Putkiremontti alkaa.
Kuka osaa sanoa, mitä merkitsee uponorin putkissa lisä määritelmä UNIPIPE ja entä ilmaisut UPPU, UPKU, UPUK jne, ja onko uponorin putkilla takuuta.
Onko Uponorilla eri tasoisia komposiittiputkia ja mihin hintaluokkaan osuu tuo UNIPIPE?
Putkiremontti
1
156
Vastaukset
- sähköputkim135
Unipipe on komposiittiputkituotemerkki. Nykyään lienee suunnilleen samaa tavaraa kaikki uponorin putket, ensimmäisinä vuosina oli joitain eriä, jotka menivät sisältä rakkuloille liian matalissa lämmöissä.
Komposiittiputkissa se ero ei nykyään tule vaan liitoksissa, putkien mitoituksissa ja asennuksessa. Materiaalit ovat hyviä, mutta niilläkin voidaan pilata kohde huolimattomalla asennuksella. Halvin ja nopein ei välttämättä ole kokonaiskäyttöiältään kustannustehokkain.
Ottakaa vaan niitä virolaisia ja venäläisiä (viron alihankkijoiden, alihankkijoita) "putkiammattilaisia" , niin saa suomalaiset lvi-ammattilaiset hälytys-, pyhä-, ja yötyökorvauksia aikanaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925298
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000