Gigantti huijaa asiakkaitaan näin..

Raivostunut asiakas

Mielestäni on huijausta:

1. Tarjoustuote on jo ensimmäisenä iltapäivänä loppu ja myyjä ilmoittaa että -"kaikki meni jo, tarjoustuotetta saadaan lisää vasta kahden viikon kuluttua",
ja alkaa väkisin myydä vastaavaa tuotetta joka EI OLE tarjouksessa. Asiakas ei jaksa odottaa "kahta viikkoa" vaan ostaa normaalintaisen tuotteen. Myyjä saa paremman bonuksen.

2. Hinta vaikuttaa edulliselta "Gigantti-hinnalta", kun teet ostopäätöksen ja myyjä kirjaa kauppaa koneeseen hän alkaa myydä "LISÄTURVAA" joka erään 59€ maksavan tuotteen kohdalla oli 13€....
Kyse on siitä että ns. alennus otetaan asiakkaalta takaisin ovelasti ilman mitään näennäistä vastiketta myymällä "ILMAA" ns, lisäturvatakuuna joka ei Gigantin maksettavaksi takuuna todennäköisesti koskaan laukea...

Ovelaa...

76

4236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jep2

      Minua alkoi Gigantissa sapettaa se, että jos olisin etukäteen varannut netissä PS4 ohjaimen ja pelin, ne olisivat olleet "netin kautta" 10€/kpl kalliimpia, kuin noutamalla ne itse hyllystä.

    • Hölmöläinen

      Gigantin myyjät on provisiopalkalla, ei siinä mitään. Ei tarvii odotella myyjää, joku tulee aina palvelemaan. Palvelu on muuten kyllä parasta mitä Hämeenlinnassa saa. Myyjillä on aina apina hartioilla kuukausimyyntiä verrataan aina parhaan myyjän tulokseen josta lasketaan arvo jonka yli pitää myydä muuten tulee kenkää.

      • gigsulover

        itse asiassa kenelläkään Gigantti Oy:n työntekijällä ei ole provisio palkkaa. Eikä kukaan, joka tekee työaikana töitä saa kenkään, oli tulos mikä hyvänsä.


      • Anonyymi

        Gigantinpalvelu, on sinänsä hyvää, mutta mitään turvaa et saa.


    • Kuhmu kallossa

      Tiiriön Gigantissa on vaarallinen tuulikaappi. Kun astelet sisään ulko-ovesta tuulikaappiin ja tömistelet kengistä lumet joudutkin kohta vaaratilanteeseen kuten minä.

      Aion vaatia muhkeat korvaukset vaikka oikeusteitse Gigantilta isosta kuhmusta ottassani. Kun kävelin lumien tömistelyn jälkeen eteenpäin niin törmäsinkin pää edeellä helkkari lasiseinään jota luulin ittestään aukeevaksi oveksi.

      Mitä vielä. Ei siinä mitään ovea ole se on seinä. Moni lienee siihen päänsä lyöny? Enpä arvannut äkkiseltään että arkkitehti on tehny jekun. Tuulikaapisa pitää kääntyä äkkiseltään 90 astetta vasen ja kolme metriä vasemmalle kävellä, siellä on ne ittestään aukeevat ovet.

      Samalla selvis miksi siinä törmäys-lasiseinän takana on aina ryhmä niitä Gigantin myyjiä nauraa hohottamassa sisään pyrkiville kun kopauttavat kallonsa laseihin

      • gigsulover

        tuliko korvauksia, vai pitäiskö ostaa rillit ja huumorintaju?


    • lasitöihin se meni

      mä vetäsin kans siihen samaan lasiseinään viime kesänä fillarilla kun oli kiire jääkaappikaupoille. jäi kaappi ostamatta ja ajoin vtutukseen suoraan Tiiriön Alkoon ja ostin kaksi Gossua. Ei vtuttanut enää yhtään ekan pullon jälkeen

      • Pyöräilijä myös

        Myötätuntoni. Pyörät pitää kuitenkin jättää ulko-oven viereen telineeseen. Oma syyssi. Miksi piti ajaa väkisen vängällä sisään astikka?


    • 13+7

      Niinno jos siinä jalkoja tömistellessä katellaan alaspäin ja otetaan askelia eteenpäin, ni taatusti törmää vaikka betoniseinään.

      Ite oon Gigantissa asioinu useammankin kerran, eikä ole käynyt lähelläkään törmätä siihen seinään, ei edes ensimmäisellä käyntikerralla.

      • Raivostunut asiakas

        Totta hitossa katellaan jalkoihin lähteekö lumet töppösistä ettei lennähdä liukkailla perseelleen kiillotetulla lattialla hetikohta tuulikaapin jälkeen.

        Kyseessä on ilmiselvä arkkitehdin muodostama ansa, katiska. No, sinä nyt et ole törmännyt siihen lasiseinään mutta jotain on sullekin tapahtunut kun höpiset betoniseinästä vaikka sulle on nimenomaan taottu kalloon että kyse on lasiseinästä.

        Lisäsit ovelana kettuna loppuun, "ei edes ensimmäisellä käyntikerralla".

        No, ehkä et, mutta voihan olla että olet ns. "pälyilijä" joka koko ajan kurkkii joka ilmansuuntaan sivuille, taakse ja välillä eteenkin päin...


      • Harvoin sairaalaan
        Raivostunut asiakas kirjoitti:

        Totta hitossa katellaan jalkoihin lähteekö lumet töppösistä ettei lennähdä liukkailla perseelleen kiillotetulla lattialla hetikohta tuulikaapin jälkeen.

        Kyseessä on ilmiselvä arkkitehdin muodostama ansa, katiska. No, sinä nyt et ole törmännyt siihen lasiseinään mutta jotain on sullekin tapahtunut kun höpiset betoniseinästä vaikka sulle on nimenomaan taottu kalloon että kyse on lasiseinästä.

        Lisäsit ovelana kettuna loppuun, "ei edes ensimmäisellä käyntikerralla".

        No, ehkä et, mutta voihan olla että olet ns. "pälyilijä" joka koko ajan kurkkii joka ilmansuuntaan sivuille, taakse ja välillä eteenkin päin...

        Totta kai katson eteeni kun liikun.


    • oikeusjuttu

      Ymmärrän pyöräilijän murheen.
      Ajoin niin maan pirusti kotiin viime kesänä ja törmäsin Gikantin seinään, se oli siinä ihan yllättäen, tuli kuhmu otsaan, oion sitä nyt.

    • Korvauskanne?

      Vallitsee näemmä yksimielisyys siitä että Kikantin tuulikaappi on helvetin vaarallinen. Se asia on kai riidaton? Jalankulkija on lyöny ottansa lasiseinään. Pyöräilijä petoniseinään jonkalaista ei olettanut tulevan vastaan kun ajaa sisään tuulikaappiin vauhilla. Siis yhteiskanne? Korvauskanne?

    • porkat säily ehjinä

      Olin tänään hiihtämässä moottoriradalla ja laskettelin sivakoilla siihen Gigantin pihaan ja suoraan tuulikaappiin ja siihen lasiseinään. Ei ollut hiekoitettu pihaa riittävästi eli vauhti ei pysähtynytkään oletettuun paikkaan ja se kiinteä lasiseinä ei ollutkaan automaattiovi. Lampiset meni kärjistä poikki ja polvet on nyt ihan verillä. Mistä näitä idioottisuunnittelijoita oikein sikiää. Oikeusjuttuhan tästä kudotaan Giganttia vastaan.

      • www.www

        Aivan helvetin hyvin kirjoitettu. Nauroin kauan. Sulla on sana hallussa!


    • kerran käynyt

      Vaan jos palataan alkuun, totean vain, että en käy enää Gigantissa. Kävin kerran ja sain sen verran huonoa palvelua ja juurikin tuota pakkomyyntiä, että lähdin pois ostamatta mitään ja hankin tuotteeni naapurikaupasta.
      Ei Giganttiin ole kenenkään pakko mennä, jos pelkää pakkomyyntiä tms. Saman tarjouksen ja hinnanalennuksen saa muistakin kaupoista tai jos ei ihan onnistu pääsemään Gigantin hinnoille, ei ainakaan tule mielipahaa.

    • olympia viewer

      Gigurassa on se hyvä puoli että sieltä saa Olympialaisten tms. isojen kisojen aikaan ilmaiseksi 100" leveen plasman ja palautusoikeus on ilman selitystä 30 pv / rahat takaisin

    • Paskkiainen

      Kuinkas me saatais tähän juttuun mukaan se koiranpaska? Ei kukaan oo sellaiseen liukastunut sielä tsikantissa?

    • Mamu-Katiska

      Gigantin tuulikaapin "90 asteen mutka" on suunniteltu myymälävarkaiden varalle. Kyse on ns. katiskasta. Tuulikaappi on suunniteltu tunneliksi josta ei pääse läpi nopeesti juoksemalla vaan rosvon pitää ensin jarruttaa, sitten kääntyä ja taas kiihdyttää uudelleen. Tämä vie pakoaikaa ja kassatyttö ehtii painaa nappulaa.

      Tämä Amokin juoksu on vaikea toimenpide ns. "juoksu-tv" kainalossa. Kassalla on Alarm -nappi jota painamalla tuulikaapin katosta putoaa neliön muotoinen oveton hissiverkko-häkki tuulikaappiin rosvon ympärille ja samalla ulok-ovet naksahtavat lukkoon.

      Viime viikolla satuin paikalle kun mamu juoksi tuulikaappiin mikrouuni sylissään ilman kuittia, kuului rämähdys, tuulikaapista nousi sinistä savua ja mamu oli katiskassa uuni sylissään. Myyjä ehti painaa nappia.

      Vartijat tuli ja vinssas sähköllä katskan ylös ja nappas mamun rautoihin.

      • Anonyymi

        Kyllä matuilla on kotiinkuljetus kodinkoneissa !


    • Umam

      Rasistinen kommentti. Yrität vain mustamaalata kaikki maahanmuuttajat varkaiksi. Eivät he ole. Osa on ihan insinöörejä ja lääkäreitä, joita ei vain palkata rasismin takia. Jos joku sitten hairahtuu rikoksen tielle, niin heti ollaan syyllistämässä koko ryhmä.

      Gigantti on hieno kauppa. Asiakaspalvelu on ystävällistä ja apua tarjotaan ihan koko ajan. Jos nappaat itse tuotteen hyllystä, niin joku on välittömästi repimässä sen kädestäsi ja kirjoittamassa kuittia siitä. Se on hienoa ja mukavaa. Tunnen itseni kuninkaaksi!

      Mutta koska kannatan dempkratiaa, en käy Gigantissa.

      • Mamu-Katiska

        En mustaaalannut kaikkia mamuja, vain sen varkaan josta puhuin. Opettele lukemaan, en puhunut mitään klaaneista tai heimoista


    • ei mitään uutta

      Totahan on harrastanut eksperttikin jo ajat sitten.

      Kävin kokeilemassa piruuttaan ja kiusaksi kerran.

      Oli pesukone malli tarjouksessa, mutta yllättäin oli myyty kaikki ja alkoi muiden kaupustelu.

      Ei siinä mitään, mutta kyseistä mallia ei edes koskaan ollutkaan edesmenneessä myymälässä.

      Ei tykänny liimatukka faktoista.

    • veljir

      Älkää mustamaalako mustalaisia

    • Toinen_kassa

      on hatuttanut gigantissa asioidessa se, että ehtoolla on myyjää/tavaranlappaajaa hyllyjen välissä vaikka kuinka, mutta kassalla vain 1 neiti. Molemmilla kerroilla siinä on joku vielä kassalla ollut "korjaamassa" ostoksiansa edessä, joten ostoksen noutamiseen mennyt 5min ja kassalla vietetyt 10-15min ei oikein ole balanssissa.

      • Takuukuitti

        Olet jo tavaran ostanut, sinuun ei kannata enää uhrata varoja.


      • Anonyymi
        Takuukuitti kirjoitti:

        Olet jo tavaran ostanut, sinuun ei kannata enää uhrata varoja.

        Toki voin vxttuuntuessani jättää sen tavaran siihen ja jättää ostamatta. Korona-aikana olisi suotavaa jättää se jono siihen keräämättä


    • huonotopasteetsiellä

      Liian vaikea kauppa mullekin. Kerran olen käynyt ja eksyin siellä het täysin ja ulos löysin opastettuna vasta viidennen haahuilupäivän jälkeen. Nykyään käyn enää vain R-kioskilla

      • kiertoilmauuni

        joo tuttu juttu, kerran ajoin sinne enkä löytänyt pois kun vasta 2 viikon jälkeen. onneks oli taskussa aikasemmin ärrältä ostettu leipä niin mikäs siinä gigantin uuneja testaillessa paistui juusto leivän päällä kiertoilmauunissa oikein rapeaksi, nam! vuodeosastoa en harmikseni löytänyt, joten nukuin kassan takana yöt. kyllä gigantti pitää huolen asiakkaidensa viihtyvyydestä!


      • 3DTouhua

        Gigantissa menee pää sekaisin kun pitää moikata yli kahdellekymmenelle henkilölle. Innokkaan myyjän pakoonjuokseminen ja harhauttaminen vaatii todellista survivalia. Jos tietää mistä voi napata muistikortit ilman myyjää siitä on etua, paitsi kassalla hankalaa kun kuulustelee, että otitko nämä ihan itse hyllystä ja myyjää ei virallisesti ole en tiedä nappaako kassaneiti sitten bonarit vai miten. Olen kyllä joka kerran helpottunut, kun pääsen sieltä ulos ilman esittelyjä ja agressiivistä pakkomyyntiä ja tarinoita siitä, että mulla ja mun serkullakin on tälläinen, eikä meillä se ole ikinä hajonnut.


      • ÄläostamitäänPäivä

        Tuosta saisi hyvän pelin. Rusettikaulojen liikkeet pitää pystyä ennakoimaan harhauttamalla ne kebabkioskille.


    • Yli_innokkaat

      myyjät sapetti viimeksi... ostin 2 eri tuotetta. Ekan tuotteen ostin myyjän kautta, toisen noudin itse hyllystä. Eikös tästä toisestakin, itse noudetusta tuotteesta pitänyt (eri) myyjän saada provikka. Kassalla oli huvitus suuri, kun näitä "ei saanut samalle lapulle" ja tuotteet joutui maksamaan erikseen. MAHTAVAA!!! Nyt vielä päivittäistavarakauppoihinkin "jobbarit" ja sitten ostoskärryn 57 tuotetta erikseen veloitellaan kassalla :)

      • gigsulover

        Voi olla esim näin: kassalla on selvää että kopissa (ei pääse laiskottaa) tehdään töitä. Osastolla ainoa keino osoittaa työnantajalle (joka ei ole kokoajan kaikkia vahtimassa) aktiivisuutta, on tehdä omalla nimellä kuitti.


    • Eivalittamista

      Lisäturvaa tuotteelle ei tarvitse ostaa. Kerran ostin tuotteen Gigantista, itse otin hyllystä. Menin kassalle kassaneiti sanoi hinnan ja minä sanoin ettei vastaa hyllyn reunassa olevaa hintaa. Kävimme yhdessä katsomassa ja sain tuotteen edullisemmalla hinnalla. Myyjä oli kuulema laittanut tuotteen väärälle kohdalle.

      • noinseon

        noinhan se on


    • lasiluukkuhooweri

      Luulin että kikantti on luotettava firma. Enpä luule enää. Olin ostamassa telkkua kun myyjä kysyi millasta konetta meinasit. Sanoin että sellasta mitä ne uskovaiset pitää syntinä. Maksoin ja menin kotiin. Lupasivat toimittaa huomenissa. No, auto toikin sieltä lasiella etuluukulla varustetun Hooverin. Kyllä kenkutti. Luota sitten Kikanttiin jatkossa. Enpä luota..

    • seontyhmäjokamaksaa

      No tuliko toi nyt jollekin yllätyksenä?

    • lisääturpaan

      Tarjosko ne sille Hooverille sitä lisäturvaa?

    • luottomenji

      Juu. Tarjos se Kikantin miesmyyjä sitä lisäturvaa mutten ottanu. Hooverin hinta oli 699,99€ ja lisäturvan hinta vain 300,01€. Kiskontaa ja huijausta. LUOTTO MENI TOTAALISESTI KIKANTTIIN

    • gigantinjuoniontotta

      Aloittaja on oivaltanut Gigantin juonen.

      http://www.talouselama.fi/uutiset/kodinkoneen kate katoaa nain vastaa uusi expert/a2295613

      Hintavetoinen markkinointi on etenkin Gigantin kovan kasvun syy. ”Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa”, on iskostunut kuluttajien mieliin.

      Markkinoinnilla on varjopuolensa. Viskari puhuu ”tuotteiden käännöstä”. Tuotteiden kääntö tarkoittaa, että huippuhalpojen tarjoustuotteiden perässä kauppaan lähteneet asiakkaat taivutellaankin ostamaan samaan tarpeeseen kalliimpia tuotteita, joissa myyjän katteet ovat paremmat.
      Uutiskirjeestä saat muutkin uutiset päivittäin.
      Tilaa uutiskirje

      Talouselämän (25/2014) haastattelussa viime vuonna Gigantin toimitusjohtajaIrmeli Rytkönen puhui samasta asiasta hiukan toisin sanoin. Hänen mukaansa myyjän on aina kysyttävä asiakkaan tarpeita, ratkaistava asiakkaan ongelmat.

      Tärkeintä on saada asiakas ymmärtämään, että se halvin – ja pienikatteisin  tuote ei sittenkään täytä asiakkaan tarpeita.

    • optikolleharhaan

      Gigantin "on se vaan niin halpaa" on optinen harha...huijausta.

    • giganttihävisioikeudessa

      http://korkeinoikeus.fi/fi/index/ennakkopaatokset/precedent/1418976002114.html

      Tuossa linkissä on ilmeisesti tyypillinen esimerkki Gigantin (a) myyjiä orjuuttavasta ja (b)asiakkaita röyhkeästi kusettavasta, täysin tuomittavasta ja moraalittomasta liike-ideasta.

      (a) Myyjäparan on myytävä keskimäärin 80% saman osaston parhaan myyjän myynnistä. Ei riitä että myy euromääräisesti tuon vaaditun määrän, tai ylikin, jos vaadittu myyntimäärä koostuu esm. "tarjoustuotteita" joissa on pieni kate.

      Tavoitteeseen päästäkseen pitää myydä tuotteita joista liike saa paremman katteen, ei tarjoustuotteita.

      (b) Asiakas näkee esm. viikonlopun aikana Gigantin edullisen ja ostamaan provosoivan mainoksen "ON TYHMÄÄ MAKSAA LIIKAA" jollekin tarvitsemalleen tuotteelle. Maanantaina hän menee töistä päästyään ostamaan kyseistä tuotetta.

      Pääsääntöisesti myyjä ilmoittaa että valitettavasti tarjoustuote on loppu (sitä oli ollutkin tosiasiassa vain muutama kappale) ja lisää tulee vasta 2 kk päästä.

      Myyjä alkaa tyrkyttää välittömästi vataavaa toisen merkkistä kalliimpaa, mutta EI TARJOUSTUOTETTA (jossa on parempi kate)...

      Asiakas yrittää jarrutella että ei oikein ole varaa kalliimpaan ja piti ostaa se tarjoustuote joka olisi ihan hyvin täyttänyt tarpeen..

      Myyjä painaa päälle kuin kuoleman hädässä koska kyse on hänen työpaikastaan jonka säilyttämiseksi hänen on kyettävä myymään tuotteita joissa on isompi kate että hänen myyntitavoitteensa täyttyy.

      Asiakkaan kannalta Gigantti on huijannut hänet liikkeeseen TARJOUSTUOTE verukkeella. Todellisuudessa Gigantti ei ole järjestänyt minkäänlaista tarjoukseen perustuvaa myyntitapahtumaa jossa olisi tarjoustuotteita myynnissä kuten mainoksessa annettiin harhaan johtavasti ymmärtää.

      Gigantin ainoa tarkoitus oli houkutella valheellisen TARJOUS-mainoksen avulla asiakas liikkeeseensä, ja valitellen ilmoittaa että tarjoustuote on loppu ja sen jälkeen myyjää ja asiakasta painostaen pyrkiä vimmatusti myymään tarjoustuotetta kalliimpi tuote jossa on suurempi kate.

      Eikä tämä vielä riitä. Kun mikä tahansa edullinen "ON TYHMÄÄ MAKSAA LIIKAA" kauppa on tehty, myyjä hyökkää sutena asiakkaan kimppuun kauppaamaan "LISÄTURVAA" ja, jos erehtyy sen ottamaan maksaa tyhjästä Gigantille sen verran kuin mitä tuotteen piti olla halvempi.

      Toivottavasti jonkun muunkin kuin minun silmät ovat auenneet Gigantin epärehellisen ja kieron, myyjää nöyryyttävän ja alistavan, sekä asikasta kusettavan liikeidean suhteen.

      Ikinä en enää asioi Gigantissa ja yllä kerrottua evankeliumia Gigantin touhuista levitän joka puolella aina kun on tilaisuus.

      • annelitempakka

        Lukeehan siinä myyjän tilinauhassakin," se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa"


    • Demarisaailmaiseksi

      Minä en käy Gigantissa juuri tuon takia. Ikinä ei saa mitä menee hakemaan ja jos itse ottaa jonkun tavaran hyllystä, niin 20 "myyjää" on kirjoittamassa siitä kuittia. Ärsyttävä kauppa.

    • Kiitospaljonnäkemiin

      En ole aiemmin tuota oikeuden päätöstä nähnyt, mutta koko teksti kertoo paljon Gigantin toiminnasta. Nyt ymmärrän miksi myyjää paukkaa aina kimppuun eikä mitään saa katsoa rauhassa. Tästä eteenpäin pyrin asioimaan jossain muualla. Täytyy toivoa että mahdollisimman moni muukin päättää tehdä samalla tavalla...

      • tintturi

        Ai. Meillä usein siellä päinvastainen ongelma, kaikki myyjät aina varattuja.


    • rfrqq5636266

      Gigantin liiketoimintatapa stressaa ja sortaa myyjiä. Ammattiyhdistyksen pitäisi puuttua asiaan ja alkaa puolustaa myyjiä Giganttia vastaan. Kunnon lakimies ja käräjille.

    • 234tt2w

      Tehkää niinkuin minä: heittäkää kaikki mainokset roskiin ja jättäkää katsomatta mainoskanavia. Ei ole mitään käsitystä mitä gigantissa on SUPERTARJOUKSESSA tai missään muuallakaan.

    • kkoivisto

      Olen hakenut laitteet Teknisiltä! Ja hommat toimii

    • feryy46yw46yw

      Ahneisiin uppoaa kaikenlainen huijaus.... "ysihinta" 0,99€, 1,99€, 19,99€, 199,99€ jne
      Teillekin pöljille, jokaiselle teistä menee tuollainen hinnoittelu täydestä kuin väärä raha... ja halvalta tuntuu! Mitäs siitä jos Gigura huijaa...sehän on maan tapa.

    • 346156

      Pitääpä mennä ostamaan kikantista läppäri saapi nähä kieltäytyväkkö myymään halvinta ja tarjoovat kallista. sillon kykllä nostan metelin ja kanteen.

    • Lahtinenhauho

      Ostin telkan. maksoi 1200. Plasma 70". Tarjosivat 800€ lisäturvaa. Kysyin miksi tarjootte. Sanovat että jos ei näy. Mutta kun näkyykanaalit kaikki. Kusettivatko?

    • Nyt vältän Giganttia! Gigantti ei mielestäni ymmärrä valmistajatakuun ja kuluttajasuojan eroa, kun kauppias myy viallisen tuotteen, Ensiksi kuluttajien itse on toimitettava laite muualle kuin myyjäliikkeeseen, jos laitteessa on vikaa. Kaksi kertaa olen saanut kielteisen kannan "valmistajan laitetakuu ei ole voimassa, koska,....".
      Perheenjäsenilleni olen neuvonut ostamaan laitteita, joissa voi tulla korjattavaa muualta kuin Gigantista, sillä se vain on tyhmää maksaa liikaa. Kokonaishinta on tullut edullisemmaksi, kun on ostanut muualta kuin Gigantista ja silloin nämä myyjät vastaavat tuotteistaan siten kuin pitää ja ottaa asiat käsiteltäväksi myyjäliikkeessä.
      Tässä suhteessa on hyviä kokemuksia Expertiltä, Clas Ohlsonilta, Instrumentariumilta ja Stockmannilta. Olisi ollut tyhmää maksaa liikaa eli ostanut Gigantista.

    • ghjkk

      Oikeusasiamiehelle kantelu Kikantin myyjien avoimista hyökkäyksistä asiakkaan kimppuun hyllyillä

    • AvaaSilmät

      1. Tarjoustuotteita hakee muutama muukin kuin juuri sinä, ne todella pääsevät loppumaan eivätkä ole välttämättä laadukkaimpia luokassaan, tällöin puhutaan ns. sisäänvetotuotteista, mutta Giganttihan tarjoaa 30 pvän palautuksen niin voit itse kokeilla tuotetta.
      2. Itselleni tämä lisäturva maksoi 1500 euron kannettavaan 280 euroa, mutta sain kaksi korjausta tuolla hinnalla kun olin itse vaurioittanut laitetta.
      3. Kyseessä on myynnin ala jolla tulokset luodaan joten myyjät luonnollisesti tekevät työnsä. Mikäli ei auteta kyseessä on paska asiakaspalvelu jos koitetaan ollaan hyökkääviä?

    • fiksumpi.asiakas

      Ihan normi kaupantekoa. Tarjoustuotteita on usein rajallisesti. Toisaalta..myyjällä on ilmoitusvelvollisuus tästä, tai joutuu tarjoamaan vastaavan tuotteen samaan hintaan.

      Kun jotain on pakko saada heti, ei tarjoukset aina vastaa tähän. Siksi on keksitty tinkiminen ja tarjouspyyntömenettelyt.

    • ehkäkartsalle

      tuliko ullatuksena jopllekin?

    • Ex-muuli
    • Ehj

      Ostin LG K 10 puhelimen huomasin myöhemmin pakettiin oli laitettu LG K 4 sanottiin että ei vaihdeta

      • AlinaJaPate

        Jos ostan television kalibroituna, niin saanko palauttaa jos tuntuu että kuvanlaatu ei tyydytä.


      • Kaleidoskooppikuva

        Et saa. Kuvanlaatu on säädetty juurikin sinun mörrimöykyn koloon sopivaksi.


    • Gigantionbest

      Toi on yhtä isoo sontaa

    • Anonyymi

      Suomen Kodinkone Kaupan Liitto palkitsee vuosittain koko maan kattaavan kilpailun asiakkaiden hyvästä palvelusta, rehellisestä tuote-esittelystä ja myyjän antamienlupausten koskoen takuukorjauksia tuotevaihtoja sekä rahat takaisin lupauksia jopa myyyän omasta pussista. Äänestys toteutetaan tuotteen ostokuittiin rastitetulla kohdalla : Number One

      Vuoden 2020 pääpalkinnon Philips XYZ 20 Leipäkoneen voitti Hämeenlinnan Tiiriön Gigantin Kodinkoneosaston myyjä Heikki Helppo . Gigantinnjärjestämässä palkinnon luovutusjuhlassa palkinto luovutettiin Heikki Helpolle ja asiakkaille jaettiin 1657 muoviämpäriä sangalla. Juhlavassa tilaisuudessa kahviteltiin kera Laurellin leipomon yön yli nukkuneilla tuorehkoiilla munkeilla. Miesasiakkaille jaettiin räväkät Reikämunkit ja Naisasiakkaille juuri lanseerattu tuote, Jötäkkämunkit.

      • Anonyymi

        Edellisestä jäi pois...
        Heikki Helppo sai lisäksi 2kg Hiivaleipäjauhoja ja kuivahiivapaketin.
        Yt. Gigantti Tiiriö


    • Anonyymi

      Aika halpoja tarvii tavaroitten olla että siihen liikkeeseen menen. Mitään mistään tietämättömiä nuoria myymässä, ihmisten huijaus pääasia. Kun ostaa vaikka puhelinta niin yritetään saada vanhuksia ja muita jotka ei täysin ymmärrä asiaa liittymään johonkin gigantin omaan systeemiin, joka maksaa kahden vuoden ajan jonkin verran. Eivät saaneet minua siihen lankaan kun lapset varoitti näistä huijareista. menkää vaikka poweriin, ei sielläkään se asiakaspalvelu ole parhainta mutta parempaa kun gigantissa.

    • Anonyymi

      Siihen Tiiriöön on tullut Power kilpailemaan Gigantin kanssa. Suosittelen.

      • Anonyymi

        Oi Powerissa on sievä, nuori, tumma myyjätär ❤️


    • Anonyymi

      Gigantti myy hyvää tavaraa halvll 30pv rahat takaisin takuulla. Aina myyjä sopivasti kohdalla, päinvastoin kuin Speden Rautakauppamyyjä jok lymyili piilossa asiakkaita

    • Anonyymi

      Ennen rautakaupasta kun gigantista. Giganttissa todella ärsyttäviä "mmyjiä".

    • Anonyymi

      Harmittaa se gigantin myymälän ostoskuja, oikea sakkokierros.. ei oikein voi mitäön näpistääkään kun on koko ajan monen myyjän silmät selässä ja ne on nuoria miehiä.treenanneet keskenään takaa ajoa myymälävarkaiden varalle ja sitten se kassan jälkeinen tuulikaapin lasiseinä vinkkeli.. siinä viimestään ne saa kiinni ja selättää

      • Anonyymi

        Motonetissä ja Tokmannilla on samanlainen kuja on pakko juosta pakoon ensin poispäin ulko-ovesta sitä kujaa vartija perässä se on suunniteltu myymälävarkaiden varalle.


    • Anonyymi

      Gigantti ja Alko ovat suosimiani päivittäistavaralikkeitä. Käyn mielelläni kummadsakin

    • Anonyymi

      Gigussa on katon rajassa hyllyllä paljon pesukoneita

    • Anonyymi

      Aivan naurettava kauppa. Ylimielisiä "myyjiä" oli pakko kirjoittaa myyjä kun ovat ilmeisesti sillä nimikkeellä töissä. Pari vuotta sitten "myyjä" luulin ensi koulun harjoittelijaksi puhui täyttä paskaa kun ostin sieltä kännykän. Menin todella halpaan tämän kerrottua että puhelimessa ei virusturvaa jos en osta 150€ euron turvaa Gigantin kautta. Ostin tyhmänä tämän "turvan. Jäkeenpäin sukulainen sanoi että ei olisi tarvinnut ostaa, turva kuulemma on puhelimessa. Sen jäkeen en gigantin ovia ole avannut enkä avaa. Ainoastaan vien kaikki hajonneet kodinkoneet sinne talon päätyyn, aika kasa sitä on sinne kertynytkin. Kodinkoneliikkeeton velvollisia ottamaan nämä koneet vastaan. Nytt alkaa peräkärry olla täynnä kun tutut ja naapurit ovat sen täyttäneet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1412
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1193
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe