Ihmisen hallusinaatio, -pitkä-aikainen

Häväistään...SindeN.

Esiintyvä florismi, ja psyykkisen kivun poisto, laitoksessa olevan työn yhteydessä
Naisen sukupuolen halventaminen, ja tämä ei ole organisaatio

Ihmisen hallusinaation pitkä-aikainen käyttäminen, naisen sukupuolen halventamisena

Ihmisen hallusinaation pitkä-aikainen käyttö, alistaen psyykkisen kivun poisto
Aihein: Heli - Tapani-nimi palvonta

Ihmisen hallusinaatio, esiintyvä florismi, ja psyykkisen kivun poisto, poliisilaitoksen toiminnan yhteydessä, pitkä- aikaisesti

Eli tämä ei ole hävittämistä, oikeuttava, pitkä-aikaisin psyykkisen kivun tuntein, ja tuntemuksin
Lausunto: Ei olekaan.
Mieshenkilö, entinen kotikunta: Jaa.
- Haista sitten paska!

Merkki: ½
Vaan hänet häpäistään sokeudeksi, ihmis-syöntiin, ihmis-syöntiuhrina, tai sitä vaatien, sisarus-suhteen halventamisen käyttönä

Lausunto, ulkopuolinen naishenkilö: Ne on tuota...
- Ne on kuollut, kaikki.

Tämä ei ole organisaatio, seksiterapian, seksiterapia oikeuden ja seksiterapia-oikeutuksen puuttumiseksi

Lausunto: Olen autisti, kuseskelija.
- Olin sisimmättömässä, sisäisessä avioliitossa, juridinen.

Lausunto: Ja siksi hänen teuraspiirteensä....

Ulkopuolinen mieshenkilö: Hänellä on tällaisia, teuras-piirteitä, me pahoittelemme sekaannusta.
Paikka ja aika: Entinen kotikunta

Mieshenkilö: Ei vittu...
- En minä semmoista.
"Mä en tiennyt, että tämä tuota, vain sellainen teuras-piirre vain on."
Psykiatria, psykologi-liitto
Mieshenkilö
Koska olette ampuneet psyykkistä kipua, aivan virheellisenä tapana, naisen sukupuolen halventamisen, oikeuttamiseen
- Niin, mekö tätä tehdään saatana?
Mieshenkiö

Kyllä
' mm. turva-istukat, ja harhat
Ihminen ei toimi siten
' mm. turva-istukan harhan pitkä-aikainen ylläpito, ja uskonto
Hekitisyyden kohdistaminen, toisen ihmisen olemukselle, pystysuora, tasapainoton
Hektisyyden kohdistaminen, toisen ihmisen olemukselle, kivun tuottamisena
Hektisyyden kohdistaminen, oman kehon olemuksen painoa käyttäen, kipua tuottaen, toiselle ihmiselle
Ihminen ei toimi siten
Pystysuora, tasapainoton, kehon olemuksen käyttö, painon asettaminen, hektisyyden kohdistaminen, toisen ihmisen kehon olemukselle
Ulospäin suuntautunut: Käytös-häiriö, kosketteleminen, pakkomielteinen

-"Ei me olla..."
Naishenkilö , ulkoinen naiseus
Naishenkilö, origoton: "Niin, mä en saa tällä mitään. "
Naishenkiö, origoton, lapsensurmaaminen, ihmisen eri arvoistaminen, ferministisyyden osa-alueiden puuttuminen, Pelastus-armeija ja orjien pito

Lausunto: Ei näistä mitään saa. ...
Eutanasia-merkintöjen asettaminen, ulkoisen kauneuden tuhoaminen, terrorismi

"En tarvi miestä rinnalleni, en tarvitse joukkoasi..:"
Indica Pahinta tänään....
"On valkea valo, joka silmiini lyö
eikä varjoja varo
- Mene pois! Mene pois!
Pilaat pimeyteni".
Janne Tässä: Entinen kotikunta, mieshenkilö.
- Se on aivan sekaisin.
Rinnalleni, en tarvitse joukkoasi
Mä seison jaloillani,
kun katsot murheitani

' mm. klovnin käyttäminen, pitkä-aikainen, sosiaalipsykiatria, adoptio-lapsi ja riippuvuus-suhde, osallistumaton, virike-ympäristö, hyvinvoinnin pitkä-aikainen säilyttäminen turvallisen miljöön arvomaailmana
max. 3 kuukautta

Naishenkilö, entinen kotikunta. Ei tässä olekaan mitään.
- Mää meen suljetulle.
Lausunto: Naishenkiö
- Mä en pääsekään, tänne enään.

Ei halua...
En voi koskaan osallistua työhöni, feministisyyden osa-alueiden poistamisen takia.
Lausunto: Ja siksi meidät häväistään, haureutena...

1

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oooh

iiiih

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3680
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      72
      1934
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1588
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1224
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      66
      1042
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      988
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe