Pakko olla alasti?

poitsuyy

Onko teillä ollut sellaisia tilanteita joissa ette olisi halunneet olla alasti mutta olette joutuneet olemaan alasti? Minulla ollut parikin tilannetta. Kerran 6 luokan lääkärintarkastuksessa kun naislääkäri tarkasti pippelin ja naisterveydenhoitaja oli myös paikalla.
Toinen tapaus oli kun olin jotain 11 ja olin kaverin perheen mukana etelänmatkalla. Kaverin isosisko riisui minulta uimahousut hotellin uima-altaalla ja olin niin hölmistynyt etten sanonut mitään vastaan vaan olin kiltisti pippeli paljaana vaikka nolotti hirveesti.

10

1812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pipheli tarkastus

      Varmaan itellään myös toi terveystarkastus :D

    • cygvjhbkl,.

      uimahalli,vesipuistot,sauna,ja tuo terveystarkastus.
      kaikki lähinnä sen takia että ilman housuja en voi välttää seisokkia.

    • luonnonlapsi123

      Alasti olohan on luonnollista. Nudistirannat...aah. Turha sitä on häpeillä, kun oikeasti miettii niin kaikkiahan hävettää vähän olla alasti.

    • kettei-4
      Käytä muuta kuin rekisteröityä käyttäjätunnustasi
      Miksi? Eikö käyttäjätunnus; kettei-4 enää kelpaa?

    • hvlb

      Ryhtitarkastukset... Hrr... Ilman paitaa joutuu olla. (Joo olen tyttö)

      • 12.v

        Sama. Vast 12.v... Just vikal kerran mokasin itteni ku laiton jokkut hirveen kokoset rintsikat ja sillee


    • tosinoloa

      olen itsekkin joutunut terveystarkattukseen. ei siinä mitään, olen tuntenut niitä tekevän naislääkärin pienestä asti. kun koulussa oli edellisen kerran lääkärintarkastus, niin paikalla oli myös lääkäriksi opiskeleva isosisko työharjoittelussa. oli tosi noloa kun sisko sitten hoiti alapääni tutkimisen

    • NEIT

      MIKSI

    • Pakollaalasti

      Mun äiti sisko on ompelia ammatiltaan, Ja se tuo monesti työtään meille, Ja laittaa mut seisomaan tuolille, Ja otta multa kaikki vaatteni pois, Ja rupeaa sovittamaan niitä vaatteita mun päälleni, Ollessani alle 12v ei ollut mitään propleemaa, Mutta sen jälkeen kun olin yli 12v vanha, Tuli propleemia mun jalkojeni väliin, Ei halunnut olla lepo tilassa, Vaan yritti kokoajan yläs, Tätini anto monta luunappia mun pippelilleni, Mutta se auttoi vain 10-15 sekuntia, Ja heti oli peli pystyssä uudestaan. Kun olin hiukan vanhempi, Niin tätini rupesi myöskin runkkaamaan minua siinä kaikkien silmien edessä, Ja kun olin lauvennut sille, Niin mun penikseni ei tehnytkään lakkoa, Vaan halusi lisää tyhjennystä. Ja tätini kysyi muilta mitä me tehdään tälle pojalle nyt. Ja lähes aina ne ehdottivat että tyhjennetään poika nyt. Ja sen jälkeen ne laittoivat mut selälleni pöydälle, Ja rupesivat tyhjentämään minua. Kun olin tyhjä, Ja penikseni EI seisonut enää, Niin mut vietiin pesulle, Ja malli nuken työt jatkuivat mun kohdallani edelleen. Tätini EI kysynyt koskaa haluanko olla malli nukkena, Ja sopiiko sulle että sovitetaan vaatteita sulle.

    • niinsemeni

      Ensimmäisellä luokalla kansakoulussa meillä oli lääkärintarkastus. Kaikkien piti riisuutua alasti, sekä tyttöjen että poikien. Vaatteet jätettiin pulpetin viereen. Sitten käveltiin luokan eteen korokkeelle, ja opettaja ja lääkäri katselivat joka puolelta. Minun kohdallani tuumasivat, että terve poika. Sitten käveltiin takaisin vaatteiden luo ja puettiin. Koska olin silloin 7-vuotias, en häpeillyt, eikä kai kukaan muukaan. Tämä tarina on tosi, vaikkette sitä uskoisikaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2244
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2087
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe