Osaako joku selittää saako sähkömoottorista ja parista akusta ja sähkö mopon kaasu kahvasta kasattua "liikkuvan pelin"?
Teese itse sähkö moottoripyörä??
5
253
Vastaukset
- Jup2
Saa. Toki siihen tarvitaan myös tietämystä elektroniikasta ja mekaniikasta. "parilla akulla" ei pitkälle pötkitä. Kunnollinen akusto maksaa saman verran kuin 30tkm edestä bensaa tavalliseen moottoripyörään.
- sähköön
eypaista tai alibabasta saa tilaamalla noita osia ainakin sähkö stootterin osat on halvinmasta päästä.
- diy79
Siinäpä niitä kittejä: http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xelectric cycle kit.TRS0&_nkw=electric cycle kit&_sacat=0
Akuiksi hobbyking.com :sta lipoja ( eu varastosta tilattuna ei kestä 8 viikkoa toimitus )- Ostan_jos_ovat
Mikä noista osista liittyy moottoripyörään? Vaadittava 200 kW teho kenties tai edes 10 kW. Nimityskin osissa oli cycle kitteihin.
Kerrotko?
- orwellsslave
Kaikkea saa, mutta ei kannata tehdä. Tyyppikatsastus on kallista, siksi kannattaa ostaa valmiiksi tieliikennekäyttöön katsastettu sähkömoottoripyörä. Sähköskootterin saa aika halvalla. Itse olen harkinnut sähköpolkupyörän ostoa. Niissä ei ole pakollista 1000 euroa/vuosi vakuutusta. Sähkomopon vakuutus on kyllä aika kohtuullinen, noin 200 euroa/vuosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279