olisin ostamassa suurpujottelusukset, pystyykö niillä tälläinen tavallinen sunnuntai laskija laskemaan. Eli mikä ero on ns tavallisiin laskettelusuksiin ?
suurpujottelusukset
2
1181
Vastaukset
- Skimba
Suurpujottelu sukset ovat ns kisasuksia ja laskettelusukset ovat laskettelusuksia.
Laskettelusukset ovat kompromissi pujottelu suksen ja suuroujottelu suksen väliltä.
Itse olen kookas äijän köriläs ja paras yleissuksi on ollut naisten fis luokituksen mukainen suurpujottelu suksi. Miesten fis luokituksen mukainen suurpujottelu suksi sopii suomessa vain Pyhälle ja Ylläkselle. - monul
Suurpujottelusukset tarjoavat aina extralaatua ja sopivat lähes mihin vaan jopa pehmeälle lumelle. Imho pystyt laskemaan. Ja oppimaan rinteistasi uutta :) Huom. muitakin laskettelijöitä ja korkeampaa nopeuttasi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184