Happihumala

Danger

Moips. Olettekos koskaan kokeillu happihumalaa?Mä oon kokeillu ja se oli niin hauskaa et teen sitä vieläkin monta kertaa päivässä. Kertokaa omia kokemuksianne tästä.

Ja ne jotka tulee saarnaamaan tänne et se on vaarallista jne. Voi olla hiljaa. Meinaan se ei ole niin vaarallista ku kaikki mumset väittää. Mulle ei oo tapahtunu yhtään mitään. Ja tuskin tapahtuukaan. Meinaan mä pyydän aina jotain kavereita ottaan vastaan ettei tapahdu.

Hei voihan siinä tapahtua sittenkin. Jos olet ottanut jotain lääkkeitä kilokaupalla ja asettanut puukot maahan pystyyn niin todennäköisesti kuolet. Mutta en suosittele itsaia kenellekään, sillä se ei ole minkäänlainen ratkaisu!

30

3733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LittleBird

      Mäkin teen sitä joka päivä. Se on kivaa. Mä en tajuu ku kaikki valittaa et se on muka vaarallista jne. Se on niin ärsyttävää.

      Happihumala on hauskaa!

      • WWWWWEEEEE

        SIINÄ EI OO VAARALLISTA SE ETTÄ JOS KAATUU JA LYÖ VAIKKA PÄÄNSÄ VAAN SE ETTÄ MITÄ SE TEKEE IHMISELLE...................... !!!

        VITUN HÖLMÖ !!!


    • qwerty

      olet helvetinmoinen idiootti!Oikea ultimate ääliö!

      • Ensiapukurssinkäynyt

        Happikänni voi olla jollekkin vaarallista ja vaikeaa koska pyörtyneenä voit tukehtua kieleesi. Sitten toinen juttu on että ihminen hengittää 3 minuutissa pakosta.


    • Goblins dance

      Mikä on happihumala? Mä en tosiaan tiiä :D

      • Goblins dance

        oonhan mä joskus pienempänä yrittäny! En tosin pyörtyny...
        Täytyy muistaa joskus kokeilla :D


    • saavi

      Happihumalaa ei todellakaan kannata edes kokeilla. Siitä voi saada pahimmillaan aivovaurioita. Tunnen yhden kaverin joka joutui saman "leikin" takia sairaalaan. Ei kannata!

      • jees

        paljo sulla oli ikää 10? 11? jos haluut pään sekasi ni vittu hommaa jostai vähä rahaa hakija ja passita se alkoo ostaa viinaa eikä mitää happihumalaa kokeilin sitä ite pentuna ja se oli perseestä!!!


    • Maukka

      Ei happihumala tosiaankaan oo niin vaarallista ku jotku väittää, mutta eikö se oo aina niin että ihmisiä yritetään estää pitämästä hauskaa.

      • LittleBird

        Olet täysin oikeassa nimim.Maukka!!! Onneksi edes Sinä ymmärrät ettei se ole niin vaarallista. Olet myös oikeassa siinä että ihmisiä yritetän estää pitämästä hauskaa.


      • Goblins dance
        LittleBird kirjoitti:

        Olet täysin oikeassa nimim.Maukka!!! Onneksi edes Sinä ymmärrät ettei se ole niin vaarallista. Olet myös oikeassa siinä että ihmisiä yritetän estää pitämästä hauskaa.

        Yhdyn tohon hauskanpidon estämis -juttuun! ;)


      • kipura

        Hmm... Se ei siis ole vaarallista että estetään hapen pääsy aivoihin ja muutenkin elimistöön? Ahaa, mielenkiintoista...

        Vai että ihmisiä yritetään aina estää pitämästä hauskaa... tuo kyllä on niin selvästi kommentti noin 13-vuotiaan suuusta :)

        Ootteko miettiny, että miksi ainoat, jotka tekee happihumalajuttuja, ovat lähellä 10 ikävuotta? Jos se on niin hauskaa ja vaaratonta, niin mikseivät aikuisetkin tee niitä? :)


      • yyrtu7

        Ihan kuin mun kirjoittama!


      • Anonyymi
        kipura kirjoitti:

        Hmm... Se ei siis ole vaarallista että estetään hapen pääsy aivoihin ja muutenkin elimistöön? Ahaa, mielenkiintoista...

        Vai että ihmisiä yritetään aina estää pitämästä hauskaa... tuo kyllä on niin selvästi kommentti noin 13-vuotiaan suuusta :)

        Ootteko miettiny, että miksi ainoat, jotka tekee happihumalajuttuja, ovat lähellä 10 ikävuotta? Jos se on niin hauskaa ja vaaratonta, niin mikseivät aikuisetkin tee niitä? :)

        vittu miks aikuset tekis happikänniä ku ne voi ryypätä ilman et ne rikkoo lakia


    • tintti

      olen vuosia sitten kokeillut..
      ensin en meinannut uskaltaa,
      koska tiesin millaista pyörtyneenä olo
      on sillä minulla on aikamoinen sairaala ja
      piikki kammo ollut jo kuusi vuotiaasta lähtien
      ja pyörtyilin aina lääkärissä käydessäni..
      kavereiden yllyttämänä kuitenkin päätin kokeilla,
      mielestäni happihumalasta ei saa oikeaa
      pyörtymis tilaa..sitäpaitsi on pelottavan näköistä,kun kaveri alkaa tärisemään..
      minulle ja kaverilleni happihumalan teosta tuli
      jonkinaikainen ns harrastus,mutta lopetin
      melko lyhyeen..viimeinen kerta oli kun tein sen yksin huoneessani ja iskin huuleni kirjoitus pöytään..tuli ainakin kunnon pusuhuulet
      siitäkin kivasta!en suosittele muille samaa!
      aina pitää oppia kantapään kautta:)

      ja vaarallisuudesta sen verran,että
      et olis noin itsevarma..entä jos kaverisi ei
      kerkeä ottaa susta kiinni tai vastaavaa?
      eikä koskaan voi tietää mitä voi tapahtua..

      *PYÖRTYMISEN AIHEUTTAA HAPEN PUUTE AIVOISSA!
      eli herää mieleen kysymys,eikö se muka ole
      vaarallista kun aivot eivät saa hetkeen happea!?

      sori,mut sun viestis vaikuttaa todella lapselliselta..kuka nyt itsariakaan yrittäs
      söymällä lääkkeitä ja asettamalla puukot maahan?
      huh huh sanon minä..

      • LittleBird

        Te ootte oikeen kunnon kalkkiksia! Siis te jotka sanotte että happihumala on muka vaarallista.

        Siis ei tupakka ja alkoholikaan oo niin vaarallista ku ne mumset ja papsit väittää.

        Just joo...


      • tintti
        LittleBird kirjoitti:

        Te ootte oikeen kunnon kalkkiksia! Siis te jotka sanotte että happihumala on muka vaarallista.

        Siis ei tupakka ja alkoholikaan oo niin vaarallista ku ne mumset ja papsit väittää.

        Just joo...

        tee vaan sit mitä haluut,
        hakkaa vaikka päätä seinään:)

        eihän murkku vanhempiaan kuuntelekaan!


      • Danger
        tintti kirjoitti:

        tee vaan sit mitä haluut,
        hakkaa vaikka päätä seinään:)

        eihän murkku vanhempiaan kuuntelekaan!

        Siis mähän sanoin et tänne ei saa tulla valittamaan et:"se on vaarallista ja bla bla bla"...! Ettekö te usko?!


      • Kundi_
        Danger kirjoitti:

        Siis mähän sanoin et tänne ei saa tulla valittamaan et:"se on vaarallista ja bla bla bla"...! Ettekö te usko?!

        Uskokaa jo et se ei oo niin vaarallista! Happihumalasta lähtee taju mut ei järki!!! Se on yhtä kivaa ku polttaminen ja ryyppääminen!


      • Sissi :)
        Kundi_ kirjoitti:

        Uskokaa jo et se ei oo niin vaarallista! Happihumalasta lähtee taju mut ei järki!!! Se on yhtä kivaa ku polttaminen ja ryyppääminen!

        Nii... Happihumala on oikeesti kivaa! Ne jotka ei oo kokeillu sitä ei voi tajuta kui kivaa se on! Kokeilkaa jos uskallatte.


      • Lintu-91
        Sissi :) kirjoitti:

        Nii... Happihumala on oikeesti kivaa! Ne jotka ei oo kokeillu sitä ei voi tajuta kui kivaa se on! Kokeilkaa jos uskallatte.

        Happihumala on kivaa. Tiedän sen koska itsekin teen sitä melkein joka päivä. Onhan se ala-asteen touhua mutta nyt se on tullut yläasteillekin. Se on nyt joku villitys... Tietty voi juoda tai polttaa, siitä saa samanlaisen hyvänolontunteen kuin happihumalasta, mutta kesken koulupäivän (joka saattaa mennä päin helvettiä) voi happihumalan tehdä ja saa siitä hyvän mielen. kannattaa kuitenkin muistaa että siinä pitäisi olla kavereita ottamassa vastaan ettei lennä päin seiniä tai kolauta päätään laittiaan tai muuhun. Itse olen kerran koittanut ilman kavereita ja lensin päin peiliä ja sen jälkeen pääni osui lattiaan. Nyt olen aina pyytänyt kaverit mukaan.

        Onhan happihumala kivaa, mutta vaarallista.


    • Kisu_1

      No vittu tein tänää happihumalan! Ei mittää tapahtunu! Se oli hauskaa. Tein sen ekaa kertaa ja halusin tehä sen uudestaan ihan vitun monta kertaa. Oikeesti, ei siinä kerkee ajattelee mitää. Ku sen tekee tai joku tekee sulle ni ei tajuu lainkaa mitää. Sit yhtäkkii herää jonkun kaverin sylistä. Aika vitun hauskaa. Nii eikä edes muista et olis pyörtyny. Vittu! Mun on pakko kokeil sitä viäl uudestaa!!! Koittakaa ihmees, happihumala on helvetin hauskaa!!!

      • SexyLion

        Onhan se tietty hauskaa
        mutta joskus voi käydä
        huonosti... Oooookei....
        Alkoholinkin kanssa voi
        käydä huonosti! Ihan
        kaiken kanssa voi käydä
        huonosti... Mutta älkää
        silti käskekö toisten kokeilla...

        Mulle kävi kerran niin
        et tein happihumalan
        koulun käytävällä. Lensin
        melkeen pattereita päin ku
        mun kaveri ei kerjenny
        ottaa vastaan. No onneks
        sit yks toinen kaveri tuli
        ja otti kiinni mut lähellä se oli.


      • Bang.....
        SexyLion kirjoitti:

        Onhan se tietty hauskaa
        mutta joskus voi käydä
        huonosti... Oooookei....
        Alkoholinkin kanssa voi
        käydä huonosti! Ihan
        kaiken kanssa voi käydä
        huonosti... Mutta älkää
        silti käskekö toisten kokeilla...

        Mulle kävi kerran niin
        et tein happihumalan
        koulun käytävällä. Lensin
        melkeen pattereita päin ku
        mun kaveri ei kerjenny
        ottaa vastaan. No onneks
        sit yks toinen kaveri tuli
        ja otti kiinni mut lähellä se oli.

        No ei kaikki kaverit välttämättä oo sellasii ku se sun kaveris. Ei mulle oo koskaan mitää käyny. Kyl aina on kerjetty ottaa vastaan. Ja voittehan te kouluttaa ne kaverit ottaa kiinni sillon ku taju menee :) Älä käske ketään sellasta ottaa kiinni kuka ei oo koskaan ennen ottanu. Koittakaa happihumalaa jos haluutte, se ei oo vaarallista!!!


      • Golddiggers
        Bang..... kirjoitti:

        No ei kaikki kaverit välttämättä oo sellasii ku se sun kaveris. Ei mulle oo koskaan mitää käyny. Kyl aina on kerjetty ottaa vastaan. Ja voittehan te kouluttaa ne kaverit ottaa kiinni sillon ku taju menee :) Älä käske ketään sellasta ottaa kiinni kuka ei oo koskaan ennen ottanu. Koittakaa happihumalaa jos haluutte, se ei oo vaarallista!!!

        Oikeesti se on kivaa!!! Mä en pysty oleen päivääkään tekemättä sitä ku se on nin kivaa. Sitä ei kyl voi verrata ryyppäämiseen. Ne molemmat on kivoja mut omalla tavalla.

        Muistan ku tein ekaks happihumalan. En ensin uskonu et siit voi pyörtyy. Halusin kuitenkin kokeilla. Sit tein sen. En ensin tajunnu mitään. Luulin et kaikki oli unta ja tunsin ku mut otettiin kiinni. Sit heräsin. Ja sen jälkeen uskoin et siit pyörtyy. Mul tuli tosi kiva fiilis ja kokeilin sitä sinä päivänä monta kertaa peräkkäin.


    • moixista

      Koetin tänäön happihumalaa ekaa kertaa tehtiin monta kertaa ennenku onnis tu mulla.Sit ku meinadin alkaa nauraa nii kamut aatteli ei vittu taas se repee mut sit pyörryon ja kolautin pääni lattiaan

    • Aaaaaaaaay

      Vitun idiootteja on tolloinkibeläny. U gotta be kidding me -.-

    • Eps

      Tehtiin kaverinkanssa happikänniä sain epileptisen kohtauksen ja sätkin samalla kun kaaduin. Mutta hauskaa se silti on

    • Ensiapukurssinkäynyt

      Älä tee yksin koska jos et kaadu kyljelle niin voit tukehtua kieleesi

    • "autoileminen ilman turvavyötä ei oo vaarallista! mulle ei oo ikinä käyny huonosti!"

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1605
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1439
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1348
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1334
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      37
      1275
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1218
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe