MTD-ajoleikkuri

Kesällä havaittua

Oudolta kuulostaa, mutta tankin bensiinin vajetessa alle puoleen moottori alkaa nikotella. Ei ole kyse siitä, että bensiinin taso heilahtelisi niin, että bensan saanti vaikeutuisi/menisi ilmaa mukana, kun uutenakaan ei tuota tehnyt. Kun pistää tankin täyteen, nikottelu loppuu. Tankki on tietenkin siellä kaasaria ylempänä.

5

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harrastelija1

      No on outo. Oletko katsonut tankin sisään, joissakin polttoainetankeissa sisällä on letkun päässä kelluva suodatin joka ottaa polttoaineen pinnalta. Jos tämmöinen järjestelmä niin katso ettei jumita johonkin kiinni bensatason laskiessa.

    • Kesällä havaittua

      Ei ole suodatinta tankissa, vaan letku lähtee ihan tankin alapinnan tasolta.
      Suodatin on sitten siinä letkussa. Siitä olen samaa mieltä, että outo on.
      Ja ihan yhteensattumaltakaan ei vaikuttaisi, sillä kesällä tuo toistui muutaman kerran vajaalla tankilla ja sitten taas pelitti, kun tankin täytti kokonaan.
      Mutta eihän tuota järjellä selitä, joten mahtaa olla kuitenkin joku muu syynä?

      • harrastelija1

        Saako korvausilmaa riittävästi? Oletko kokeillut vian ilmettyä ajaa tankin korkki auki? Toinen mikä tulee mieleen liittyy koneen lämpiämiseen. Kun ajat tankin puolilleen, nikoittelu alkaa --> sammutat ja tankkaat, ehkä pidät taukoa. Ehtiikö kone jäähtyä ja toimii tämän takia taas x aikaa normaalisti?


    • mtd-vm2001

      Itsellä viime kesänä sama juttu, bensan vähetessä n. neljännestankkiin, niin paikallaan ollessa tuli käyntihäiriöitä , itse aloin epäillä uutta vaihdettua bensansuodatinta, joka oli isompaa mallia kuin entinen eikä se täyttynyt kokonaan bensalla vajaalla tankilla (otti siitä ilmoja). Suodattimen vaihto takaisin pienempään korjasi asian.

      • kesällähavaittua

        Suodatin on tuohonkin vaihdettu. Ja isompi kuin alkuperäinen. Tuo voisi olla varteenotettava syy! Tuossa joku vihjaisi myös siihen, että tankkauksen aikana moottori jäähtyisi ja toimisi taas. Mutta siihen ei oireet sovellu, koska ajoleikkuri nikotteli kesken ajon ja sammui. Saman tien kun starttasi, se lähti taas käyntiin ja kesti hetken ajoa.
        Korvausilmaa sai myös, sen kokeilin korkkia auki. Kiitos kommentoikille, myös eräälle, jota en valitettavasti osaa auttaa vessahädässään..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4153
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3744
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2598
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1737
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1501
    Aihe