Tapahtumakalenteri ilmineeraa että Hartolan kunnassa järjestetään hapanporkkanakurssi kas kun ei Baavin Bullan-leipomiskurssia.Tai miten salaan asioita kurssi taiHimoshoppaajan kurssi vinguta Visaa vaikka kate nolla tai Kuinka huijaan Kelaa-kurssi kaikki tuet minulle kurssi vilpilliseen hakumenettelyyn.Tai voisihan olla Kuinka tienaan maailmanvanhimmalla ammatilla ettei tarvitse töitä tehdä kurssi.Kurssejan löytyy joka makuun ja joka alalta sen kuin vain valikoi.
jOHAN ON KYRSSI!!!!!
4
131
Vastaukset
- kuivuus vaivaa
"Kuinka tienaan maailmanvanhimmalla ammatilla ettei tarvitse töitä tehdä kurssi"
Tuon minäkin haluaisin tietää miten ko. ammattia voisi harjoittaa työtä tekemättä. On sen verran rankan olosta touhua etten ole aikoinaan viitsinyt edes yrittää, saati nyt kuivunutta tavaraa viitsi kaupan tarjota. - uikkdsaa
On on tapahtumia vaikka muille kunnille jakaa, mutta mielipiteille ei enää ole tilaa. Mites niillä kursseilla? Siellä ei kai sitten saa avata suutaan. En tiedä systeemiä kun en ole ikinä osallistunut. Kursseilla tapaa ja voi tutustua kuulemma ihmisiin. Miten voi tutustua ihmisiin kun ei mistään saa puhua, ei ainakaan sananvapaudesta, ei arvostella tyhmiä päätöksiä, ei koulukiusaamisesta, ei mistään mikä vahingittaisi kunnan mainetta.
Olen aika kateellinen "Kingin" Tove Hanssonille ja hänen riemukkaalle ryhmälleen. Missä olisi niin iloista porukka. Jag talar inte svenska, joten en voi muuttaa Ahvenanmaalle.
Oiskohan kukaan järjestämässä jotakin "positiivsen ajattelun" kurssia vai pitääkö mennä etsiskelemään eksynyttä itseään jostain rummutusregressiosta. - 55 kurssia käynyt
Kunnan maine on jo mennyt kiitos näiden kuntaan muuttaneiden..no jaa
- lörppä
Oon työkyvyttömyyseläkkeellä eikä paljon kurssit meikäläistä kiinnosta. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031625
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251424En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821260- 621153
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101028Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213799Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 122733
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698