Jari Judin istui 25 vuotta putkeen. Ensin tuli tuomio ryöstön yhteydessä tehdystä taposta, vankilomalla syyllistyi murhaan ja sai siitä elinkautisen. Nyt epäillään törkeästä huumausainerikoksesta. Ei siviilissä viihdy...
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1422255783820.html
Elinkautisen istunut taas vangittiin
5
183
Vastaukset
- NiiNPäNii
Heh heh. Vankilalla ei ollut "parantavaa" vaikutusta. Mutta onhan siinä ajassa ehtinyt laitostua pahemman kerran.
Nuori on vielä ehtii lusimaan.
Mites ne elinkautisen pohjat? Palaa samaan syssyyn ja lusii 3 - 5 vuotta ylimääräistä.
En tiedä pitäisikö tuollaisia vapauttaa koskaan? En tarkoita että yhteiskunnan pitäisi kostaa. Mutta pitkään lusineille ja laitostuneille oikea paikka olisi joku suljettu avolaitos, vähän kuin vanhainkotimainen.
Pitkään lusineiden ennuste menestyä vapaudessa on ollut huono. Sen on käytäntö osoittanut.- paljon otsikoita tulossa
Ek-vankeja pääsee vapaaksi taas tänä vuonna kerralla useita.
- Korjaaja korjaa
Iltasanomien jutussa on virhe. Judin ei ollut vankilomalla ensimmäisen henkirikoksen aikaan, vaan oli ENNEN tekoa lomalla ja jätti palaamatta lomaltaan vankilaan.
- Suomessa näin
Itsesuojeluoikeus ja aseet pois kansalta. Vankiloista lomahotelleja.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059483
- 494641
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421921- 241630
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131391Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381307Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54927Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30903Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902