikki Helpolle ja asiakkaille jaettiin 1657 muoviämpäriä sangalla. Juhlavassa tilaisuudessa kahviteltiin kera Laurellin leipomon yön yli nukkuneilla tuorehkoiilla munkeilla. Miesasiakkaille jaettiin räväkät Reikämunkit ja Naisasiakkaille juuri lanseerattu tuote, Jötäkkämunkit.- Anonyymi
Edellisestä jäi pois...
Heikki Helppo sai lisäksi 2kg Hiivaleipäjauhoja ja kuivahiivapaketin.
Yt. Gigantti Tiiriö
- Anonyymi
Aika halpoja tarvii tavaroitten olla että siihen liikkeeseen menen. Mitään mistään tietämättömiä nuoria myymässä, ihmisten huijaus pääasia. Kun ostaa vaikka puhelinta niin yritetään saada vanhuksia ja muita jotka ei täysin ymmärrä asiaa liittymään johonkin gigantin omaan systeemiin, joka maksaa kahden vuoden ajan jonkin verran. Eivät saaneet minua siihen lankaan kun lapset varoitti näistä huijareista. menkää vaikka poweriin, ei sielläkään se asiakaspalvelu ole parhainta mutta parempaa kun gigantissa.
- Anonyymi
Siihen Tiiriöön on tullut Power kilpailemaan Gigantin kanssa. Suosittelen.
- Anonyymi
Oi Powerissa on sievä, nuori, tumma myyjätär ❤️
- Anonyymi
Gigantti myy hyvää tavaraa halvll 30pv rahat takaisin takuulla. Aina myyjä sopivasti kohdalla, päinvastoin kuin Speden Rautakauppamyyjä jok lymyili piilossa asiakkaita
- Anonyymi
Ennen rautakaupasta kun gigantista. Giganttissa todella ärsyttäviä "mmyjiä".
- Anonyymi
Harmittaa se gigantin myymälän ostoskuja, oikea sakkokierros.. ei oikein voi mitäön näpistääkään kun on koko ajan monen myyjän silmät selässä ja ne on nuoria miehiä.treenanneet keskenään takaa ajoa myymälävarkaiden varalle ja sitten se kassan jälkeinen tuulikaapin lasiseinä vinkkeli.. siinä viimestään ne saa kiinni ja selättää
- Anonyymi
Motonetissä ja Tokmannilla on samanlainen kuja on pakko juosta pakoon ensin poispäin ulko-ovesta sitä kujaa vartija perässä se on suunniteltu myymälävarkaiden varalle.
- Anonyymi
Gigantti ja Alko ovat suosimiani päivittäistavaralikkeitä. Käyn mielelläni kummadsakin
- Anonyymi
Gigussa on katon rajassa hyllyllä paljon pesukoneita
- Anonyymi
Aivan naurettava kauppa. Ylimielisiä "myyjiä" oli pakko kirjoittaa myyjä kun ovat ilmeisesti sillä nimikkeellä töissä. Pari vuotta sitten "myyjä" luulin ensi koulun harjoittelijaksi puhui täyttä paskaa kun ostin sieltä kännykän. Menin todella halpaan tämän kerrottua että puhelimessa ei virusturvaa jos en osta 150€ euron turvaa Gigantin kautta. Ostin tyhmänä tämän "turvan. Jäkeenpäin sukulainen sanoi että ei olisi tarvinnut ostaa, turva kuulemma on puhelimessa. Sen jäkeen en gigantin ovia ole avannut enkä avaa. Ainoastaan vien kaikki hajonneet kodinkoneet sinne talon päätyyn, aika kasa sitä on sinne kertynytkin. Kodinkoneliikkeeton velvollisia ottamaan nämä koneet vastaan. Nytt alkaa peräkärry olla täynnä kun tutut ja naapurit ovat sen täyttäneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327