MTV -uutiiset ei näy linuxilla

Kiva tietää

Onko kukaan onnistunut ?

56

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuo
      • 1+1

      • --->
        1+1 kirjoitti:

        Pipelight asennus suomeksi esitettynä löytyy täältä (kohta 3)
        http://mkk-demo.net/wordpress/ubuntu-12-0414-04-mediaohje

        sudo apt-add-repository ppa:ehoover/compholio
        sudo apt-add-repository ppa:mqchael/pipelight
        sudo apt-get update
        sudo apt-get install pipelight

        Sitten vain hyväksyy MS-EULAn ja sallii silverlightin selaimessa.


      • Kivä tietää

        Asensin mutta mtv ei näy - os on suse 13.2 sopiiko se siihen lainkaan ?


      • Tuosta ohjeet

      • pipelight-plug

    • 1+1

      Näyttää tosiaan, että mobilestream ei toimi enää, viimeinen näkyvä lähetys on 18.1.
      Eli tämä FF launchy vlc-katselu, mikä käytti mobilestreamia, ei toimi enää (mobilestream joko lopetettu tai muutettu).

      Pipelight toki toimii.

    • Piippuvalo.

      linuxiin pitää asentaa apupyöriä jotta nuo näkyisi, saattaa muuten se pipelight antaa hetken päästä huutomerkillä varustetun virheilmoituksen.

      • ihateubuntu

        Eipä tuo häiritse, tuo maikkari, jos kerran vuodessa tulee käytyä katsomassa niin hyvä on.
        Täytyy vaan toivoa että kun tuollainen tilapäinen mielenhäiriö iskee niin silloin on winukka käynnissä.


      • apurattaat

        Windows tarvii sen vakoilevan ja vuotavan silverlight apupyörän.


      • valoa vai

        Piippuvalolla ei taida olla valoa siellä yläkerrassa kun ei tajua että myös Windowsiin tarvitaan apupyöriä että voi käyttää MTV Katsomoa (=M$ Katsomoa)!!!!!!!!!!


      • Piippuvalo.
        apurattaat kirjoitti:

        Windows tarvii sen vakoilevan ja vuotavan silverlight apupyörän.

        Tarviihan se Linuxikin ja vielä itsekyhätyn apupyörän, miksi taas Windows otettiin puheeksi?


      • Piippuvalo.
        valoa vai kirjoitti:

        Piippuvalolla ei taida olla valoa siellä yläkerrassa kun ei tajua että myös Windowsiin tarvitaan apupyöriä että voi käyttää MTV Katsomoa (=M$ Katsomoa)!!!!!!!!!!

        Enemmän on valoa yläkerrassa kuin sinulla, nyt puhutaan Linux yhteensopivuudesta, ihme valopäitä.


      • vaarallinen kurttaus
        Piippuvalo. kirjoitti:

        Tarviihan se Linuxikin ja vielä itsekyhätyn apupyörän, miksi taas Windows otettiin puheeksi?

        Ei katsomo näy windowsissa ilman vakoilevaa silverlight apupyörää.


      • Piippuvalo.
        vaarallinen kurttaus kirjoitti:

        Ei katsomo näy windowsissa ilman vakoilevaa silverlight apupyörää.

        Mitä se Windows linuxiin liittyy?


      • Heh heh..

        Juuri sitä tekee Windows-virusimurisi Silverlight-apupyörä.


      • trollille tiedoks
        Piippuvalo. kirjoitti:

        Tarviihan se Linuxikin ja vielä itsekyhätyn apupyörän, miksi taas Windows otettiin puheeksi?

        "miksi taas Windows otettiin puheeksi? "

        Siksi koska sinä aloit pilkkaamaan linuxia apupyörien käytöstä niin vertailun vuoksi puhumme siitä että myös Windows niitä tarvii!


      • valoa vai
        Piippuvalo. kirjoitti:

        Enemmän on valoa yläkerrassa kuin sinulla, nyt puhutaan Linux yhteensopivuudesta, ihme valopäitä.

        Eipä taida olla vaan MINULLA on enemmän valoa päässä kuin sinulla! Etkö sinä pölvästi tajua että jos SINÄ alat pilkkaamaan linuxia siitä että se tarvii pipelightin eli sun sanomas mukaan "apupyörän" niin ON OIKEUS SANOA ETTÄ MYÖS WINDOWS NIITÄ APUPYÖRIÄ TARVII!


      • Piippuvalo.
        trollille tiedoks kirjoitti:

        "miksi taas Windows otettiin puheeksi? "

        Siksi koska sinä aloit pilkkaamaan linuxia apupyörien käytöstä niin vertailun vuoksi puhumme siitä että myös Windows niitä tarvii!

        Pilkkaamaan linuxia?
        Eikö tuo ole päivän selvä asia että Linux vaatii apupyöriä jokaiseen asiaan, silti se ei liity mitenkään windowsiin.
        Ihme sakkia tällä palstalla, heti häjissään aletaan muota käyttiksiä mollaamaan kun linuksista pikkuisen kertoo faktoja.


      • valoa kyllä.
        valoa vai kirjoitti:

        Eipä taida olla vaan MINULLA on enemmän valoa päässä kuin sinulla! Etkö sinä pölvästi tajua että jos SINÄ alat pilkkaamaan linuxia siitä että se tarvii pipelightin eli sun sanomas mukaan "apupyörän" niin ON OIKEUS SANOA ETTÄ MYÖS WINDOWS NIITÄ APUPYÖRIÄ TARVII!

        Kyllä taitaa, minulla on enemmän järkeä kuin sinulla valoa.
        Etkö sinä pölvästi pysty hyväksymään tosiasioita?

        Sinä pilkkaat windowsia, puhu saman tien ruuasta ja autoista jos se on sama asia.


      • trolli-paska
        Piippuvalo. kirjoitti:

        Pilkkaamaan linuxia?
        Eikö tuo ole päivän selvä asia että Linux vaatii apupyöriä jokaiseen asiaan, silti se ei liity mitenkään windowsiin.
        Ihme sakkia tällä palstalla, heti häjissään aletaan muota käyttiksiä mollaamaan kun linuksista pikkuisen kertoo faktoja.

        Sinä tarvitset apupyöriä myös polkupyörääsi ja virustorjuntaa kaatuilevaan windowsiisi.


      • trolli-sinappikone
        trolli-paska kirjoitti:

        Sinä tarvitset apupyöriä myös polkupyörääsi ja virustorjuntaa kaatuilevaan windowsiisi.

        Sinä tarvitset apupyöriä linuxiisi ja polkuautoosi.


      • trollille tiedoksi
        Piippuvalo. kirjoitti:

        Pilkkaamaan linuxia?
        Eikö tuo ole päivän selvä asia että Linux vaatii apupyöriä jokaiseen asiaan, silti se ei liity mitenkään windowsiin.
        Ihme sakkia tällä palstalla, heti häjissään aletaan muota käyttiksiä mollaamaan kun linuksista pikkuisen kertoo faktoja.

        "Eikö tuo ole päivän selvä asia että Linux vaatii apupyöriä jokaiseen asiaan, silti se ei liity mitenkään windowsiin."

        Ei todellakaan tarvita jokaiseen asiaan apupyöriä, linuxeissa. Esim. PDF-lukijat on linuxeissa omasta takaa, Windowsissa sen sijaan pitää se erikseen hankkia!

        Ja kyllä sel liittyy Windowseihin koska jos alat puhua apupyörien käytöstä niin rehellisyyden nimissä on sitten sanottava että se sinun rakas wintoosasikini niitä tarvii!

        "Ihme sakkia tällä palstalla, heti häjissään aletaan muota käyttiksiä mollaamaan kun linuksista pikkuisen kertoo faktoja. "

        Et tiedä linuxeista faktoja laisinkaan, et osaa edes sanaa linux kirjoittaa oikein! Eikä se ole mitään mollaamista jos sanon että Windowskin tarvii apupyöriä! Älä sotke asioita idiootti-psykopaatti!


      • trollille tiedoksi
        trolli-sinappikone kirjoitti:

        Sinä tarvitset apupyöriä linuxiisi ja polkuautoosi.

        Ei sillä mitään linuxia edes ole, windows-trolliltahan tuo selvästi vaikuttaa!


      • valoa vai
        valoa kyllä. kirjoitti:

        Kyllä taitaa, minulla on enemmän järkeä kuin sinulla valoa.
        Etkö sinä pölvästi pysty hyväksymään tosiasioita?

        Sinä pilkkaat windowsia, puhu saman tien ruuasta ja autoista jos se on sama asia.

        "Kyllä taitaa, minulla on enemmän järkeä kuin sinulla valoa."

        Ei, vaan juuri päinvastoin. Sinä se tyhmä meistä olet!

        "Etkö sinä pölvästi pysty hyväksymään tosiasioita?"

        Ja mitä helvetin tosiasioita? Sinä niitä et ainakaan ole esittänyt! Sinä vaan puhut paskaa ja suollat trollauksia minkä ehdit.

        "Sinä pilkkaat windowsia, puhu saman tien ruuasta ja autoista jos se on sama asia. "

        En minä ole pilkannut sinun rakasta windowsiasi, vaan vastavetona sanon että jos linux tarvii yhteen asiaan apupyöriä niin niin tarvii Windowskin ja vielä moneen muuhun mistä taas linuxit selviää ilman ulkoisia apupyöriä! Se ei ole pilkkaa joten älä nillitä senkin trolli-psykopaatti!


      • Ubutubutus
        trollille tiedoksi kirjoitti:

        Ei sillä mitään linuxia edes ole, windows-trolliltahan tuo selvästi vaikuttaa!

        Kyllä minulla tubutin ubuntu on koneella koska halusin sen siihen asentaa.


      • valoa vai!
        valoa vai kirjoitti:

        "Kyllä taitaa, minulla on enemmän järkeä kuin sinulla valoa."

        Ei, vaan juuri päinvastoin. Sinä se tyhmä meistä olet!

        "Etkö sinä pölvästi pysty hyväksymään tosiasioita?"

        Ja mitä helvetin tosiasioita? Sinä niitä et ainakaan ole esittänyt! Sinä vaan puhut paskaa ja suollat trollauksia minkä ehdit.

        "Sinä pilkkaat windowsia, puhu saman tien ruuasta ja autoista jos se on sama asia. "

        En minä ole pilkannut sinun rakasta windowsiasi, vaan vastavetona sanon että jos linux tarvii yhteen asiaan apupyöriä niin niin tarvii Windowskin ja vielä moneen muuhun mistä taas linuxit selviää ilman ulkoisia apupyöriä! Se ei ole pilkkaa joten älä nillitä senkin trolli-psykopaatti!

        Ei, vaan sinä olet se tyhmempi osapuoli.
        Eikö Linuxiin pidä asentaa pipelightia, EIKÖ HÄ?
        vain sinä trollaat ja jankkaat, juupas, eipäs, juupas, eipäs leikkiäsi.
        Linux tarvitsee apupyörän joka on Pipelight jotta tuo palvelu pelaa, se on fakta!

        En minä ole Linuxia pilkannut, etkö sinä pölvästi tajua että jos SINÄ alat pilkkaamaan windowsia siitä että se tarvii silverlightin, eli sun sanomas mukaan "apupyörän" niin ON OIKEUS SANOA ETTÄ MYÖS LINUX NIITÄ APUPYÖRIÄ TARVII!


      • valoa vai
        valoa vai! kirjoitti:

        Ei, vaan sinä olet se tyhmempi osapuoli.
        Eikö Linuxiin pidä asentaa pipelightia, EIKÖ HÄ?
        vain sinä trollaat ja jankkaat, juupas, eipäs, juupas, eipäs leikkiäsi.
        Linux tarvitsee apupyörän joka on Pipelight jotta tuo palvelu pelaa, se on fakta!

        En minä ole Linuxia pilkannut, etkö sinä pölvästi tajua että jos SINÄ alat pilkkaamaan windowsia siitä että se tarvii silverlightin, eli sun sanomas mukaan "apupyörän" niin ON OIKEUS SANOA ETTÄ MYÖS LINUX NIITÄ APUPYÖRIÄ TARVII!

        Voi vittu sun kanssas! SINÄ se täällä trollaat! SINÄ se tyhmempi osapuoli olet! Puhut itse linuxien apupyöristä mutta jos sanon että myös Windows niitä tarvii niin SE on sun mielestä pilkkaaamista???


        Mikä vittu sua oikein vaivaa? Syytät minua siitä mitä juuri itse teet. No, psykopaattihan ei itse tajua tekevänsä mitään väärää ja psykopaatteja suurin osa windows-trolleista juuri on!

        Ja linuxit ei muuten tarvii apupyöriä kuin korkeintaan tuossa MTV Katsomossa, kaikki muu sisältyy linuxeihin, esim. se pdf-lukija jota ei windowsissa oletuksena ole mukana!


      • enpä usko
        Ubutubutus kirjoitti:

        Kyllä minulla tubutin ubuntu on koneella koska halusin sen siihen asentaa.

        Paskat sulla mitään linuxia koneellas on! Jos olis niin tietäisit pikkaisen enemmän niistä etkä ubuntuakaan haukkuis tubuttimeksi!


      • valoa vai!
        valoa vai kirjoitti:

        Voi vittu sun kanssas! SINÄ se täällä trollaat! SINÄ se tyhmempi osapuoli olet! Puhut itse linuxien apupyöristä mutta jos sanon että myös Windows niitä tarvii niin SE on sun mielestä pilkkaaamista???


        Mikä vittu sua oikein vaivaa? Syytät minua siitä mitä juuri itse teet. No, psykopaattihan ei itse tajua tekevänsä mitään väärää ja psykopaatteja suurin osa windows-trolleista juuri on!

        Ja linuxit ei muuten tarvii apupyöriä kuin korkeintaan tuossa MTV Katsomossa, kaikki muu sisältyy linuxeihin, esim. se pdf-lukija jota ei windowsissa oletuksena ole mukana!

        Vain sinä trollaat ja jankkaat, minä sanoin vain ja ainoastaan faktan että Linux tarvitsee apupyörän katsomoa varten, se vaan tuntuu sinulle olevan kova asia myöntää ja olla hiljaa.

        Ei se mitään pilkkkaamista ole, sinä aloit jauhamaan jostakin linuxin pilkkaamisesta, minä sanoin että windows ei liity tälle palstalle millään muotoa ja vielä vähemmän se liittyy tähän keskusteluun.
        Mikä ihme sua vaivaa, suytät minua linuxin pilkkaamisesta.
        nyt alat vielä psykopaatiksi pilkkaamaan, onko pahojakin ongelmia?


    • lkmlkmlkmlkm

      $ sudo add-apt-repository ppa:ehoover/compholio
      $ sudo apt-get update && sudo apt-get -y install katsomo-desktop

    • miksi pitäisi
      • Piippuvalo.

        Ei silverlightia saa linuxiin.


      • win-lelusysteemi
        Piippuvalo. kirjoitti:

        Ei silverlightia saa linuxiin.

        Ei niin, mutta sen saa toimimaan Linuxissa. Ajat vaikka waretettua windowsia virtualboxissa, niin voit sillä leikkiä miten tahdot.


      • Linux lelusysteemi.
        win-lelusysteemi kirjoitti:

        Ei niin, mutta sen saa toimimaan Linuxissa. Ajat vaikka waretettua windowsia virtualboxissa, niin voit sillä leikkiä miten tahdot.

        Tarviiko linux Windowsin asennuksen että toimii asiat?


      • win-lelusysteemi
        Linux lelusysteemi. kirjoitti:

        Tarviiko linux Windowsin asennuksen että toimii asiat?

        Ei tarvitse. Windows asennetaan vain, jotta sen voi jyrätä turvallisella Linux-käyttöjärjestelmällä.
        Voit myös ajaa silverlightia Winessä, joka ei ole windows ja on paljon turvallisempikin. Wine on myös siitä hyvä, että asennus kestää muutaman minuutin, eikä päiviä, kuten jättimäisen windowsin asentaminen kestää.


      • Linux lelusysteemi
        win-lelusysteemi kirjoitti:

        Ei tarvitse. Windows asennetaan vain, jotta sen voi jyrätä turvallisella Linux-käyttöjärjestelmällä.
        Voit myös ajaa silverlightia Winessä, joka ei ole windows ja on paljon turvallisempikin. Wine on myös siitä hyvä, että asennus kestää muutaman minuutin, eikä päiviä, kuten jättimäisen windowsin asentaminen kestää.

        Eli tarvitset wineä ja windowsille suunniteltuja ohjelmia, ihme säätämistä, kyllähän se pipelightikin käyttää wineä.

        Ilman windowsia ei siis linuxilla pärjää.


      • Windows on lelu!
        Linux lelusysteemi kirjoitti:

        Eli tarvitset wineä ja windowsille suunniteltuja ohjelmia, ihme säätämistä, kyllähän se pipelightikin käyttää wineä.

        Ilman windowsia ei siis linuxilla pärjää.

        "Ilman windowsia ei siis linuxilla pärjää. "

        Kyllä pärjää ilman Windowsia loiastavasti ja mitä jos viimeinkin tajuaisit hipsiä takaisin Sodat-palstalle vai onko siellä jo niin tylsää kun kaikki fiksummat lienee jo hylänneet ko. palstan että pitää tänne jo tulla riehumaan?


      • win-lelusysteemi
        Linux lelusysteemi kirjoitti:

        Eli tarvitset wineä ja windowsille suunniteltuja ohjelmia, ihme säätämistä, kyllähän se pipelightikin käyttää wineä.

        Ilman windowsia ei siis linuxilla pärjää.

        Ei Wine ole windows, eli windowsia ei tarvitse. En omista windowsia, eikä Winekään ole asennettuna. Silverligh on raskas turha vakoiluohjelma, enkä sitä ole aikoinaan edes windowsiin asentanut.


      • win-lelusysteemi
        Linux lelusysteemi kirjoitti:

        Eli tarvitset wineä ja windowsille suunniteltuja ohjelmia, ihme säätämistä, kyllähän se pipelightikin käyttää wineä.

        Ilman windowsia ei siis linuxilla pärjää.

        Windows-tietokoneessa tarvitset Linuxia, jos haluat käyttää tietokonetta normaalisti ilman haittaohjelmia.


      • Linux lelutubutin
        win-lelusysteemi kirjoitti:

        Windows-tietokoneessa tarvitset Linuxia, jos haluat käyttää tietokonetta normaalisti ilman haittaohjelmia.

        Linux koneessa tarvitset Winen tai Windowsin jos meinaat käyttää kunnollisia ohjelmia tai palveluita.


      • win-leluimuri
        Linux lelutubutin kirjoitti:

        Linux koneessa tarvitset Winen tai Windowsin jos meinaat käyttää kunnollisia ohjelmia tai palveluita.

        Windowsia tarvitaan vain haittaohjelmien alustana, ei sillä muuta tee.


      • Vain Win on tubutin
        Linux lelutubutin kirjoitti:

        Linux koneessa tarvitset Winen tai Windowsin jos meinaat käyttää kunnollisia ohjelmia tai palveluita.

        Mitähän jos painuisit täältä v*ttuun trollaamasta, tiedät itsekin että ne parhaimmat softat ja palvelut on julkaistu juuri linuxeille!


      • linux on tubutin
        Vain Win on tubutin kirjoitti:

        Mitähän jos painuisit täältä v*ttuun trollaamasta, tiedät itsekin että ne parhaimmat softat ja palvelut on julkaistu juuri linuxeille!

        Mitä jos sinä painuisit ensin?
        Sopiiko kun et osaa keskustella.


    • yksjukkis

      Asennat mitä vain linuxiin tarviit asennusohjeet, jotka ovat melkein aina epämääräiset: pipe toimii pipe ei toimi jne.. johtunee siitä, että lähes kaikki ohjelmat tehdään Win ympäristöön, sitten alkaa linuxpuolella ohjelmontikokeiluja, ja kun niitä kovin moni tekee, joku onnistuu paremmin kuin toinen.
      Jos linuxilla tekee oikeita töitä, on oltava lähes eläkeläinen tai työtön, niinpaljon sen kanssa menee aikaa. Itse linuxin asentaminen käy nopeesti, sitten kaikki ajurit, skype, nyt taistelen Pythonin kanssa, kun taas jokin adapteri puuttuu, kirjoitaa kyllä ja kääntää idle-lätkään, nyt pitäs saada tulokset putkelle, softwarecenterissä on muutama, mutta mikä pitäs ottaa. Winukassa toimii heti niinkun pitää.

      • skype - nsa

        Kannattaa tosiaan siirtyä käyttämään windowsia, jos tietoturvallisuuteen ei halua panostaa.


      • Linux tubutin
        skype - nsa kirjoitti:

        Kannattaa tosiaan siirtyä käyttämään windowsia, jos tietoturvallisuuteen ei halua panostaa.

        Tai linuxia jos ei tahdo kunnollisia sovelluksia ja tykkää säätämisestä.


      • Win Tubutin
        Linux tubutin kirjoitti:

        Tai linuxia jos ei tahdo kunnollisia sovelluksia ja tykkää säätämisestä.

        Skype on tosiaan kunnon sovellus, jos EI arvosta yksityisyyttä. Löytyykö windowsiin ainoatakaan sovellusta, jota ei voisi vakoilla? EI, koska siinä on takaportti ja sen kautta voidaan vakoilla suoraan käyttäjän kaikkea tekemisiä.


      • yksjukkis
        skype - nsa kirjoitti:

        Kannattaa tosiaan siirtyä käyttämään windowsia, jos tietoturvallisuuteen ei halua panostaa.

        Olen ollut linuxin käyttäjänä kaukana historiassa, kun nettiin mentiin jonkin purkin kautta. Mutta minkäs teet kun olin töissä missä vain oli win, niin nyt palaan tänne, vaan on tota säätämistä ja ohjeita, ja hyvin moni ohje ei toimi. Kyllä linuxin kanssa voi selata nettiä, pelata jne.. mutta kun koittaa asentaan ns. oikeita ohjelmia alkaa vaikeudet. Ei tietoturva ole peruste,vaan se että en viitsi uusia konetta ja käyttistä kokoaikaa, niinkuin win edellyttää. Nytkin pitäs alkaa toimittamaan Python kamaa, mutta taas linux, siis ubuntu tarvii jotain mitä en tarkasti ole sanut vielä selville.
        jos ei pelaa täällä niin win koneella sitä pitää sitten taas vääntää, eikä sen koneen tarvii olla edes netissä. ja skype on siksi, että lähisukuilaisia asuu ulkomailla.


      • jooooooppppp
        yksjukkis kirjoitti:

        Olen ollut linuxin käyttäjänä kaukana historiassa, kun nettiin mentiin jonkin purkin kautta. Mutta minkäs teet kun olin töissä missä vain oli win, niin nyt palaan tänne, vaan on tota säätämistä ja ohjeita, ja hyvin moni ohje ei toimi. Kyllä linuxin kanssa voi selata nettiä, pelata jne.. mutta kun koittaa asentaan ns. oikeita ohjelmia alkaa vaikeudet. Ei tietoturva ole peruste,vaan se että en viitsi uusia konetta ja käyttistä kokoaikaa, niinkuin win edellyttää. Nytkin pitäs alkaa toimittamaan Python kamaa, mutta taas linux, siis ubuntu tarvii jotain mitä en tarkasti ole sanut vielä selville.
        jos ei pelaa täällä niin win koneella sitä pitää sitten taas vääntää, eikä sen koneen tarvii olla edes netissä. ja skype on siksi, että lähisukuilaisia asuu ulkomailla.

        Minulla ainakin on Python oletuksen ja ohjelmat toimii. Taidat nyt yksinäsi yrittää jotain säätää, etkä osaa kysyä jakelusi yhteisöltä apua. Voisit tarkalleen kertoa mitä yrität ja mihin tökkää. "puutuu jotain" ei paljoa kerro.


    • yksjukkis

      Python 2.7 tarvii jotakin lisää, koska nyt vain tulee idle lätkä jossa Python shell, jonne jos jotain käskyjä kirjoitaa, kääntää se siihen samaan tuloksen, mutta putkelle ei mitään, tuolla sofwarecenterissä niitä on kuin vain jostain tietäis mikä niistä lisäksi valitaan. Jakelussa on ohjeita, mutta vanhempiin versioihin, ja en tarviis mitään muuta ohjetta, kun miten saa koodin lätkään missä on compile ja muut jutut.

      • ...---...

        Katso Synapticsesta, ei siellä montaa Python 2.7 juttua ollut, vaikka asennat kaikki.


      • jooooooppppp

        Sovellusvalikoimasta haet jo asennetun Pythonin ja valitset Lisätietoja. Alempana on valittavan Valinnaiset lisäosat. Klikkaa IDLE ja Toteuta muutokset. Ohjelmavalikosta se sitten löytyy.
        Päätteeltä asentuu komennolla: sudo apt-get install idle


    • yksjukkis

      Pitänee sitten taas lähtee arpomaan, siinä vain on yks juttu, tää käyttöliittymä on tehty Pythonilla, ja jos sattuu poistaman siitä jonkun, niin voi koko käyttölittymä hävitä. Nuo varsinaset oppaat ovat pohjaton suo, ja niissä ei juuri muuta juttua, asenna koneelle, ja sitten käymään. Ja niin se käy winukkakoneessa.

    • yksjukkis

      tuossa lätkässä lukee IDLE tarkoittaakohan se sitä, siitä vain aukeaa Pyhhon shell, jonne jos käskyjä laittaa, kääntää se samaan lootaan, mutta ei putkelle.

    • jooooooppppp

      Taitaa olla parempi käyttää erillistä tiedostoa.py, jonka avaat ja suoritat, niin toisessa ikkunassa näkyy ohjelma tulostus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      222
      1940
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1699
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1496
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1189
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1110
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1075
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      5
      995
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe